کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


اوردنچر 4 ایمپلنتی:


اوردنچر 4 ایمپلنتی یک ترمیم بسیار باثبات و پایدار برای جایگزینی تمامی دندانهای یک قوس دندانی است. با اوردنچر 4 ایمپلنتی دیگر برای همیشه با مشکل حرکت و لغزش دندان مصنوعی خداحافظی می کنید. اوردنچر 4 ایمپلنتی برای خلاف دندان مصنوعی معمولی و اوردنچر 2 ایمپلنتی، بسیار باثبات است و به راحتی می توانید با آن غذا بخورید. افزایش تعداد ایمپلنتها باعث افزایش ثبات دندان مصنوعی و پیشگیری از تحمیل فشار زیاد بر لثه و تحلیل رفتن استخوان میشود اما از طرفی باید تا حد ممکن هزینه درمان را نیز کاهش داد. بنابراین با 4 ایمپلنت میتوان هم ثبات زیاد را تامین نمود و هم هزینه کمتری در مقایسه با اوردنچرهای بر پایه 6 ایمپلنت یا بیشتر و یا ایمپلنت های تکی پرداخت. برای فک بالا حداقل تعداد ایمپلنت مورد نیاز 4 عدد است چرا که استخوان فک بالا نرمتر است.
دندان مصنوعی کامل:
یکی از روش‌های پر کردن جای خالی دندان‌های از دست رفته، دندان مصنوعی است. در صورتی که تمامی دندان‌های یک قوس دندانی و یا اکثر آنها را از دست داده باشید، متداول‌ترین روش جایگزینی آنها، دندان مصنوعی کامل می‌باشد. با این ‌حال دندان مصنوعی مشکل بزرگی برای بیماران ایجاد می‌کند و آن حرکت کردن و لغزیدن آن و حتی گاهی بیرون افتادن آن از دهان است. این موضوع باعث شده است بسیاری از بیماران در استفاده از دندان مصنوعی راحت نباشند و دائماً هنگام صحبت کردن و یا خندیدن، نگران حرکت کردن آن باشند. این مشکل باعث کاهش اعتماد به نفس و انزوای فرد می‌شود. از طرفی نمی‌توان با دندان مصنوعی بسیاری از انواع غذاها را جوید. این می‌تواند علاوه بر تأثیر بر رژیم غذایی و سلامت بیمار، کیفیت زندگی او را کاهش دهد.
ایمپلنت دندان:
بهترین روش پر کردن جای خالی دندان، کاشت ایمپلنت دندان است. ایمپلنت یک پیچ تیتانیومی است که در داخل استخوان فک جایگذاری می‌شود و به آن جوش می‌خورد و به این ترتیب به عنوان ریشه دندان مصنوعی عمل می‌کند. روکش دندان یا هر پروتز دیگری که بر روی ایمپلنت می‌شود، کاملاً با ثبات و محکم است. با این حال هزینه کاشت ایمپلنت بسیار بیشتر از دندان مصنوعی است. همچنین در صورتی که استخوان فک تحلیل رفته باشد، ممکن است شرایط لازم برای کاشت ایمپلنت را نداشته باشید. افرادی که تمامی دندان‌ های یک قوس دندانی را از دست داده ‌اند غالباً نمی‌توانند از عهده هزینه تعداد زیادی ایمپلنت تکی دربیایند. برای این افراد روش بهتری وجود دارد که از مزیت ثبات ایمپلنت و هزینه پایین دندان مصنوعی برخوردار است.
اوردنچر:
یکی از بهترین ابداعات برای پر کردن جای خالی تمامی دندان‌های یک قوس دندانی، بهره بردن از ایمپلنت دندان برای تأمین ثبات پروتز است. این روش که به آن اوردنچر گفته می‌شود امروزه بسیار متداول و محبوب شده است. اوردنچر یک ‌ست کامل دندان مصنوعی است که بر روی چند ایمپلنت وصل و در جای خود محکم می‌شود. یکی از بهترین انواع اوردنچر، اوردنچر 4 ایمپلنتی است که با کم کردن هزینه درمانی باعث شده طیف گسترده ‌ای از بیماران بتوانند از این روش بهره ببرند. با اوردنچر 4 ایمپلنتی تمامی محدودیتهای دندان مصنوعی معمولی متحرک (غیر ثابت) برطرف میشود.

1  |  کلینیک لبخند  |  بازدید: 1229



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional