کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


خطرات احتمالی حذف گره لنفاوی:


خطرات کلی کالبدشکافی گردن، شبیه بیمارانی است که با نوع دیگری از جراحی، از جمله مشکلات بی حسی، خونریزی، لخته  شدن خون، عفونت و کاهش التیام زخم مواجه هستند. بیشتر مردم بعد از آن کمی درد خواهند داشت، اما این کار معمولا می تواند با داروهای ضددرد کنترل شود.
از آنجا که این عمل جراحی می تواند اعصاب را تحت تاثیر قرار دهد، گاهی می تواند منجر به بی حسی گوش، ضعف در بلند کردن دست به بالای سر، و ضعف در حرکت لب زیرین شود. اینها ممکن است با زمان بهتر شوند. شما می توانید با درمانگران فیزیکی مشورت کنید تا ورزش هایی را به شما یاد دهند و حرکت صورت شما را بهبود دهند.
نمونه برداری از غدد لنفاوی:
نمونه برداری از گره لنف سنتینل به یک روش متداول برای کشف این مساله است که آیا سرطان به غدد لنفاوی سرایت کرده است یا خیر. ممکن است در انواع خاصی از سرطان غده بزاقی مورد استفاده قرار گیرد و می تواند به دور نگه داشتن شما از ایجاد زخم در گردن کمک کند. این روش می تواند غدد لنفاوی را پیدا کند که مایع لنفی را از غده بزاقی که در آن سرطان آغاز شده است تخلیه می کند. این غدد لنفاوی معمولا اولین محل سرطان هستند. جراحی شامل مطالعه غدد لنفاوی و بررسی آن ها برای سرطان در طول عمل جراحی است. اگر سلول های سرطانی پیدا نشدند، سایر گره های لنفاوی نیز می توانند به حال خود رها شوند. اگر این گره ها سلول های سرطانی در آن ها داشته باشند، کالبدشکافی گردن معمولا مورد نیاز است.
درمان تشعشع برای سرطان غدد بزاقی:
درمان اشعه از جمله اشعه های ایکس برای از بین بردن سلول های سرطانی یا کند کردن رشد آن ها استفاده می شود. درمان اشعه ممکن است در موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد:
به عنوان درمان اصلی (تنها یا با کمک شیمی درمانی)برای برخی از سرطان ها که به دلیل اندازه یا مکان تومور انجام می شود و یا اگر فرد نمی تواند جراحی کند (یا نمی خواهد) جراحی شود.
بعد از جراحی (تنها یا با شیمی درمانی) برای کشتن سلول های ز که ممکن است مقدار کمی از آن بعد از جراحی به جای مانده باشند.
در افراد مبتلا به سرطان غده بزاقی پیشرفته برای کمک به علائمی چون درد، خونریزی، یا مشکل بلعیدن
اشعه نور خارجی که تشعشع را از بیرون بدن بر روی سرطان متمرکز می کند، نوعی اشعه درمانی است که اغلب برای درمان سرطان غده بزاقی استفاده می شود. قبل از شروع درمان، تیم تشعشعات برای مشخص کردن زاویه های دقیق پرتوهای اشعه و دز مناسب تشعشع، اندازه گیری های دقیقی انجام می دهد. این کار ممکن است چند ساعت یا بیشتر طول بکشد. اغلب اوقات، درمان تشعشع به مدت ۵ روز در هفته به مدت ۶ یا ۷ هفته انجام می شود. اگر اشعه ای که مورد استفاده قرار میگیرد علائم شیوع سرطان را کاهش دهد، طول درمان ممکن است کوتاه تر باشد. درمان تشعشع بسیار شبیه به گرفتن یک اشعه ایکس است، اما مقدار تشعشع قوی تر است و به طور دقیق تر مورد هدف سرطان قرار می گیرد. خود این روش بدون درد است. هر درمان تنها چند دقیقه طول می کشد، اما زمان راه اندازی – آوردن شما به مکان برای درمان بیشتر طول می کشد. در سال های اخیر، پزشکان دریافته اند که انواع جدیدتری از درمان تشعشع ممکن است بهتر از روش استاندارد درمان باشد.
پرتو درمانی با شتاب بیش از حد: در این روش، دو بار تابش با یک طول کلی کوتاه تر داده می شود.
روش درمان کنفومارسی سه بعدی (۳ D – CRT):  از نتایج آزمایش های تصویربرداری، مانند MRI، و کامپیوترهای خاص برای تعیین دقیق محل تومور استفاده می کند. سپس چندین تیر تشعشع شکل می دهند و به سمت تومور از جهت های مختلف نشانه می روند. هر پرتو به تنهایی نسبتا ضعیف است، که باعث می شود کم تر به بافت های طبیعی که از آن عبور می کند آسیب برساند، اما پرتوها در تومور به هم نزدیک می شوند تا مقدار بیشتری از تشعشع را در آنجا ایجاد کنند.
تابش اشعه (IMRT : (IMRT یک نوع پیشرفته از درمان سه بعدی است. این دستگاه از یک دستگاه کامپیوتر محور استفاده می کند که در واقع در اطراف بیمار حرکت می کند و تشعشع را منتقل می کند. علاوه بر شکل دادن به پرتوها و هدف گیری آن ها در تومور از چندین زاویه، و همچنین شدت (قدرت)پرتوها را می توان تنظیم کرد تا دز رسیدن به حساس ترین بافت های طبیعی مجاور را محدود کند. این امر ممکن است اجازه دهد که دکتر دز بیشتری به تومور بدهد. بسیاری از بیمارستان ها و مراکز سرطانی در حال حاضر از IMRT به عنوان روش استاندارد برای ارایه اشعه نور خارجی استفاده می کنند.
تابش سریع نوترون: به جای استفاده از اشعه ایکس، اشعه نوترون از پرتوی از نوترون با انرژی بالا استفاده می شود. نوترون ها ذرات خنثی در اتم ها هستند. برخی مطالعات نشان داده اند که این نوع تابش ممکن است موثرتر باشد، اما ممکن است منجر به ایجاد اثرات جانبی بیشتری شود. این پرتو در ایالات متحده آمریکا تنها توسط تعداد معدودی از مراکز سرطان در دسترس است.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 943



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional