کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


نگه داری از ایمپلنت:


نحوه صحیح مسواک زدن طبق روشی که دندانپزشک شما هنگام آموزش صحیح مسواک زدن بر روی دندان شما یا بر روی ماکت دندان شما توضیح می دهد، بسیار مهم است. شما باید این روش را برای ایمپلنت دندان خود انجام دهید.
در ایمپلنت دندان، شما می توانید دندان های کاشته شده خود را مانند دندان های طبیعی خود مسواک بزنید. ولی به هیچ عنوان نباید از نخ دندان یا خلال دندان بر روی ایمپلنت خود استفاده نمایید، زیرا استفاده از خلال دندان باعث می گردد که شما غذایی که میل کرده اید از بین دو ایمپلنت به سمت پایین هدایت شود و نخ دندان غذا را به زیر ایمپلنت هدایت می کند. شما بیمارانی که ایمپلنت دندان انجام داده اید بهتر از مسواک واترجت استفاده کنید تا نخ دندان یا خلال دندان. مسواک های واترجت به دلیل طراحی پیشرفته از سیستمی برخوردار هستم که می توانند با فشار آب بین دندان های شما را تمیز کنند این مسواک ها مانند اسپری آبی هستند که دندانپزشک ها هنگامی که دهان بیمار را شستشو می دهند عمل می کنند و این قدرت را دارند که بین دندان های ایمپلنت شده را تمیز کنند و به راحتی مواد غذایی بین آن ها را شستوشو دهند.
هنگامی که شما غذا میل می کند، مواد قندی و مواد غذایی بر روی دندان های شما و همچنین ایمپلنت شما تجمع می کند و اگر این مواد تمیز نشود باعث تورم لثه می شود. به مرور زمان این روند باعث چسبندگی لثه ها به دندان می شود که خود این امر باعث می شود که باکتری و جرم بیشتر به زیر دندان های طبیعی یا ایمپلنت دندان جمع شود و با ادامه این روند دندان طبیعی شما یا ایمپلنت شما لق می شود. اولین گام بعد از کاشت دندان، جلوگیری کردن از عفونت و کاهش دادن درد بعد از جراحی است که در اکثر مواقع بیمار دردی نداشته و روش های معمول مراقبت از زخم دندان را انجام داده است مانند شستوشو دهان با دهان شو( کلر هگزیدین )، مصرف نکردن سیگار، مسواک زدن و ....
توجه داشته باشید که مسواک زدن یکی از نکات مهم برای سلامتی دندان های طبیعی و ایمپلنت است.
موارد مورد نیاز بعد از انجام ایمپلنت:
لطفا بعد از جراحی ایمپلنت و کارگذاری پایه ها در محل جراحی شده فشار های از جویدن کنترل شود و با طرف دیگر غذا جویده شود، همچنین سعی بفرمایید تا مدت یک هفته از غذاهای نرم استفاده بفرمایید، حتی اگر با طرف دیگر میجوید، لازم به ذکر است که 2 تا 3 هفته اول خیلی مهم میباشد که به پایه های کار گذاشته شده فشار وارد نگردد.
شستشو با سرم شستشو و یا دهانشویه نقش مهمی در بهبود زخم لثه و همچنین جلوگیری از عفونت ایفا خواهد کرد، پس لطفا از ساعات بعد از جراحی دهان خود را بطور منظم شستشو دهید و این  عمل را روزی چندین بار ( 4 تا 5 بار حداقل ) در روز انجام دهید، ولی استفاده از دهانشویه را طبق دستور دندانپزشک انجام دهید که اصولا روزی 2 بار می باشد.
در 24 ساعت اول از مواد غذایی و نوشیدنیهای گرم استفاده نگردد، میتوانید همه چیز میل کنید فقط سرد و نرم باشد.
احتمال آمدن خون آبه از محل جراحی از 24 تا 48 ساعت بعد از جراحی طبیعی میباشد و نگران این مسئله نباشید، در جراحی سینوس لیفت باز، احتمال آمدن خون آبه از بینی نیز امکان پذیر است.
از خالی کردن آب دهان با فشار خودداری بفرمایید و اگر آب دهان و حتی خون آبه در دهان جمع گردید لطفا دستمال جلوی دهان خود نگه دارید و به آرامی محتویات دهان را در آن خالی کنید و از تخلیه آن با فشار بپرهیزید زیرا تحرک زخم باعث خونریزی می گردد. دارو های تجویز توسط دندانپزشک خود از طریق دستور استفاده نمایید و در مورد آنتی بیوتیکهای تجویز شده لطفا کل تعداد تجویز شده را مصرف بفرمایید نه اینکه بعد از 2 یا 3 روز مصرف را خودسرانه قطع کنید، که اصولا بدمت 1 هفته هر 8 ساعت این داروها مصرف باید گردد. امکان دارد محل جراحی بعد از گذشت 24 تا 72 ساعت بعد متورم شود که امریست طبیعی، میتوانید بعد از جراحی از کمپرس یخ استفاده نمایید، توجه داشته باشید که اگر برای شما پیوند استخوانی نیز انجام گردیده احتمال این تورم خیلی بیشتر خواهد بود و جای نگرانی نیست بعد از چند روز بر طرف میگردد. لثه در قسمت جراحی شده امکان دارد بعد از چند روز تغییر رنگ داده و مایل به سفید یا طوسی گردد، نگران این موضوع نباشید و فکر نکنید که عفونت ایجاد شده است زیرا این امر نشانگر بهبود یافتن زخم زخم میباشد. اگر خون آبه که از محل جراحی ترشح میکند به خونریزی شدید تبدیل شد، میتوانید تکه ای گاز استریل شده از داروخانه تهیه کنید و آنرا تا کرده ( با دستان تمیز ) و بر روی زخم گذاشته و به آرامی گاز بگیرید بعد از مدتی خونریزی قطع خواهد شد در غیر اینصورت با پزشک خود تماس تماس بگیرید و یا به مراکز درمانگاهی و یا بیمارستانی مراجعه بفرمایید. در مجموع نگهداری ایمپلنت بسیار بسیار مهم می باشد و باعث ماندگاری آن در درازمدت می گردد.

1  |  دکتر سجودی  |  بازدید: 1070



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional