کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


بوی بد دهان:


بوی بد دهان یکی از بدترین کابوس‌های هر انسان است . زندگی در اجتماع مارا مجبور به حرف زدن با دیگران می‌کند و در صورتی که شما یک تنفس بدبو داشته باشید خیلی زود توسط اطرافیانتان طرد می‌شوید. یکی از بدترین کابوس‌های هر انسان است . زندگی در اجتماع مارا مجبور به حرف زدن با دیگران می‌کند و در صورتی که شما یک تنفس بدبو داشته باشید خیلی زود توسط اطرافیانتان طرد می‌شوید. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله سعی میکنیم تمام جوانب این مشکل را مورد بررسی قرار دهیم.
از کجا بفهمم که تنفسم بد بوست؟
علائم زیادی وجود دارند که می‌توانند نشان دهند تنفس شما بد بو است. آیا متوجه شده‌اید که وقتی شروع به حرف زدن می‌کنید، افراد از شما فاصله می‌گیرند؟ آیا هنگامی که آنها را می‌بوسید صورتشان را برمی‌گردانند؟ اگر فکر می‌کنید ممکن است تنفس‌تان بدبو باشد، تست ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. کافیست داخل مچ دست‌تان را لیس بزنید و بو بکشید؛ اگر بد بو است، می‌توانید تا حدود زیادی مطمئن باشید که نفس‌تان هم بد بو است. یا از یک دوست خیلی صمیمی بپرسید که کاملا با شما روراست باشد و حقیقت را بگوید.
دلیل بوی بد دهان چیست؟
بوی بد دهان، یک مشکل بسیار رایج است و دلایل متفاوتی دارد. بوی بد مکرر و ماندگار، معمولا به دلیل گازهایی است که توسط باکتری‌های لایه بیرونی دندان‌ها، لثه‌ها و زبان آزاد می‌شود. همچنین ذرات غذا که میان دندان‌ها و روی زبان مانده‌اند، پوسیده شده و می‌توانند گاهی موجب بوی ناخوشایند شوند. غذاهای تند و بودار مانند سیر، قهوه و پیاز هم می‌توانند مزید بر علت شوند. بنابراین باید حتما دندان‌های‌تان را به درستی و مرتبا مسواک بزنید. این‌کار به خوش بو شدن نفس‌تان کمک می‌کند.
باکتری روی دندان‌ها و لثه‌ها که “پلاک” نام دارد، موجب بیماری‌های لثه و پوسیدگی دندان هم می‌شود. یکی از علائم هشداردهنده بیماری لثه این است که تنفس‌تان همیشه بدبو باشد یا مزه بد و ناخوشایندی در دهان داشته باشید. دندانپزشک‌تان می‌تواند زمان چکاپ‌های منظم، این مشکل را تشخیص داده و درمانش کند. هرچه زودتر این مسئله تشخیص داده شود، درمانش هم موثرتر خواهد بود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 873



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional