کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


کاهش وزن با پودر گیاهی دینه برن:


خیلی از برنامه های غذایی که ادعا می کنند می توانند به کاهش وزن کمک کنند پرهزینه و موقت هستند، برخی از آن ها توسط شواهد علمی پشتیبانی نشده اند و حتی ممکن است بیشتر از این که به شما کمک کنند، به سلامتی تان آسیب بزنند. برای کاهش وزن یک روش واحد وجود ندارد که برای همه موثر باشد. نحوه کاهش وزن به عاداتی که دارید، میزان وزنی که می خواهید از دست بدهید و اهداف بلند مدت تان بستگی دارد.
به طور کلی، درست غذا خوردن در این جا اهمیت زیادی دارد. مهم نیست که روزانه چقدر ورزش می کنید، اگر نتوانید درباره هر آن چه که مصرف می کنید درست تصمیم بگیرید، کاهش وزن رخ نمی دهد. به همین خاطر در این مقاله، توصیه های متخصصان تغذیه، روانشناسان و اطلاعات علمی منتشر شده که در خصوص درست غذا خوردن برای کاهش وزن هستند را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید وزن کم کنید و سلامتی تان را بهبود ببخشید.
داشتن برنامه غذایی متعادل:
اگر می خواهید وزن از دست دهید باید عادات غذا خوردن تان را تغییر دهید. سالم غذا خوردن تنها به معنای خوردن و نوشیدن کالری کمتر نیست، بلکه باید سطح قند خون یا گلوکز خون تان را نیز بدانید. وقتی خوراکی ای مصرف می کنید (چه این خوراکی یک آبنبات باشه چه یک هویج)، بدن آن را تجزیه می کند و تبدیل به گلوکز می کند، سپس آن را به خون می فرستد. این عمل پانکراس را تحریک می کند تا انسولین ترشح کند که به سلول ها در جذب گلوکز کمک می کند.
وقتی گلوکز وارد سلول ها می شود، یا فورا به عنوان انرژی مصرف می شود یا به عنوان چربی برای استفاده در آینده ذخیره می شود. تفاوت بین آبنبات و هویج این است که آبنبات سریع تر هضم می شود که این امر می تواند سطح قند خون را افزایش دهد. تحقیقات نشان داده اند که افزایش قند خون می تواند باعث انباشته شدن بیش از حد گلوکز و انسولین شود، در نتیجه سلول ها نمی توانند تمام آن را برای انرژی استفاده کنند. این به این معناست که گلوکز باقیمانده زیادی وجود دارد که بعدها سلول ها آن ها را عنوان چربی ذخیره می کنند. در نتیجه مصرف منظم مواد غذایی فرآوری شده و قندی که سطح قند خون را بالا می برند به آسانی می تواند منجر به افزایش وزن شود. به همین علت برای کنترل وزن باید مواد غذایی ای مصرف کنید که بتوانید به آرامی آن ها را هضم کنید. در این جا توجه شما را به نکاتی درباره این که برای کاهش وزن چه خوراکی هایی مناسبند جلب می کنیم.
کاهش وزن با پودر گیاهی دینه برن:
این دارو که پودر نرم در ساشه 250 گرمی درون جعبه می باشد به عنوان ملین گیاهی ، کمک غذای مناسب در رژیم های لاغری مورد استفاده قرار می گیرد.
اجـزاء و مـواد موثـره پودر گیاهی دینه برن:
دینه برن پوسته خارجی گندم اسـت که نرم و استـریل شده است و هیـچ نوع افزودنی نـدارد. پوسته گندم حاوی ترکیبی از سلولز، همی سلـولز، پروتئیـن، مـواد معـدنی و ویتامین ها می باشد.
اثرات درمانی و فارماکولوژی:
دینه برن ملین گیاهی موثر و بی ضرر، سرشار از فیبر خوراکی غیر قابـل جـذب مـی باشد که در درمان و پیشگیری بی نظمی های مختلف عمل دستگاه گوارش مانند یبوسـت، بیماریهای دیورتیکول روده بزرگ و سندرم روده تحریک پذیر(IBS)مورد استفاده قرار می گیرد. دینه برن بعلت دارا بودن درصـد بالای فیـبر خوراکـی غیر قابل جذب و کالری بسیار کمی که ایجاد میکند، با کاهش احساس گرسنگی، می توانـد در رژیم های لاغری همـراه با ورزش هـای منـاسب، نتـایج مطلـوب ظاهـر نمـاید. دینه برن علاوه بر جذب و نگهداری آب و افزایش حجم در روده، سمـوم را جـذب نمـوده و با افزایـش فعالیـت فیزیولوژیک روده، دفع مواد را تسهیل می نماید.
دستور مصرف پودر گیاهی دینه برن:
ترجیحـا نیم سـاعت قبل از هـر وعده غذائـی، دو تا سه قاشـق غذاخـوری پودر دینه برن همراه با شیر یا آب میوه(جهت صبحانه)و یا با دوغ، ماست، سالاد(جهت نهار یا شام)میل شود، در غیـر اینصورت همراه با انـواع غذاهـا مـی تواند مصرف گردد.در هر بار استفاده،مصرف 2 لیوان آب یا سایر مایعات توصیه می شود.
توجه : جهت بهبود سندرم روده تحریک پذیر (IBS) به مدت 12 هفته ادامه یابد.
تداخلات دارویی پودر گیاهی دینه برن:
ممکن است باعث کاهش اثر برخی از داروها مانند دیگوکسین شود .برای جلوگـیری از تداخـل، داروهای خوراکی بایـد یک سـاعت قبـل و یا چهـار ساعت بعد از مصرف برن،استفاده شوند.
عوارض جانبی پودر گیاهی دینه برن:
در صورت مصرف درست با دوز درمانی مذکور، هـیچ عارضـه جانبـی مشاهـده نشده است.
موارد منع مصرف:
در بیماران مبتلا به انسداد روده و دردهای شکمی ناشناخته منع مصرف دارد.
مصرف در بارداری و شیردهی:
مجاز است.
نکات قابل توجه:
1- سبوس گندم دارای مواد معدنی و ویتامینهای مهمـی است که با حذف از آرد مصرفی باعث کاهـش کیفیـت نان و سایـر مواد غذایی متـشـکله از آن مـی گردد، افـزایـش برن به رژیم غذایی روزانه این کمبود را جبران می نماید. برخی از این مواد شامل پتاسیم(mg 1390)، منیزیـم (mg 590)، روی (mg 3/13)، فسـفر (mg 240)، ویتامیــن(e ( mg 1/9، ویتامیــن (B1 ( mg 65/0، ویتامیــن (B2 ( mg 51/0، نیـکـوتیـن آمیـد(mg 7/17)، ویـتامیــن( B6 (mg 5/2، پنــتوتنـیک اســـید (mg 5/2)، بیـــوتیـــن (mg 044/0 ) و فولیک اسید (mg 4/0 ) در هر 100 گرم می باشند.
2- به منظور جبران کمبود ویتامین ها و املاح ناشی از کمـی مصـرف مواد غذایی به علت کاهـش اشتـها، توصـیه می شود از قرص ها و کپسول های مولتی ویتامین مینرال استفاده گردد.
3- برن باید با مقدار فراوان مایعات مصرف شده و هرگز به صورت خشک مورد استفاده قرار نگیرد.
4 – از مصرف بلافاصله قبل از خواب خودداری شود.
5- پیشنهاد می شود در رژیم های لاغری پیش از خوردن غذا، میوه، سبزیجـات خام و یا سالاد بدون سس میل شود.
6- به منظور ایجاد تعادل در سـوخت و سـاز انـرژی و جهـت به دسـت آوردن نـتایج مناسـب در رژیم های لاغری، پیاده روی و ورزش های سبک در برنامه روزانه لحاظ شود.
7- در صورتیکه از پودر دینه برن به عنوان کمک غذا در رژیم لاغری استفاده می شود، باید به کالری دریافتی از مایعات یا مواد غذایی همراه توجه داشت .
شرایط نگهداری:
– در جای خشک و خنک نگهداری شود .
– پس از باز شدن بسته بندی، در آن را محکم بسته و ترجیحا در یخچال قرار داده شود .

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 631



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional