کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


تفاوت عمل بینی طبیعی با فانتزی:


بینی به‌عنوان یکی از اعضای برجسته در مرکز صورت قرار دارد. اگرچه بسیاری از افراد به فرم بینی خود فکر نمی‎کنند، اما ممکن است از شکل یا اندازه بینی خود را آزار بینند و این مساله می‎تواند به طور قابل توجهی بر اعتماد‎به‌نفس آن‎ها تأثیر منفی بگذارد.
تا چندین سال پیش، بسیاری از افرادی‎که جراحی بینی انجام می‎دادند پس از دیدن نتایج از ظاهر مصنوعی بینی خود راضی نبودند. خوشبختانه امروزه با افزایش مهارت جراحان پلاستیک و پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، زمینه انجام عمل جراحی بینی طبیعی فراهم شده است.
جراحی طبیعی بینی به بیماران این امکان را می‎دهد که فقط عیوب بینی خود را برطرف کرده و ظاهر بینی را دست‎نخورده نگه دارند. در واقع در این روش برخلاف جراحی بینی فانتزی، تغییرات زیادی در ساختار بینی ایجاد نمی‎شود تا به‎خوبی با بقیه قسمت‎های صورت هماهنگ شود. در ادامه با جزئیات بیشتر آن آشنا خواهید شد.
جراحی بینی مدل طبیعی چه ویژگی‎هایی دارد؟
جراحی بینی طبیعی استخوانی یا گوشتی، یک استراتژی است که بر حفظ غضروف، استخوان و بافت نرم بینی در یک موقعیت طبیعی و ایجاد یک کانتور طبیعی تمرکز دارد. به‎همین‎دلیل، در نمونه جراحی بینی طبیعی سوراخ‎های بینی خیلی کوچک نمی‎شوند. قوس پشت بینی بسیار کوچک است و جراح بینی سعی می‎کند زاویه مناسبی بین بینی و پیشانی ایجاد کند.
واضح‎ترین علامت جراحی طبیعی بینی، زاویه بین لب بالا و بینی (بین ۹۰ تا ۹۵ درجه) است که همین مساله از بالایی دیده شدن نوک بینی جلوگیری می‎کند.
در مورد زاویه بین نوک بینی و پیشانی نیز این زاویه باید حدود ۱۱۵ تا ۱۳۰ درجه باشد. البته در مورد جراحی بینی طبیعی مردانه می‎تواند این زاویه تیزتر باشد. معمولا در جراحی بینی طبیعی زنانه زاویه بین نوک بینی تا چانه حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ درجه است. در مقاله‎ای با عنوان عمل بینی مدل طبیعی نی نی سایت نیز به چنین مشخصاتی اشاره شده است.
نوک بینی متمایل به بالا، قوس بزرگ روی بینی و سوراخ‌های بینی بسیار کوچک، از ویژگی‎های بینی فانتزی هستند که در یک بینی معمولی دیده نمی‎شوند. معمولا زاویه بین لب بالا و بینی در بینی طبیعی ۹۰ تا ۹۵ درجه است، درحالی‎که در بینی فانتزی حدود ۱۰۰ تا ۱۰۵ درجه است که منجر به عمود دیده شدن نوک بینی می‎شود.
به‎دلیل ضخیم بودن پوست در بینی گوشتی، تغییرات زیادی در این نوع بینی در طی جراحی زیبایی ایجاد نمی‎شود. به‎همین‎دلیل، افرادی‎که بینی گوشتی دارند مناسب‎ترین گزینه برای مدل جراحی بینی طبیعی هستند و نتیجه مطلوب‎تری خواهند داشت. اصولا جراحی بینی فانتزی برای بینی‎های استخوانی قابل اجرا است.
فواید عمل بینی طبیعی
فواید عمل بینی طبیعی
فواید عمل بینی طبیعی
از مزایای انجام جراحی طبیعی بینی می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:
نوشته های مشابه
عمل سپتوپلاستی
عمل سپتوپلاستی چیست؟
شکل دادن به غضروف در یک موقعیت آناتومیک طبیعی و حفظ غضروف کافی برای به حداقل رساندن عدم تقارن سوراخ بینی و جلوگیری از کشیده شدن بیش‎ازحد سوراخ‎های بینی به سمت بالا
پیشگیری از تیز شدن نوک بینی با کمک گرافت‎های نوک بینی
عدم تغییر زیاد چین‎و‎چروک‎ها و فرورفتگی‎های طبیعی کناره‎های بینی
پایداری و ماندگاری بالای اثرات مدل بینی طبیعی عمل شده به‎دلیل دستکاری اندک
عدم بروز هیچ مشکلی در راه‎های هوایی و روند تنفس طبیعی
ریکاوری سریع ساختار داخلی بینی برای جلوگیری از ماندگاری و رشد غیرطبیعی بافت اسکار یا جای زخم
ایجاد بینی متناسب با سایر اعضای صورت
به‎حداقل رسیدن شانس جراحی بینی مجدد برای هر بیمار
معایب جراحی بینی طبیعی
ممکن است این روش تغییرات زیادی در ظاهر چهره شما ایجاد نکند، اما برخلاف جراحی بینی فانتزی با عوارضی مانند تنگ شدن راه‎های هوایی در چند سال آینده همراه نیست.
به طور کلی، از نظر پزشکان جراحی بینی به‎‎ صورت طبیعی به‎دلیل عدم دستکاری زیاد غضروف و استخوان‎های بینی با معایب خاصی همراه نیست و نهایتا ممکن است مانند هر نوع جراحی با عوارض موقت زیر منجر شود:
تورم و کبودی زیر چشم و اطراف بینی
درد و ناراحتی در نقاطی از صورت
خونریزی
مشکلات تنفسی

0  |    |  بازدید: 19



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional