کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


کاربرد دندانپزشکی دیجیتال:


آموزش به بیمار و ثبت پرونده و مدیریت درمانهای دندانپزشکی:
استفاده از کامپیوتر در تمام کارهای دندانپزشکی اولین و مورد پذیرش ترین جنبه دندانپزشکی دیجیتال بوده است. در امریکای شمالی و بیشتر کشورهای توسعه یافته این کاربرد کامپیوتر به خاطر دارا بودن همه مزیتهای یک تکنولوژی جدید، به پذیرش حداکثری رسیده است. دندانپزشکانی که هنوز این پیش شرط دندانپزشکی دیجیتال را نپذیرفته اند، باید همین حالا شروع کنند. پیشرفت روزانه و بهبود نرم افزارها باعث شده این تکنولوژی به راحتی در دسترس بوده و به سرعت مورد قبول بیشتر متخصصان دندانپزشکی واقع شود و نرخ بازگشت سرمایه در آن بالا باشد. در حال حاضر سیستمهای بسیار کاربردی در این زمینه وجود دارند از جمله Eaglesoft (Patterson)، Dentrix (Schein، PracticeWorks (Carestream Dental) و نرم افزارهای بر پایه وب مانند Curve Dental.
آموزش دیجیتالی بیمار نیز به سرعت در حال گسترش است. در آینده در این حوزه تکنولوژیها و روشهایی برای برقراری ارتباط استفاده میشود که هم اکنون در صنایع دیگر استفاده میشوند که از جمله آنها میتوان به کامپیوتر لمسی و یا صدا فعال، دستور العملهای نرم افزاری، ویدئوی زنده و بازخوانی سریع تصاویر و نمایش فیلمهای سه بعدی آموزشی با مانیتور یا تبلت و یا بدون آن و مشاوره و آموزش بدون حضور در محل اشاره کرد.
رادیوگرافی دیجیتال:
یک سرمایه گذاری منطقی دیگر در دندانپزشکی دیجیتال (پس از به کار گیری کامپیوتر) رادیوگرافی دیجیتال است. بسیاری از محققان از جمله CLINICIANS REPORT مزایای رادیوگرافی دیجیتال داخل دهانی و خارج دهانی را ارائه کرده اند. مهمترین مزیت های این روش عبارتند از تشعشع کمتر (در صورتی که اصول آلارا (ALARA) رعایت شود)، کوتاه شدن قابل توجه مدت زمان، سهولت ذخیره و سازمان دهی تصاویر و بهبود تصاویر. اگر چه هزینه آن در طول پنج تا هشت سال گذشته کاهش قابل توجهی نداشته است اما مزایای آن بر هر گونه محدودیت دیگری ارجحیت دارد. پیشرفتهای جدید و موجود عبارتند از حسگرهای بی سیم (هم CCD/CMOS و هم PSP) تشخیص پوسیدگی، سیستم موقعیت یابی هوشمند برای قرار گیری سریع و آسان تیوب هد به حسگر به صورت دیجیتالی و ارتباط با تبلت و فعال سازی با صدا. پیشرفتهای آتی از الگوریتمهای بر پایه هزاران رادیوگراف بیمار استفاده میکنند که به دقت پوسیدگی دندان را تشخیص داده و پیشنهاد مربوطه را به دندانپزشک ارائه میکند. احتمال تبدیل کامل به تصویر برداری داخل دهانی یک احتمال جدی برای آینده دندانپزشکی است. در حال حاضر سیستمهای رادیوگراف دیجیتالی داخل دهانی بسیار خوبی وجود دارند از جمله Kodak, Dexis, Schick, Gendex, ScanX و غیره.
توموگرافی کامپیوتری پرتو مخروطی:
توموگرافی کامپیوتری پرتو مخروطی یا سی تی پرتو مخروطی یک تکنولوژی موجود است که به علت کاهش هزینه، آپشنهای زیاد، افزایش شمار دندانپزشکان عمومی که درمان ایمپلنت انجام میدهند، کاهش تشعشع در مقایسه با سی تی اسکنهای معمولی به سرعت رشد کرده و مورد پذیریش دانشگاهیان و متخصصان بالینی قرار گرفته است. با این حال در برخی کشورها مشکلاتی برای تعیین مقررات این حوزه سریع الرشد دندانپزشکی، کارایی و دقت آن دیده میشود. این تکنولوژی اگر به درستی استفاده شود بازگشت سرمایه خوبی داشته و بر حوزه های دیگر دندانپزشکی دیجیتال برتری قابل ملاحظه ای دارد. سی تی پرتو مخروطی به سرعت مورد پذیرش متخصصان قرار گرفته و برای بسیاری از عملهای جراحی از جمله کاشت ایمپلنت دندان، کشیدن دندان عقل و عصب کشی استاندارد خوبی ارائه میکند. آپشنهای بسیار خوب آن عبارتند از یونیت سی تی پرتو مخروطی Imaging Sciences International (iCAT), Sirona (Galileos), Carestream (Kodak), Gendex Dental Systems (Gendex), Planmeca (ProMax) و بسیاری دیگر. تغییرات و پیشرفتهای آتی به سمت کاهش هزینه ها، بهبود توانایی های شناختی نرم افزاری برای اندازه گیری اتوماتیک و پیشنهاد موقعیت ایمپلنت، الگوریتمهایی که به صورت خودکار عدم تقارن و آسیب شناسی بافتها را شناسایی کند و برای معاینه بعدی به رادیولوژیست هشدار دهد و برنامه ریزی سریع درمانی برای جراحی پیش میرود.

1  |  شفاگستر  |  بازدید: 991



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional