کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


برطرف کردن منافذ باز پوست:


با استفاده از روش های خانگی و موثر زیر می توانید موجب برطرف کردن منافذ باز پوست شوید و شادابی و طراوت را به آن برگردانید.
آلوئه ورا:
مقداری ژل آلوئه ورا روی پوستتان بمالید و چند دقیقه آن را ماساژ بدهید. بهتر است که برای نتیجه موثرتر از ژل آلوئه ورا تازه استفاده کنید. اجازه بدهید این ژل به مدت 10 دقیقه روی پوستتان بماند و بعد آن را با آب خنک کاملا بشویید. هر چند وقت یکبار به همین ترتیب این کار را تکرار کنید. ژل آلوئه ورا آلودگی ها و چربی ها را از روی پوست برمی دارد و منافذ آن را کوچکتر می کند.
برطرف کردن منافذ باز پوست با سفیده تخم مرغ:
برای پاکسازی پوست و بستن منافذ با استفاده از تخم مرغ به یک عدد سفیده تخم مرغ، 2 قاشق غذاخوری جو دو سر و 2 قاشق غذا خوری آب لیمو احتیاج دارید. سفیده تخم مرغ را از زرده جدا و سپس آن را با جو دوسر و آب لیمو مخلوط کنید تا خمیر یک دستی به شما بدهد.
بعد این خمیر را روی صورتتان بمالید و اجازه بدهید 30 دقیقه به همین شکل باقی بماند. در نهایت صورتتان را با آب سرد بشویید. می توانید هفته ای 2 بار از این ماسک استفاده کنید. سفیده تخم مرغ پوست را سفید و محکم می کند. ماسک سفیده تخم مرغ یکی از بهترین روش ها برای بستن منافذ پوست است که می تواند در درمان آکنه های بدخیم هم موثر باشد.
سرکه سیب:
یک قاش غذا خوری سرکه سیب را در یک قاشق غذا خوری آب بریزید تا رقیق شود. بعد کمی پنبه بردارید و آن را در مایع بزنید. حالا پنبه را روی صورتتان بمالید و اجازه بدهید تا خشک شود. می توانید از سرکه سیب هر روز به همین نحو استفاده کنید.
سرکه سیب از گذشته ها به عنوان یکی از پاک کننده های موثر و همینطور روشی عالی برای بستن منافذ پوست شناخته می شود. سرکه سیب به عنوان یک تونر عمل می کند و باعث استحکام پوست می شود. علاوه بر این سرکه سیب باعث کاهش هر گونه التهاب پوستی می شود.
پاپایا:
چند تکه پاپایای تازه را رنده کنید و آن را روی صورتتان بمالید. اجازه بدهید 20 دقیقه روی پوستتان بماند و بعد با آب کاملا آن را بشویید. هر روز می توانید به همین شکل پوستتان را با پاپایا پاکسازی کنید. پاپایا باعث تقویت پوست و استحکام منافذ آن می شود. این میوه با از بین بردن ناخالصی ها و بستن منافذ پوست، عمیقا آن را پاکسازی می کند.
برطرف کردن منافذ باز پوست با جوش شیرین:
کمی جوش شیرین را در آب حل کنید و بعد آن را روی پوست بمالید. اجازه بدهید کاملا خشک بشود و بعد با آب آن را بشویید. می توانید هر 3 یا 4 روز یک بار از جوش شیرین به همین شکل استفاده کنید. جوش شیرین دارای خاصیت ضد التهابی و ضد التهابی است که باعث کاهش آکنه و جوش می شود.
استفاده از جوش شیرین باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی ها می شود. از این گذشته، جوش شیرین میزان اسید موجود در پوست را تنظیم و تعادل PH آن را حفظ می کند.
ماسک پودر آرام یا پودر Besan:
برای پاکسازی پوست به این روش به یک قاشق غذاخوری پودر Besan، یک قاشق چایخوری پودر زردچوبه، یک قاشق غذاخوری ماست و چند قطره روغن زیتون نیاز دارید. همه این مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست بیاید. بعد این خمیر را روی صورتتان بگذارید و حدود 20 تا 25 دقیقه صبر کنید تا خشک شود.
در نهایت صورتتان را بشویید و کاملا خشک کنید. هفته ای دو بار می توانید از این ماسک استفاده کنید. پودر Besan یکی از پاک کننده های عالی پوست است که نه تنها از پوست لایه برداری می کند بلکه سلول های مرده را هم از بین می برد و منافذ پوست را هم می بندد.
برطرف کردن منافذ باز پوست با موز
با استفاده از پوست موز می توانید پوستتان را پاکسازی کنید. برای این کار فقط کافیست قسمت داخلی پوست یک عدد موز را به آرامی روی صورتتان بکشید و بعد از 10 تا 15 دقیقه صورتتان را بشویید. می توانید این کار را هر روز به صورت متناوب انجام بدهید. پوست موز حاوی آنتی اکسیدانی به نام لوتئین و همینطور پتاسیم است. استفاده منظم از پوست این میوه می تواند باعث جوانسازی و طراوت پوست شود.
خیار:
4 تا 5 برش از خیار را با دو قاشق غذا خوری آب لیمو مخلوط کنید و برای 15 دقیقه روی صورتتان قرار بدهید. بعد از این مدت پوستتان را با آب سرد کاملا بشویید. اگر برش های خیار را قبل از مخلوط کردن با آب لیمو چند دقیقه در فریز قرار بدهید نتیجه بهتری می گیرید. هفته ای 2 تا 3 بار می توانید از این ماسک استفاده کنید. این روش نه تنها باعث بسته شدن منافذ پوست می شود بلکه خیار موجود در آن می تواند جلوی روند پیری پوست را بگیرد و آن را جوان و شاداب کند.
روغن آرگان:
چند قطره روغن آرگان را به آرامی بین انگشتانتان گرم کنید و بعد روی صورتتان بمالید. چند دقیقه آن را روی پوست ماساژ بدهید و بعد از نیم ساعت صورتتان را با آب ولرم بشویید. این کار را هر شب قبل از خواب تکرار کنید. روغن آرگان یکی از بهترین روغن های مراقبت از پوست است که توسط متخصصین پوست توصیه می شود. این روغن سرشار از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E است که نه تنها منافذ پوست را می بندد بلکه آن را مرطوب و درخشان هم می کند.
برطرف کردن منافذ باز پوست با روغن جوجوبا:
چند قطره روغن جوجوبا را برای چند دقیقه روی پوستتان ماساژ بدهید و بعد اجازه بدهید یک شب روی صورتتان بماند. در طول هفته چند بار می توانید به همین صورت از روغن جوجوبا برای پاکسازی پوستتان استفاده کنید. غلظت و قوام روغن جوجوبا بسیار شبیه چربی طبیعی پوست است. این روغن می تواند منافذ مسدود شده پوست را پاک کند و اندازه آنها را به حداقل برساند.
لیمو:
یک قاشق غذا خوری اب لیمو را با یک قاشق غذا خوری آب مخلوط کنید و بعد با استفاده از پنبه آن را روی صورتتان بمالید. اجازه بدهید 10 تا 15 دقیقه روی صورت بماند و بعد آن را با آب بشویید. این کار را هر روز می توانید تکرار کنید. لیمو دارای ویژگی قابض است و می تواند به محکم شدن پوست و بسته شدن منافذ کمک کند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 644



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional