کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ایمپلنت ارزان قیمت:


از گذشته تا به امروز تعرفه خدمات دندانپزشکی نسبت به تعرفه سایر خدمات پزشکی و غیرپزشکی، اندکی بالاتر بوده و علت آن نیز مسئولیت حرفه ای بالا برای دندانپزشک و همچنین مواد و متریال مصرفی گران قیمت بوده است. از آنجایی که ۹۰ درصد خدمات ارائه شده دندانپزشکی مشمول مصرف متریال و مواد اولیه مصرفی می باشند ، معمولا خدمات تخصصی با قیمت نسبتا بالایی ارائه می شوند .
جراحی کاشت ایمپلنت یکی از خدمات و جراحی های نوین در زمینه دندانپزشکی تخصصی و جراحی دهان می باشد ، که در مدت زمان کوتاهی که از عمر آن می گذرد ، پیشرفت بسیار زیادی در این زمینه حاصل شده است.
قیمت خدمات کاشت و جراحی ایمپلنت معمولا بسته به برند ( Brand) و مشخصات ایمپلنت استفاده شده و همچنین پروتز یا همان روکش دندان مورد استفاده متفاوت می باشد . علاوه بر برند ایمپلنت و نوع روکش ، جراحی های جانبی حین کاشت ایمپلنت مثل جراحی سینوس باز ، جراحی سینوس بسته ، پیوند استخوان جهت افزایش عرض استخوان ، افزایش ارتفاع استخوان و همچنین پیوند استخوان در زمان کشیدن و کاشت فوری ایمپلنت نیز هزینه های جداگانه ای داشته که به قیمت جراحی کاشت ایمپلنت اضافه می شوند، در پایان دستمزد جراح نیز به مجموع مبالغ فوق اضافه شده و در نهایت قیمت جراحی ایمپلنت مشخص می شود.
متاسفانه برخی از دندانپزشکان با استفاده از تبلیغات پولی و ظاهری اقدام به انجام اعمالی جهت جذب نادرست بیماران جهت کاشت ایمپلنت می نمایند. برای مثال، در صورتی که یک ایمپلنت با مشخصات ایده آل که از جمله آن:
شکل ظاهری و آناتومیک استاندارد با ریشه دندان، سطح بیرونی کاملا سازگار با بدن انسان ( سطح بیرونی ایمپلنت انواع مختلفی دارد که کیفیت و دوام و زمان جوش خوردن ایمپلنت را تغییر می دهد ) ، قطعات همراه ایمپلنت ( شامل کاور درب ایمپلنت و هلینگ که به صورت اختصاصی همراه هر ایمپلنت باشد یا نباشد.) ، را داشته باشد ، حداقل قیمت اولیه که می تواند داشته باشد حدود یک میلیون تومان می باشد . که علاوه بر آن باید هزینه روکش ایمپلنت که آن هم انواع PFM ، Zircom’a ، EMax ، Zolid و … را دارد، و هریک قیمت متفاوتی دارند ، نیز به آن اضافه می شود ، که آن نیز بسته به نوع از ۷۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰/۱ میلیون تومان متفاوت می باشد. علاوه بر این دو مورد ذکر شده ، در صورتی که جراحی کاشت ایمپلنت نیاز به جراحی های جانبی شامل جراحی های سینوس و یا بازسازی فک نیز داشته باشد هزینه های آنها نیز به همراه دستمزد جراح که در حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان می باشد نیز به آن اضافه می شود.
بنابراین با توجه به شرایط و متریال مصرف شده و هزینه های ذکر شده ، تبلیغات منحرف کننده برخی دندانپزشکان در این زمینه که با قیمت های حدود ۷۰۰ هزار تومان یا ۹۰۰ هزار تومان و یا ۱٫۲۰۰ میلیون تومان ارائه می دهند ، قطعا از کیفیت بسیار پایین ایمپلنت برخوردار است (انواع ایمپلنت چینی ، هندی ، پاکستانی) که متاسفانه در این ایمپلنت ها با لیبل و اسم برندهای معروف اروپایی و آمریکایی ارائه می شوند و سبب گمراه شدن بیماران و شکست درمان در آنها می شوند.
لذا از شما مراجعه کنندگان محترم به مراکز درمانی جهت کاشت ایمپلنت خواهشمندیم کلیه موارد زیر را جهت اطمینان از درمان انجام شده برای خود را مدنظر داشته باشید :
۱-  نام و برند ایمپلنت مربوطه ، چک کردن وب سایت و QR code
۲- قطعات یدکی مورد استفاده جهت ایمپلنت مثل کاور ، هلینگ که آیا اختصاصی هر ایمپلنت هست و یا خیر
۳- بررسی نوع و لیبل پودر استخوان مصرف شده که حتی در صورت زیاد و اضافه آمدن باید به صورت یکبار مصرف باشند و دور ریخته شوند. ( امکان استفاده برای دو بیمار وجود ندارد )
۴- ست یکبار مصرف جراحی به صورت پک کامل جهت استفاده هر شخص
۵- روکش یا پروتز مورد استفاده جهت پایان کار
۶- گارانتی خدمات ارائه شده جهت درمان توسط پزشک، و گارانتی و مشخصات پیچ ایمپلنت توسط کمپانی تولید کننده.
۷- میزان تخصص و مهارت جراح جهت انجام جراحی ایمپلنت

2  |  مجله دندانپزشکی  |  بازدید: 1466



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional