کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


پیش از پروتز سینه:


در سال های اخیر، عمل های زیبایی و پروتز زیاد شده است. از جمله این جراحی ها می توان به پروتز و بزرگ کردن سینه اشاره کرد. اما زنانی که قصد این کار را دارند باید مسایلی را بدانند که برایشان لازم و ضروری است.
1. شاید با یک بار عمل کردن به نتیجه دل خواه نرسید:
حدود 25 درصد از زنانی که سینه های خود را پروتز می کنند، پس از 10 سال باید دوباره این عمل را تکرار کنند. زیرا این پروتز دائمی نیست و به ترمیم نیاز دارد. پروتز در طول چند سال شکل و فرم اصلی  خود را از دست می دهد. بارداری، اضافه یا کم شدن وزن و فاکتورهای دیگری نیز در تسریع این فرایند تاثیر دارند. پس فکر نکنید یک بار پروتز می کنید و برای همه عمر خیالتان راحت است.
2. هزینه جراحی بیشتر از تصور است:
عمل جراحی سینه، هزینه های جانبی متعددی دارد که قیمت تمام شده آن با آن چه حدس می زنید خیلی فرق دارد. البته هزینه ها بر اساس پزشک، بیمار و کشور و شهری که انجام می شود، متغیر است. برخی جراحی ها مدت طولانی تری به مراقبت و تحت نظر بودن نیاز دارند و همین موجب افزایش هزینه ها می شود.
3. جراحی سینه به 5 تا 7 روز مرخصی نیاز دارد:
پس از عمل پروتز سینه باید 5 تا 7 روز در خانه استراحت کنید تا به طور کامل خوب شوید. در طول این مدت به هیچ عنوان نباید کار کنید و تقریبا به استراحت مطلق نیاز دارید. در کاشت هایی که در پشت ماهیچه انجام می شوند، به جای اینکه در بالا باشند، دوره بهبود و ریکاوری سخت تر و طولانی تر خواهد بود.
4. پروتز هرگز مانند سینه واقعی نیست و مصنوعی بودن آن کاملا حس می شود:
با اینکه پروتزهای سیلیکونی به سینه واقعی خیلی شباهت دارند اما به هر صورت ساخته دست بشر هستند و نمی توانند حالت و بافت طبیعی داشته باشند. البته پروتزهایی که زیر سینه اصلی فرد قرار داده می شوند، بیشتر طبیعی هستند و مصنوعی بودنشان دیده نمی شود.
5. به یکباره نمی توانید سینه کوچک را خیلی بزرگ کنید:
اگر سینه های خیلی کوچکی داریذ، انتظار نداشته باشید با یک بار جراحی زیبایی به سایز بزرگ برسید. باید واقع‌ گرا باشید و یک روند منطقی را دنبال کنید. بدن و پوست برای تغییر حالت خود به زمان نیاز دارد. برای بزرگ کردن سینه باید چند سال زمان صرف کنید تا فرم غیرطبیعی و زشت به خود نگیرد.
6. بزرگ یا کوچک کردن سینه روی شیر دادن تاثیر منفی دارد:
به این نکته توجه داشته باشید به زنانی که اندازه سینه خود را بزرگ یا کوچک کرده اند، توصیه می شود از سینه خود به فرزند شان شیر ندهند. این ریسک وجود دارد که لوله شیررسان به سینه قطع شده باشد.
7. پس از عمل زیبایی سینه، حس نوک سینه از بین می رود:
پس از عمل زیبایی سینه، حس نوک سینه از بین می رود. این مساله به چند فاکتور بستگی دارد. مهم ترین آنها شکل سینه و نوع جراحی است. البته پس از بین رفتن حس نیز همچنان سرما را حس خواهد کرد.
8. اگر پیشنه خانوادگی در سرطان سینه دارید، اصلا پروتز نکنید:
اگر سابقه خانوادگی شما بد است و افرادی سرطان سینه داشته اند، توصیه می کنیم به هیچ عنوان این عمل را انجام ندهید زیرا خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.

1  |  برترینها  |  بازدید: 1225



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional