کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جایگزین لیفتینگ سینه بدون عمل:


این واقعیت که لیفتینگ سینه بدون جراحی در حال حاضر کارایی ندارد لزوما به این معنا نیست که همیشه به همین صورت خواهد بود. یانگ می گوید با پیشرفت  هایی که در زمینه روش های انتقال چربی صورت گرفته و استفاده نوینی که از سلول های بنیادی خواهد شد شکی نیست که روش ها و تکنولوژی های جدید باعث افزایش کیفیت نتایج لیفتینگ  سینه از روش  های غیرجراحی می شوند. در حال حاضر چندین روش جدید وجود دارند که دارای پشتوانه علمی نیز هستند. اما هنوز این روش  ها به اندازه روش  های جراحی موجود که سال  ها با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته اند قابل اعتماد نیستند.
بوفورد با این عقیده موافق است و می گوید که تکنولوژی قطعا در حال پیشرفت است و امیدوار هستم که با گذشت زمان تکنولوژی بتواند ادعاها را محقق کند و اینکه ما بتوانیم به بیماران خود گزینه های غیر جراحی را نیز پیشنهاد کنیم.
در حال حاضر کارشناسان معتقدند که باید از لیفتینگ سینه بدون جراحی اجتناب کرد و هیچ جایگزینی برای جراحی لیفتینگ سینه وجود ندارد.
گزینه های غیر جراحی: انتظار معجزه نداشته باشید.
در حال حاضر عملکرد روش های لیفتینگ سینه بدون جراحی به اندازه عملکرد جراحی های سنتی سینه نیست. در حالی که علم در حال پیشرفت های زیادی در زمینه استفاده از تکنولوژی های فرکانس رادیویی یا RF انتقال چربی و درمان از طریق سلولهای بنیادی می باشد اما هنوز به آن درجه از کیفیت و کارآیی در زمینه لیفتینگ سینه از طریق غیرجراحی نرسیده ایم.
و سال ها، ورزش های سینه، دستگاه های ساکشن، مکمل  های غذایی و کرم های مخصوص سینه تنها جایگزین های غیر جراحی لیفتینگ سینه بوده اند. امروزه این جایگزین ها هنوز نیز وجود دارند که عبارتند از سینه  بندهای طبیعی گوناگون، محصولات خواب طبی، پدها، استریپ های طبی، کرم ها ، لوسیون  ها، ژل ها و برنامه های ورزشی که نتایج معجزه آسایی را وعده می دهند. بیشتر زنانی که این روش ها را امتحان کرده اند از نتایج به دست آمده دلسرد شدند و نهایتا مجبور شدند که جراحی کنند. بعضی های دیگر نیز سعی می کنند تکنولوژی های غیرجراحی جدیدتر را امتحان کنند. تکنولوژی هایی مثل لیزر، فرکانس رادیویی(RF)، انتقال چربی، تزریق سلول های بنیادی و حتی بوتاکس که امروزه از آن به عنوان جایگزین غیر جراحی برای جراحی لیفتینگ سینه تبلیغ می شود. اما آیا این روش ها کارایی دارند؟
در مرکز جراحی من در سن آنتونیو که دارای گواهینامهAAAASF  می باشد؛ تمام انواع جراحی های لیفتینگ سینه ای که من انجام می دهم، اجرا می شوند. در حالی که اکثر بیماران من جراحی لیفتینگ سینه به روش سنتی را انتخاب می کنند، وقتی بیماران به گذاشتن ایمپلنت علاقه ندارند یا وقتی که لیفت یا پری بیشتری در ناحیه فوقانی سینه لازم است من انتقال چربی را به آنها پیشنهاد می کنم.
همچنین برای زنانی که کاندیداهای خوبی هستند و سینه هایشان لیفتینگ کمی لازم دارند من روش Thermibreast  را پیشنهاد می کنم. البته این اشکال اصلی روش Thermibreast  است. این روش برای زنان دارای مشکل افتادگی سینه درجه ۱ یا پتوزیس ملایم (افتادگی کم) مناسب است در حالیکه بیشتر زنان به لیفتینگی بیشتر از این احتیاج دارند.
روش Thermibreast  از فرکانس های رادیویی کنترل شده برای تولید گرما استفاده می کند،  بافت سینه را کاهش داده و باعث سفتی سینه ها می شود. وقتی که بیمار تحت بیهوشی موضعی قرار می گیرد یک سنبه ظریف و کوچک زیر پوست او قرار داده می شود که با دقت توسط جراح تحت کنترل است تا وقتی که به دمای دقیق از پیش تعیین شده می رسد. سپس سنبه به صورت یک الگو به حرکت در می آید و کل ناحیه سینه را می پوشاند.
روش Thermibreast  معمولا در یک جلسه انجام می شود و احتیاج به مدت کمی استراحت در منزل دارد. اگر چه ممکن است برای بعضی از بیماران تحمل این روش تحت بیهوشی موضعی سخت باشد. نتایج اولیه تقریبا یک اینچ لیفت را در سینه نشان می دهند. هزینه این روش معمولا کمی کمتر از روش  های جراحی لیفتینگ سینه است.
روش های جدید همواره در حال معرفی شدن هستند و سال ها مورد استفاده قرار می گیرند. در طول سالیان جراحان روش  های جراحی زیادی را برای بهبود لیفتینگ  سینه امتحان کرده اند. روش هایی مثل سینه بند های داخلی (تسمه های ساخته شده از نسج بدن)، محکم کردن سینه ها از بالا و دیگر روش هایی که به طور افتضاحی بی تاثیر بودند. اخیرا روش  های لیفتینگ سینه با لیزر، بوتاکس سینه و لیفتینگ سینه ومپایر به عنوان جایگزین هایی برای جراحی سنتی سینه تبلیغ می شوند. اما کارایی و مدت دوام این روش ها ثابت نشده است. زمان، کارایی و ایمنی این مدهای زودگذر را نشان می دهد. اکنون هیچ کدام از این روش ها نمی توانند با نتایج به دست آمده از یک جراحی لیفتینگ سینه که توسط یک جراح پلاستیک با تجربه انجام شده است رقابت کنند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1233



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional