کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


نحوه عمل پروتز باسن:


عمل جراحی پروتز باسن معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود و معمولاً نیازمند ۲ تا ۳ ساعت زمان برای انجام است. این عمل جراحی معمولاً تحت بی هوشی عمومی انجام می شود و این موضوع به بیمار امکان می دهد که در طول عمل در حالت خواب باشد. در این حالت بیمار بر روی شکم خود می خوابد و دکتر عمل جراحی لازم را بر روی باسن وی انجام می دهد. هنگامی که بیمار بی هوش شد، دکتر ایجاد شکاف های لازم را بر روی ناحیه عمل شروع می کند. این برش ها می توانند در محل رسیدن ران به باسن یا در پایین خط باسن ایجاد شوند. مورد دوم معمولاً برای ایجاد شکاف در اکثر موارد استفاده می شود و به این ترتیب جراحت های ایجاد شده پس از عمل پروتز باسن قابل مشاهده نیست، اما در این حالت احتمال ایجاد عفونت بیشتر در مقایسه با روش دیگر بیشتر است. مطمئن شوید که درباره محل ایجاد شکاف ها با دکتر خود در طول جلسات مشاوره صحبت کنید.
با ایجاد شکاف های لازم، دکتر یک حفره به میزان کافی بزرگ در باسن ایجاد کرده و پروتز را زیر یا بالای ماهیچه سرینی بزرگ در ناحیه باسن وارد می نماید. در این حالت سعی می شود پروتز ها بالای ناحیه نشیمن گاه باسن جایگذاری شود تا به این ترتیب از ایجاد جابجایی های احتمالی در آن به خاطر نشستن بیمار جلوگیری و اجتناب شود.این عمل جراحی برای سمت دیگر باسن نیز بطور مشابه انجام می شود. در این مرحله دکتر به دقت مطمئن می شود که هر دو طرف باسن بیمار متقارن و طبیعی هستند. برای بستن شکاف های ایجاد شده از بخیه استفاده می شود. در نهایت بیمار از حالت بی هوشی خارج شده و به دقت تا زمان مرخص شدن تحت نظارت قرار می گیرد. مدت زمان لازم برای بررسی وضعیت بیمار پس از عمل معمولاً یک تا دو ساعت است.
مراقبت بعد از عمل:
پس از عمل جراحی پروتز باسن ، بیمار باید انتظار مقداری درد و ناراحتی را داشته باشد. علاوه بر این ممکن است بیمار با مقداری کبودی نیز مواجه شود. در این رابطه ممکن است دکتر داروهای مسکن برای بیمار جهت کاهش درد احتمالی تجویز کند. پس از عمل جراحی پروتز باسن بیمار نمی تواند تا حدود دو هفته به پشت دراز بکشد. علاوه بر این لازم است بیمار از یک کوسن نرم در زمان نشستن استفاده کند. برای بیمار مهم است که دستورالعمل های پس از عمل جراحی پروتز باسن را برای اجتناب از شکل گیری عوارض احتمالی به دقت رعایت کند. در صورت اهمال در این زمینه همواره احتمال جابجایی پروتز ها و ایجاد مشکل برای بیمار وجود دارد.
در طول دوره ریکاوری، ممکن است از شما خواسته شود از یک لباس تنگ برای حفاظت از محل جراحی استفاده کنید. شما ممکن است پس از عمل با تفاوت زیاد در ظاهر باسن خود مواجه شوید. به هر حال، بخشی از این تفاوت به خاطر ورم ایجاد شده به واسطه عمل جراحی است. هنگامی که این ورم از بین برود، نتایج واقعی عمل جراحی آشکار خواهند شد. بیماران معمولاً دو هفته پس از عمل امکان برگشت به محل کار خود را پیدا می کنند. به هر حال باید توجه داشته که دوره زمانی ریکاوری از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است.

1  |  دکتر اکبری  |  بازدید: 1376



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional