کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جلوگیری از حملات آسم:


کارهایی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از وقوع حملات آسم انجام دهید. اجازه ندهید در خانه سیگار کشیده شود. اگر فرزند شما به حیوان خاصی حساسیت دارد ، آن حیوان خانگی را از فرزند خود دور نگه دارید و هر هفته حیوان را بشویید. از کاور های ضد حساسیت و ضد غبار برای روکش پتو بالشت های کودک استفاده کنید. فیلترهای سیستم گرمایش هوا و سیستم های تهویه را مرتب عوض کنید. رطوبت خانه را کمتر از 50درصد نگه دارید تا از حساسیت کودک به گرد و غبار و پرزهای فرش کاسته شود.
سرماخوردگی معمولی:
سرماخوردگی توسط 200 ویروس مختلف که باعث ایجاد التهاب در دستگاه تنفس فوقانی می شود ایجاد می گردد، در واقع سرماخوردگی شایع ترین نوع عفونت تنفسی است. علائم این بیماری شامل تب خفیف، سردرد، آبریزش بینی، عطسه و گلو درد است.
سرفه:
سرفه کردن جزء علائم بیماری است نه خود بیماری. نوع های مختلفی از سرفه وجود دارد که علل مختلف زیادی دارند که شامل سرفه هایی نه چندان جدی تا سرفه هایی که تهدید کننده ی زندگی است، می شوند. برخی از دلایل سرفه در کودکان شامل سرماخوردگی، آسم، سینوزیت، حساسیت های فصلی، کروپ و ذات الریه است. از مهم ترین این دلیل می توان به سل و سیاه سرفه اشاره کرد.
فیبروز کیستیک:
فیبروز کیستیک شایع ترین بیماری ارثی است که بر ریه ها تاثیر می گذارد و بیش از 300000کودک و بزرگ سال در ایالت متحده را تحت تاثیر قرار داده است. این بیماری که در درجه ی اول دستگاه تنفسی و گوارشی را تحت تاثیر قرار می دهد، باعث می شود که مخاط به طور غیر طبیعی ضخیم و چسبنده شود. این مخاط ضخیم مجاری تنفسی موجود در ریه ها را مسدود می کند و فرد را در مقابل بیماری های باکتریایی ضعیف می کند.
سرطان ریه:
سرطان ریه ناشی از رشد غیر طبیعی سلول ها در ریه هاست که علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است و معمولا در اثر سیگار کشیدن ایجاد می شود. از مجاری نایچه شروع می شوند و مدت طولانی طول می کشد که رشد کنند، بنابراین این معمولا در بزرگسالان یک بیماری است. علائم آن شامل سرفه های مکرری که منجر به خونریزی می شود، درد قفسه سینه، کوفتگی و تنگی نفس است. گاز رادون (گازی که در خاک و سنگ ها رخ می دهد) نیز ممکن است باعث سرطان ریه شود. احتمالا رادون در مناطق خاصی از ایالات متحده وجود دارد. می توانید سطح رادون موجود در منزل را با استفاده از یک کیت رادون موجود در فروشگاه های سخت افزاری بررسی کنید.
ذات الریه:
ذات الریه التهاب ریه هاست که معمولا به دلیل عفونت های باکتریایی یا ویروسی ایجاد می شود. ذات الریه باعث تب و التهاب بافت های ریوی می شود و تنفس را مشکل می سازد، زیرا ریه ها در انتقال اکسیژن به جریان خون و خارج کردن دی اکسید کربن از خون نقش مهمی دارند. از علل شایع ذات الریه آنفولانزا و عفونت توسط باکتری به نام Streptococcus است.
فشار خون ریوی:
این بیماری در شرایطی ایجاد می شود که فشار خون در شریان های ریه ها به طور غیر طبیعی زیاد است و این بدین معنی است که قلب برای پمپاژ کردن این مقدار فشار خوت باید فشار زیادی را اعمال کند. فشار خون ریوی ممکن است در کودکان به دلیل نقص مادرزادی (در هنگام تولد) وجود داشته باشد یا به دلیل بیماری های بهداشتی مانند HIVایجاد شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 718



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional