کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ارتودنسی (اصلاح خط لبخند):


اصلاح خط لبخند به خطی فرضی گفته می­شود که از لبه­ی دندان­های جلوئی بالا عبور می­کند، نوع انحنای این خط به شدت فرم لبخند را تحت تأثیر قرار می­دهد. بهترین حالت برای این خط لبخند حالتی است که این خط موازی با لب­های پائینی فرد باشد که به آن اصطلاح خط لبخند متناسب گفته می­شود، هرگونه درمان زیبایی و ارتودنسی که انجام می­پذیرد باید در جهت ایجاد این خط منحنی باشد در صورتیکه این خط منحنی صاف شود و خط لبخند صاف ایجاد شود بشدت در زیبایی نوع لبخند اثر گذاشته و زیبایی لبخند گرفته می­شود و نمای پیر بودن را به لبخند می­دهد. بنابراین خیلی مهم است که درمانگر از این موضوع علم کافی داشته باشد و در جهت این قضیه کارهای لازم انجام شود. ایجاد لبخند جذاب تأثیر بسیاری در روابط اجتماعی قابل قبول و مناسب دارد و اثر مثبت بر روی اعتماد به نفس افراد دارد، بنابراین نباید نقش لبخند زیبا و جذاب را در افزایش اعتماد به نفس دست کم گرفت، بنابراین دندان­های ردیف و سفید و سالم به همراه انحنای لبخند متناسب یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در زندگی اجتماعی فرد می باشد. ارتودنسی از طریق برطرف کردن به هم ریختگی دندانی و ایجاد نظم در دندان­ها همچنین با اصلاح خط لبخند به گونه­ای که یک قوس ملایم از روبرو در دندان­ها دیده شوند به ایجاد این موضوع کمک می کند، پس بنابراین ارتودنسی می­تواند بدون آسیب و تراش دندان­ها آنها را در موقعیت مناسب و مطلوب قرار دهد.
آیا ارتودنسی درد دارد؟
ارتودنسی بر اساس اعمال فشار و نیرو به دندان­­ها عمل می­کند در روزهای اول شروع درمان حدود 20% افراد فشار و درد مختصر را تجربه می­کنند که با استفاده­ی از قرص مسکن قابل‌کنترل است. البته استفاده از مسکن باید طبق نظر متخصص ارتودنسی باشد چون برخی از مسکن­ها باعث کند شدن روند درمان ارتودنسی می­شوند، که حتماً باید تحت نظر ارتودنتیست مصرف شوند.
استفاده از دهان شویه در بهداشت بیماران ارتودنسی چقدر اهمیت دارد؟
در حین درمان ارتودنسی رعایت بهداشت دهان از اهمیت ویژه­ای برخوردار است، با رعایت بهداشت نتیجه­ی درمان دقیقاً همان می­شود که انتظار آن را داشته­اید، روش­های بهداشتی برای ارتودنسی انواع متفاوتی دارد. رعایت بهداشت ارتودنسی در بیماران با ارتودنسی ثابت بسیار مهمتر از افراد با ارتودنسی متحرک می­باشد. یکی از اجزای رعایت بهداشت علاوه بر مسواک زدن مناسب، استفاده از دهانشویه می­باشد و دهانشویه­ها نقش مهمی را ایفا می­کنند.
از آنجا که وسایل ارتودنسی بر روی دندان­ها باعث گیر غذایی زیاد می­شوند و محلی برای تجمع پلاک میکروبی و آغاز پوسیدگی دندانی می­باشد، بعد از مسواک زدن که پلاک­ها حذف شد، با استفاده از دهانشویه باقیمانده پلاک­های زیر لثه را غیرفعال می­کنیم و دهانشویه باعث از بین رفتن اثرات پوسیدگی پلاک­های میکروبی و ضدعفونی کردن وسایل ارتودنسی می­شود. همچنین دهانشویه باعث از بین رفتن بوی نامطبوع دهان در افرادی می­شود که ارتودنسی دارند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 735



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional