کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


نحوه عمل در لیپوساکشن غبغب:


لیپوساکشن چانه با توجه به مساحتی که چربی در آن قرار دارد می تواند بسیار مشکل یا آسان باشد. با این وجود یک جراح باتجربه  قادر به بررسی این ناحیه و رفع چربی ها بدون مشکل خواهد بود.
عمل لیپوساکشن چانه با ایجاد یک برش کوچک درست در زیر چانه انجام می شود. پس از انجام برش، یک لوله کوچک ساخته شده از فولاد ضد زنگ به نام  کانول وارد این نقطه می شود. با قرار دادن لوله در برش، جراح می تواند چربی بین پوست و ماهیچه را از بین ببرد. از بین بردن چربی اضافی از طریق یک فرآیند مکش ملایم اتفاق می افتد.
بیشتر بیمارانی که برای درمان لیپوساکشن چانه به کلینیک متخصصان زیبایی مراجعه می کنند، این عمل را تحت بی حسی موضعی انجام می دهند. بی حسی موضعی برای بیمار خطر کمتری دارد و ممکن است زمان بهبودی بعد از لیپوساکشن چانه نیز کاهش یابد. تعداد کمی از بیماران بسته به وضعیتی که دارند، ممکن است تحت بیهوشی عمومی این عمل را انجام دهند.
مزایای لیپوساکشن غبغب و چانه:
لیپوساکشن مزایای بسیاری دارد و در اینجا به بعضی از مزایای لیپوساکن غبغب اشاره می کنیم:
غبغب را از بین می برد، لیپوساکشن لیزری غبغب یک روش درمانی مطمئن و اثبات شده برای از بین بردن چربی های اضافی غبغب است.
عضلات فک را تقویت می کند. با استفاده از لیپوساکشن چانه یک فک خوش فرم تر و البته قوی تر خواهید داشت.
چربی گردن را کاهش می دهد. لیپوساکشن غبغب موجب کاهش چربی های ناحیه گردن نیز شده و یک انتقال طبیعی از گردن به فک ایجاد خواهد کرد.
زمان درمان بعد از عمل لیپوساکشن غبغب چقدر است؟
کبودی و تورم بعد از جراحی غبغب طبیعی است. بیشتر بیماران قادر خواهند بود یک هفته بعد از درمان به زندگی عادی خود ادامه دهند. معمولا تا حدود یک هفته بعد از عمل لیپوساکشن چانه بیمار باید از یک نگه دارنده چانه استفاده کند. این نگه دارنده بر روی سر بسته خواهد شد.
این سربند ورم چانه را به حداقل رسانده و باعث می شود پوست چانه به درستی با پوست گردن هماهنگی داشته باشد. بنابراین از آویزان شدن آن جلوگیری خواهد کرد. بیمار باید بعد از عمل سعی کند سر خود را صاف و به سمت بالا نگاه دارد، انجام این کار تا چند روز بعد از عمل ضروری است تا روند بهبودی سریعتر انجام شود.
زمان ریکاوری بعد از لیپوساکشن چانه به طور قابل ملاحظه ای کوتاه تر از سایر روش های لیپوساکشن است، زیرا این عمل تحت بی حسی موضعی انجام می شود. با این وجود، اکثر بیماران بعد از انجام عمل لیپوساکشن چانه ، درد جزئی را تجربه خواهند کرد.
عوارض جانبی رایج این عمل کبودی جزئی، تورم و بی حسی موقتی است. بیشتر بیمارانی که لیپوساکشن غبغب داشتند، هیچ دردی را تجربه نکردند. در صورت بروز درد، به راحتی می توان با برخی داروهای بدون نسخه با این درد مقابله کرد. اگر کمی احساس ناراحتی بیشتر از حد معمول داشته باشید، دکتر شما ممکن است داروهای ضد درد تجویز کند.
برخی از بیماران پس از انجام عمل لیپوساکشن چانه نگران جای زخم آن هستند. زمانی که عمل لیپوساکشن چانه انجام دادید، باید انتظار داشته باشید برخی از زخم های جزئی به وجود بیایند. با این حال، جای زخم به دلیل مکانی که برش ایجاد می شود، کاملاً پنهان است.
برش انجام شده در طی عمل لیپوساکشن چانه بسیار کوچک است، بنابراین به سختی با چشم غیر مسلح قابل رویت خواهد بود. بیماران کبودی و تورم جزئی بعد از انجام عمل را فقط برای مدت زمان کمی تجربه خواهند کرد و معمولاً طی چند هفته این عوارض از بین می رود.
آیا وضعیت من برای لیپوساکشن غبغب مساعد است؟
هرکسی که از چربی های اضافی غبغب خود ناراضی است، کاندیدای مناسبی برای عمل لیپوساکشن غبغب و غبغب است. اما برای مشخص شدن میزان اهمیت این جراحی زیبایی باید با دکتر متخصص مشورت شود. معمولا مشاوره های دکترهای متخصص زیبایی و لیپوساکشن رایگان است و دکتر در این جلسه مشاوره روش های کمک به شما برای از بین بردن غبغب را بررسی می کند.
بهترین روش برای اینکه ببینید مناسب عمل لیپوساکشن هستید یا خیر بررسی سبک زندگی خود است. بیمارانی که دچار اضافه وزن هستند با یک رژیم غذایی سالم و ورزش روزمره قادر خواهند بود که در قسمت چانه به تناسب خوبی دست پیدا کنند.
بیمارانی که عادتهای غذایی سالم و ورزش با وزن پایدار دارند، اگر همچنان با غبغب خود مشکل دارند، معمولاً کاندیداهای بهتری برای این روش هستند. نکته اینجا است که آنان در از بین بردن غبغب با استفاده از سبک زندگی سالم و ورزش به موفقیت دست نیافته اند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 627



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional