کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


تفاوت کامپوزیت و لمینت دندان:


در زیبا سازی دندان کامپوزیت موثرتر است. اغلب افراد برای پوشاندن نقایص دندان ها و زیبا سازی طرح لبخند خود از روش کامپوزیت استفاده می کنند. کامپوزیت می تواند مشکلاتی از قبیل: شکستگی یا لب پر شدگی دندان ها،بدرنگ شدن و فاصله میان دندان ها را بر طرف سازد. بنابراین کسانی که به دنبال زیبایی دندان های خود هستند نیز می توانند از این شیوه استفاده کنند. کامپوزیت دندان ماندگاری بیشتری نسبت به لمینت دندان دارد و می تواند طبیعی تر از لمینت به نظر برسد.
چه کسانی از کامپوزیت دندان استفاده نکنند؟
بیشتر افراد می توانند برای زیبا کردن طرح لبخند خود از یکی از دو روش کامپوزیت و یا لمینت دندان استفاده کنند. اما استفاده از این دو روش مشروط بر آن است که دندان های افراد به طور خاص دچار مشکل نباشد. کامپوزیت و لمینت دندان دو روشی هستند که بر شکل ظاهری دندان ها تاثیر می گذارند و نمی توانند مشکلات اساسی دندان را رفع کنند. بنابراین ابتدا قبل از انجام عمل کامپوزیت گذاری دندان دندانپزشک تمام دندان های بیمار را مورد معاینه و بررسی قرار می دهد. در صورتی که دندان های فرد دچار مشکلاتی ازقبیل: پوسیدگی،خراب شدگی و یا مشکلات دیگر باشد ابتدا دندانپزشک سعی بر رفع این مشکلات می کند. پس از آن برای زیبا سازی ظاهری دندان ها از روش کامپوزیت استفاده می کند. به طور کلی افرادی که مشکلات زیر را دارند نباید از کامپوزیت دندان استفاده کنند:
افرادی که بیش از حد سایش دندان دارند
افرادی که عادت به دندان قروچه دارند
افرادی که دندان های آنها فرم طبیعی خارج است و بهم ریختگی شدید دارد
افرادی که سطح خارجی دندان های آن ها به سمت بیرون است
افرادی که بیماری فعال لثه دارند
افرادی که بهداشت دهان خود را رعایت نمی کنند
ترکیبات کامپوزیت دندان
برای اینکه افراد بدانند می توانند از کامپوزیت دندان استفاده کنند لازم است با یک دندانپزشک متخصص درباره این مسئله مشورت کنند. سلامت دهان و دندان های خود را تحت نظر یک دندان پزشک متخصص قرار دهند تا وی با بررسی آن ها بهترین توصیه را نماید. برخی از افراد برای آنکه از روش کامپوزیت دندان استفاده کنند برایشان مهم است که ترکیبات درونی ماده سازنده آن را بدانند. ماده رزینی کامپوزیت ترکیبی از:
ذرات فیلر
آغازگر و تسریع کننده واکنش پلیمریزاسیون
عامل اتصال دهنده ماتریکس و فیلر
ماتریکس رزینی
لثه های بلند
ممکن است برخی از افراد برای آنکه از روش کامپوزیت و یا لمینت دندان استفاده کنند با مشکل بلند بودن لثه های خود مواجه باشند. بلند بودن لثه به این معنا است که هنگامی که فرد لبخند می زند لثه های آن نسبت به دندان ها بیشتر مشخص باشد. افرادی که با این مشکل مواجه هستند هنگامی که به یک دندانپزشک مراجعه می کنند پزشک برای آنان لیفت لثه را توصیه می کند. در حقیقت افرادی که دارای لثه های بلند هستند نیاز است قبل از انجام روش های زیبا سازی دندان ها جراحی لیفت لثه را انجام دهند به این معنا که پزشک متخصص لثه های بیمار را برش می دهد و به سمت لبه ها می برد زیرا انجام کامپوزیت دندان نیازمند دندان های بلند است.
ماندگاری کامپوزیت دندان چقدر خواهد بود؟
بسیاری از افرادی که این روش زیباسازی دندان را استفاده کرده اند با این سوال روبه رو هستند که کامپوزیت دندان تا چه زمانی ماندگاری خواهد داشت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت همه چیز بستگی به خودتان داردو در مرحله اول استفاده از کامپوزیت مرغوب و مراجعه به متخصص کامپوزیت دندان ماهر حائز اهمیت می باشد. اما بعد از آن رعایت بهداشت دهان و دندان است که در افزایش ماندگاری کامپوزیت نقش دارد. به طور کلی ماندگاری این مواد حداقل 5 سال است.اما مراقبت های می تواند آن را تا 10 سال نیز افزایش دهد. همچنین این روش قابلیت ترمیم دارد. اگر کامپوزیت های شما دچار مشکل شد، حتما به پزشک برای ترمیم مراجعه نمایید. معاینات هر 6 ماه یک بار را فراموش نکنید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 684



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional