کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


گرانول لاکتودین:


مادران شیرده اکثر اوقات نگران میزان شیر خود هستند و به دنبال راهکارهایی برای ترشح بیشتر غذای نوزاد خود می باشند. آیا می دانید گرانول لاکتودین دینه یکی از راهکارهای ایمن و موثر برای ترشح بیشتر شیر مادر می باشد.
چه عواملی باعث کمبود شیر مادر می شود؟
دلایل کم بودن شیر مادر همیشه روشن نیست. هرچند تولید شیر مادر تحت تأثیر چرخه عرضه و تقاضا قرار دارد، با این حال محققان راه زیادی تا درک همه عوامل احتمالی موثر بر تولید شیر مادر دارند. به گفته آن ها، اطمینان از تقاضای بسنده نوزاد وهله خوبی برای شروع است. دلایل متداول کم شدن میزان “تقاضای نوزاد” عبارت اند از:
مکمل ها. اگر شیرخشک را به منوی غذایی نوزاد اضافه کنید، ممکن است کودک شما شیر کمتری از سینه های شما بمکد؛ که به نوبه خود می تواند باعث کم شدن شیر شما شود.
دفعات پایین شیردهی. فاصله انداختن بین وعده های غذایی نوزاد (به عنوان مثال هر چهار ساعت یک بار) ممکن است خوشایند راحت طلبی های برخی از تازه مادران باشد، اما این کار مانع تحریک کافی سینه های زن می شود و از این رو میزان شیر پستان ها کم می شود. از این رو اگر کودک شما خوش خواب است، بهتر است او را برای خوراندن شیر بیدار کنید.
اختصاص بازه زمانی کوتاه برای شیردهی. اگر بازه زمانی شیردهی تان کوتاه باشد (مثلاً پنج دقیقه از هر سینه)، نه تنها کودک تان مواد معدنی مغذی شیرتان را دریافت نمی کند، بلکه سینه های شما به اندازه کافی تخلیه نمی شود. با این کار، سینه ها برای تولید شیر بیشتر تحریک نمی شوند.
پستانک. مکیدن پستانک یا گول زنک در برخی از نوزادان (اما نه در همه آن ها)، منجر به تمایل کم تر نوزاد به مکیدن پستان می شود و طبعا مکیدن کم تر پستان می تواند به معنای تولید شیر کمتر باشد.
علائم ناکافی بودن احتمالی شیر مادر:
روشن ترین شاخص هر مشکلی؛ عدم افزایش وزن نوزاد است. طبق گفته آکادمی اطفال آمریکا (AAP)؛ در حالی که اکثر نوزادان بلافاصله پس از تولد وزن خود را از دست می دهند، با این حال؛ این کاهش وزن برای نوزادان ترم کامل (full term) نبایستی بیش از 7 درصد وزن بدو تولدشان باشد. با گذشت 10 روز از بدو تولد؛ نوزادان باید به وزن اولیه خود بازگردند و به طور متوسط​​ 4 تا 7 اونس در هفته وزن بگیرند. اگر کودک شما به اندازه کافی وزن نگرفته یا در حال از دست دادن وزن است، نشانگر عدم دریافت شیر ​​کافی است.
همچنین تحقیقات نشان داده است كه كاهش وزن موقت نوزادان بلافاصله پس از تولد ممكن است مادران را به این فكر وادارد كه شیرشان کافی نیست و بلافاصله شروع به مصرف مکمل ها كنند، كه این امر منجر به بروز مشكلات بالقوه در زمینه عرضه و تقاضای شیر مادر می شود.
موارد مصرف گرانول لاکتودین:
کمک درمان برای خانمهای شیرده در موارد کمبود ترشح شیر
اثرات درمانی و فارماکولوژی:
لاکتودین که از نمونه فرانسوی گالاکتوژیل ، مشابه سازی شده است به عنوان کمک درمان در موارد کمبود ترشح شیر (در دوره شیردهی) استفاده میشود . علف شیر یا گالگا (که در لاتین به معنای شیرزا میباشد) ماده موثره اصلی این فرآورده شیرافزا است. مالت برای تقویت شیر و فسفات کلسیم هم برای جبران کمبود کلسیم در کنار گالگا، مکمل مفیدی برای زنان شیرده میباشند . وجود ساکارز بالا در فرمول این مکمل، از افت قند خون در زنان شیرده جلوگیری می کند و حضور مقادیری از اسانسهای طبیعی رازیانه و زیره علاوه بر خواص شیرافزایی به عنوان ضد نفخ و خوش طعم کننده به فرمول اضافه شده اند.
اجزاء و مواد موثره:
در هر 10 گرم گرنول لاکتودین (محتویات 1 ساشه) 3/38 میلی گرم عصاره گالگا، 480 میلی گرم عصاره مالت و 9/480 میلی گرم فسفات کلسیم و همچنین مقادیری اسانس زیره، اسانس رازیانه، وانیل و ساکارز (شکر) موجود است .
دستور مصرف گرانول لاکتودین:
3 بار در روز ، قبل از غذا ، هر بار 1 تا 2 ساشه ( هربار 10 تا 20 گرم )به صورت خشک یا محلول در آب ، شیر یا سایر نوشیدنی ها
عوارض جانبی:
با مصرف در دوز مناسب درمانی ، عوارض جانبی گزارش نشده است .
موارد منع مصرف:
– در حساسیت به یکی از اجزای تشکیل دهنده دارو ، مصرف نشود .
– در افرادی که منع مصرف کلسیم دارند مانند هایپرکلسیمی ، دفع کلسیم در ادرار ، سنگ کلیه و انباشت کلسیم در بافتها مصرف نشود .

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 591



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional