کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


پروتز گذاری:


امروزه از انواع جراحی های زیبایی از جمله پروتز گذاری برای زیبایی بهتر چهره و جوانسازی آن استفاده می شود. اکثر متقاضیان از لاغری صورت و افتادگی گونه رنج میبردند. در ادامه با نحوه پروتزگذاری گونه آشنا خواهید شد.
امروزه دو نشانه اصلی را می توان برای کسانی که احتیاج به پروتز گونه دارند مورد توجه قرار داد. دسته نخست برای کسانی که است که گونه های به نسبت چاق دارند و دسته دوم به پیری چهره و صورت مربوط می شود دلیل نخست غالبا یک نکته ژنتیکی است که موجب می شود چهره فرد جذابیت کمتر نسبت به فرمی داشته باشد که استخوان گونه ها دارند. عمل پروتز یا همان برجسته سازی گونه غالبااً بر روی کسانی انجام می شود که در سنین میان20-40 سال قرار دارند. عمل جراحی پروتز زیر شقیقه هم بسیار مشابه به جراحی پروتز گونه می باشد با این فرق که مقداری پایین تر از استخوان گونه صورت میگیرد و به این ترتیب می توان اثرات ناشی از بالارفتن سن و قرورفتگی های ایجاد شده را برطرف کرد. این روزها 4 عامل زیر را می توان به عنوان عوامل مهم ایجاد کننده پیری چهره مورد توجه قرار میگیرند که موجب می‌شود فرد احتیاج به عمل پروتز چانه و کاشت گونه صورت پیدا کند که این عوامل شامل:
نور خورشید، که می تواند باعث آسیب رساندن به کیفیت پوست شود.
چین خوردن پوست، که موجب تورفتگی در پوست میگردد.
افتادگی، که موجب شل شدن پوست و افتادگی آن می شود.
کم حجم شدن ، که به عنوان مثال موجب گودی گونه می شود..پروتز گزاری
چه گزینه هایی برای رفع مشکل در این نواحی وجود دارد؟
اگرمی خواهید  گونه‌هایی برجسته و جوان داشته باشید، می‌توانید ترفندهای گونه گذاری بدون جراحی مانند تزریق ژل و چربی را در پیش بگیرید. پیش از اینکه زمان بگذرد اقدام کنید! تغیییر توازن صورت در نحوه جوان‌سازی بسیار حائز اهمیت است. تزریق چربی گونه معمولا به تنهایی باعث بهبود ظاهر خطوط زیر صورت با بالا آوردن و تقویت کردن بافت‌های بالایی میگردد.
از جمله انتخاب های موجود در این زمینه استفاده از مواد قابل تزریق گونه می باشد به این ترتیب می توان از تزریق های موقت یا با دوام مناسب برای این ناحیه از بدن را بکار برد. این انتخاب های گونه گذاری بدون جراحی در دراز مدت قیمت بالایی نسبت به استفاده از ایمپلنت های دائمی دارند.
در برخی افراد انتقال و پیوند چربی می تواند گزینه مناسبی برای برجسته کردن گونه باشد.در هر صورت غالبا انتقال چربی دوام و ماندگاری کمتری دارد و تا هشتاد درصد تزریق صورت گرفته با گذشت زمان جذب شده و از بین می رود و به همین خاطر عمل زیبایی پروتز گونه از توانایی کمتری نسبت به دیگر روش های موجود برخوردار است..
 

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 631



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional