کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


از دندانپزشک می ترسید:


اگر صدای وزوز مته دندان و یا بوی لاتکس مطب شما را می ترساند، بدانید که تنها نیستید. میلیون ها نفر از مردم از دریافت درمان لازم و ضروری بدلیل ترس رفتن به مطب دندانپزشک اجتناب می کنند. اگر چه ممکن است دلایل بسیاری برای اضطراب وجود داشته باشد، با این حال، دندانپزشکی مدرن و کسانی که برای کمک به بیماران مبتلا به این نوع تشویش آموزش دیده‌اند می‌توانند جهت غلبه به این ترس، به شما کمک کنند.
هراس در مقابل اضطراب:
کسانی که احساس عصبانیت یا استرس قبل از یک قرار ملاقات دندانپزشکی را دارند با یک نوع اضطراب نسبتا شایع دست‌ و پنجه نرم می کنند، به خصوص اگر نیاز به درمان فراتر از تمیز کردن اولیه و معاینه باشد. یک فرد با ترس از دندانپزشکی با شدت بالا که فقط فکر رفتن به دندانپزشک می تواند وی را به وحشت اندازد و موجب شود تنها در صورتی به دندانپزشک مراجعه کند که درد شدیدی داشته باشد. دکتر Siegelman، یک دندانپزشک منهتن که متخصص درمان افراد با ترس شدید از دندانپزشکی است، توضیح می دهد که کم‌ خوابی قبل از قرار ملاقات دندانپزشکی، همراه با تپش قلب، دست های عرق کرده از جمله نشانه‌های این گونه فوبیاست.
علل ترس:
ترس شدید از دندانپزشکی معمولا از خاطرات یک تجربه ناخوشایند گذشته نشات می گیرد که میتواند یک حادثه دردناک و یا رویداد ناراحت کننده در زندگی باشد. کسانی که قبل از یک قرار ملاقات دندانپزشکی اضطراب خفیفی را تجربه می کنند، ممکن است تنها نگران روش عملی باشند که تجربه نکرده‌اند. برخی نیز بدلیل تجربه دردناک گذشته به دندانپزشک مراجعه نکرده و با روش دندانپزشکی مدرن و بدون درد این روزها آشنا نیستند. ترس از سوزن نیز می تواند باعث اجتناب از رفتن به دندانپزشک شود، همچنین خجالت از وضعیت دندان‌ها نیز میتواند دلیلی بر عدم مراجعه به دندانپزشک باشد. احساس درماندگی و یا از دست دادن کنترل، بر روی صندلی دندانپزشکی می‌تواند ترس ایجاد کند. حتی اظهارات گستاخ و یا شدید دندانپزشک یا یکی از کارکنان می تواند عامل ترس باشد. به خاطر داشته باشید هراس از رفتن به دندانپزشک می‌تواند از والدین به فرزندان منتقل شود.
دندانپزشک شما ممکن است درمان دندان‌ ها را با زمان‌بندی روش‌های ساده مانند بررسی و تمیز کردن قبل از شروع رویه‌های پیچیده تر تسهیل کند. او حتی ممکن است پیشنهاد استفاده از برخی از مواد بیهوشی یا آرام بخش را برای از بین بردن درد و اضطراب در این مرحله از درمان بدهد، همچنین پرت کردن حواس بیمار از رویه درمان به کاهش ترس بیش از حد وی کمک خواهد کرد برای مثال هدفون برای گوش دادن به موسیقی موسیقی یا عینک برای تماشای فیلم می‌تواند توجه فرد را از روند درمان منحرف سازد. البته، بیماران عصبی باید با استفاده از تکنیک‌های تمدد اعصاب مختص به خود، مانند تنفس عمیق و یا تصور خود را در یک محل آرام استفاده نمایند.
اجتناب از ترس با پیشگیری:
معاینات دندان به طور منظم و تمیز کردن همیشه دهان در سالم نگه داشتن آن، مهم است. اما این مراقبت از دهان بطور منظم می‌تواند شما را از نیاز به روش‌های پیچیده‌ تر درمان حفظ کند. مسواک زدن دندان‌های خود را به طور کامل دو بار در روز با خمیر دندان فلوراید، نخ حداقل یک بار در روز و محدود کردن تنقلات شیرین بین وعده‌های اصلی غذا را فراموش نکنید. همان طور که شما و دندانپزشک در حال تلاش برای کاهش استرس در وقت‌های ملاقات هستید، این فرایند زمان زیادی نخواهد برد و در هر ملاقات میزان استرس کمتر شده و دندانها و لثه شما سالمتر خواهد شد

1  |  مجله دندانپزشکی  |  بازدید: 1310



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional