کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ترکیبات کرم ضد چروک پوست:


کرم ضد چروک پوست از مواد اولیه متفاوت بر اساس برندی که آن ها را تهیه و تولید می کنند ساخته می شود. برخی از کارخانه های تولیدی از مواد گیاهی و برخی دیگر از مواد شیمیایی برای ترکیبات خود استفاده می کنند. اسیدهای میوه، رتینوئیدها، انواع اکسیدان ها و مرطوب کننده ها، ویتامین ها و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از متریالی است که در پرسه ساخت کرم های ضد چروک پوست از آن ها استفاده می شود. تمامی کرم ها آب رسان قوی هستند تا مانع از خشکی پوست که دلیل اصلی ایجاد چروک است شوند.
برخی نیز در برابر آفتاب پوست شما را محافظت می کنند؛ اما به شما توصیه می کنیم در صورت عدم وجود ضد آفتاب در برخی از کرم ها از کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده جداگانه پیش از استفاده از کرم ضد چروک پوست خود استفاده کنید تا نور آفتاب به بافت زیرین پوست شما لطمه ای وارد نکند. استفاده از کرم ضد چروک مانع از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و دیگر صدمات محیطی به پوست شما می شود.
 پیتیدها:
مانع از پیری پوست شما می شوند و از آسیب های احتمالی که در طی گذر زمان سبب چین و چروک صورت شما می شود جلوگیری می کنند.
رتینوئیدها:
گردش خونی سلولی را تحریک می کنند همچنین به تنفس پوست شما کمک می کنند که این امر به کلاژن سازی پوست نیز یاری می رساند.
آنتی اکسیدان ها:
ویتامین های c و e به مبارزه با رادیکال های آزاد می پردازند که این امر صدمات عمده ای که به پوست شما وارد می شود را مانع می شوند.
اسید هیالورونیک:
رطوبت مورد نیاز برای پوست های خشک را فراهم می سازد.
از چه سنی باید از کرم ضد چروک پوست استفاده کرد؟
کرم ضد چروک پوست را توصیه می شود از سن بیست سالگی به بعد شروع کنید. از آنجایی که از سن سی سالگی به بعد کلاژن سازی متوقف می شود به شما توصیه می کنیم پیش از متوقف شدن کلاژن سازی از کرم ضد چروک استفاده شود. بهترین ترکیباتی که در کرم های ضد چروک قرار دارد عموماً رتینول، اسید هیالورونیک، سلول های بنیادی گیاهی، رسوراترول و اسید گلیکولیک است. شما می توانید از کرم ضد چروک صبح و یا شب بسته به نوع مصرفی که برای آن مشخص شده است بهره بگیرید. از آنجایی که کرم های ضد چروک پوست در رده محصولات دارویی دسته بندی می شوند به راحتی می توانید از داروخانه های آنلاین آن ها را خریداری کنید. شما می توانید برای جواب دهی بهتر و سریع تر از مواد غذایی فیبر دار نیز در هر سنی بهره بگیرید تا زیبایی شما برای همیشه مهمان آینه شما باشد.
کلام آخر پیرامون کرم ضد چروک پوست:
کرم ضد چروک پوست را می توانید برای پوست و اطراف چشم خود که دو نمونه متفاوت دارد مورد استفاده قرار دهید. بهترین زمان استفاده برای کرم های ضد چروک سنین ۲۵ سالگی تا ۳۵ سالگی است که برخی از افراد این سن را از ۲۰ نیز مجاز دانسته اند. از آنجایی که کلاژن سازی و آبرسانی سبب افزایش رطوبت بیشتر پوست می شود می توانید با استفاده از این محصول مانع از ایجاد خشکی روی پوست خود شوید. آنتی اکسیدن های موجود در کرم های ضد چروک نیز سبب می شوند حالت کشسانی در پوست شما حاصل شود. برای نتیجه دهی بهتر هر ۴ ساعت یک بار بهتر است کرم روی پوست شما تجدید شود. زمانی که شب می خواهید همزمان از کرم دور چشم نیز استفاده کنید توصیه می شود پوست به خوبی شسته و خشک شود و سپس روند استفاده از کرم ضد چروک دور چشم و ضد چروک پوست دنبال شود.
آنتی اکسیدان در بیشتر مواد غذایی مثل سبزی و میوه وجود دارد همچنین در چای سبز نیز این ماده به وفور یافت می شود. شما می توانید همزمان با استفاده از کرم ضد چروک پوست که قیمت زیادی ندارد مصرف سبزی و میوه خود را افزایش دهید و تأثیر گذاری دو چندان استفاده از این محصول را شاهد باشید. می توانید از کرم ضد چروک پوستی استفاده کنید که مرطوب کننده و ضد آفتاب نیز با خود به همراه دارد. این امر پوست شما را در برابر تمامی رادیکال های آزاد کنترل می کند.
از آنجایی که کرم های که در راستای زیبایی شما تولید می شود عموماً در داروخانه به صورت اورجینال و اصل یافت می شود به شما توصیه می کنیم خرید این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه های مجازی با نازل ترین قیمت ها و حذف دست های واسطه دنبال کنید.
فهرستی از نیازهای دارویی و زیبایی خود را تهیه کنید و با حضور غیر مستقیم در داروخانه آنلاین خریدهای خود را در هر ساعتی از شبانه روز و از هر نقطه مرزی در ایران دنبال کنید. این امر سبب می شود شما با یک تیر صد نشان را به هدف بزنید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه های مصرفی خود قیمت مقرون به صرفه تری را برای خود در اختیار بگیرید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 857



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional