کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی پروتز چانه:


پروتز چانه یک روش درمانی زیبایی چانه است که به تقویت و بهبود ویژگی های ظاهری صورت کمک می کند. افرادی که تصمیم دارند از این روش درمانی استفاده کنند، معمولاً احساس می کنند چانه آنها بسیار کوچک است یا با زوایای طبیعی صورت و گردن آنها هم خوانی ندارد. در این کلینیک دو روش برای پروتز چانه به افراد متقاضی پیشنهاد می شود که عبارت از عمل جراحی و تزریق چربی و تزریق ژل در چانه است.
پروتز چانه با تزریق ژل و چربی:
پروتز چانه با تزریق ژل و چربی یک روش ایده آل برای افرادی است که به دنبال بزرگ کردن چانه خود هستند یا تمایل دارند توازن چانه خود را با سایر اجزای صورت بدون نیاز به دوره ریکاوری مربوط به انجام عمل جراحی چانه، افزایش دهند.
روش درمان:
روش تزریق ژل و چربی به حدود 15 دقیقه زمان برای کامل شدن نیاز دارد و این درمان در این کلینیک به راحتی و سادگی بر روی افراد متقاضی انجام می شود. برای انجام این تزریق ها معمولاً از کرم بی حسی بر روی صورت برای حدود 30 دقیقه قبل از درمان استفاده می شود تا به این ترتیب ناراحتی احتمالی در طول درمان حداقل شود. پزشکان ما می توانند مقدار کمی از این کرم ها را قبل از شروع جلسه درمانی در اختیار شما قرار دهند و به این ترتیب شما می توانید این کرم را هنگام حرکت به سمت کلینیک بر روی پوست خود قرار دهید. در ادامه صورت بیمار بطور کامل با استفاده از تکنیک های ضد عفونی تمیز می شود و یک مجموعه از 3 تا 6 تزریق در بافت عمیق اطراف چانه انجام می شود. در نهایت مواد تزریق شده در چانه به آرامی ماساژ داده می شود تا به این ترتیب ظاهر مورد نظر در چانه بیمار ایجاد گردد.
نتایج درمان:
ژل ها و پر کننده های پوستی می توانند برای حجیم سازی چانه به صورت غیر جراحی با مقادیر به نسبت کم در چانه تزریق شوند و با تزریق دقیق آنها در محل های مناسب می توان ظاهر و زیبایی مورد نظر را برای چانه بیمار با توجه به اهداف درمانی ایجاد کرد. به خاطر اینکه این مواد در ادامه به بخشی از بافت بدن بیمار تبدیل خواهند شد، تزریق این مواد می تواند تغییرات ظاهری در پوست صورت بیمار ایجاد کرده و همواره ظاهر طبیعی صورت را حفظ نماید.
ماندگاری نتایج:
تزریق ژل و چربی در چانه تا دو سال ماندگاری و دوام دارد و پس از آن به تدریج توسط سیستم ایمنی بدن تجزیه می شود. این فرآیند در طول چند ماه (و نه چند روز) اتفاق می افتد. به این ترتیب بیمار با کاهش تدریجی تغییرات ایجاد شده در اندازه چانه و ظاهر آن مواجه خواهد شد.
آیا این روش دردناک است؟
در این کلینیک همه فعالیت های لازم برای راحتی و آرامش بیمار و عدم احساس درد در زمان درمان انجام می شود. به این ترتیب از کرم های بی حسی قوی و روش جدید لوله بلونت (Blunt Canulas) استفاده می شود. در این روش لوله بلونت جایگزین سر سوزن های متعدد استفاده شده برای تزریق می شود و به این ترتیب ریسک ایجاد کبودی و سایر عوارض احتمالی مربوط به تزریق کاهش می یابد.
عوارض  و خطرات جانبی:
مشاهده مقداری ورم، قرمزی، و ناراحتی پس از تزریق ژل و چربی  در چانه مسئله ای عادی محسوب می شود. علاوه بر این ممکن است در این حالت کبودی نیز در ناحیه تحت درمان مشاهده شود. این تاثیرات جانبی معمولاً برای حداکثر دو روز دوام و ماندگاری دارند و سپس به خودی خود بر طرف خواهند شد. به این ترتیب برآمدگی یا حجم لازم در زیر پوست ایجاد می شود. در این حالت معمولاً نیازی به استراحت پس از تزریق ژل و چربی نیست. با وجودی که هر بیمار دارای شرایط خاص خود می باشد، اکثر بیماران می توانند بلافاصله فعالیت های عادی خود را پس از تکمیل درمان شروع نمایند. هنگامی که برای بیمار از تزریق چربی استفاده می شود، معمولاً دوره استراحت کمی بیشتر از تزریق ژل است، اما به خاطر سطح تهاجم حداقل این روش درمانی، دوره استراحت آن بسیار ناچیز و کوتاه می باشد.
پروتز چانه با جراحی:
بیمارانی که چانه آنها از نظر ظاهر ضعیف است، اما عملکرد فک آنها در حالت عادی قرار دارد، افراد مناسب برای پروتز چانه با جراحی هستند. بسیاری از این افراد ممکن است از پر کننده های قابل تزریق در گذشته برای تقویت ظاهر چانه خود استفاده کرده باشند، اما با این وجود به دنبال یک راهکار دائمی برای اصلاح ظاهر خود باشند. در صورتی که شما از این شرایط برخوردار هستید، احتمالاً یک فرد مناسب برای پروتز چانه با عمل جراحی می باشید.
روش درمان:
پروتز چانه یک روش درمان سر پایی است که معمولاً در مطب یک جراح پلاستیک یا در یک مرکز جراحی انجام می شود. این روش درمانی معمولاً تحت بی حسی موضعی و با استفاده از داروهای آرام بخشی خوراکی یا تزریقی انجام می شود، اما در صورت نیاز می توان این درمان را تحت بی هوشی عمومی نیز انجام داد. ایمپلنت های چانه در این حالت به صورت ایمن و بی خطر در داخل یک پوشش محافظ قرار گرفته و سپس به بافت اطراف آن به منظور بی حرکت شدن متصل می شود. در ادامه شکاف ایجاد شده برای وارد کردن ایمپلنت بسته می شود. این روش درمانی به 30 تا 45 دقیقه زمان نیاز دارد، مگر اینکه در کنار این درمان لازم باشد درمان های دیگری نیز بر روی بیمار انجام شود. پروتز چانه معمولاً در یک جلسه درمانی به همراه سایر روش های درمانی زیبایی صورت همچون لیفت صورت، لیفت گردن، و عمل جراحی رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی انجام می شود.
برای این درمان لازم است یک جراح پلاستیک با تجربه و دارای بورد تخصصی انتخاب شود تا به این ترتیب انتخاب ایملپنت مناسب و روش کار گذاشتن آن در چانه به بهترین نحو و با توجه به شرایط بیمار و اهداف درمانی وی انتخاب گردد. پس از پروتز چانه آثار زخم بسیار ناچیز بر روی چانه باقی می ماند. در صورتی که شکاف مورد نیاز برای این درمان در زیر چانه ایجاد شود، امکان پوشاندن آن در شیارهای عادی پوست و نیز پنهان کردن آن از دید سایرین وجود دارد. در صورتی که این شکاف در داخل دهان بیمار ایجاد شود، دیگر هیچ جای زخمی از این شکاف در خارج از دهان باقی وجود نخواهد داشت. به هر حال، صرف نظر از روش انتخاب شده، در صورت ایجاد شکاف به نحو مناسب، هیچ جای زخم مشخصی از آن روی صورت بیمار که برای دیگران قابل مشاهده باشد، باقی نخواهد ماند.

1  |  کلینیک سیب سرخ  |  بازدید: 1626



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional