کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


خطر تزریق بوتاکس:


در اینکه تزریق سم بوتولونیوم در موارد لازم، آثار درمانی و زیبایی دارد شکی نیست اما هر کاری زمان خاص خودش را دارد و انجام آن در هر سن و موقعیتی توصیه نمی شود. تزریق بوتاکس را می توان از 18 سالگی شروع کرد؛ یعنی بعد از این سن ممنوعیت تزریق نداریم. استفاده از بوتاکس برای جوانسازی چیزی نیست که با توجه به عوارضی که دارد بتوان به هر کسی پیشنهاد داد. در ادامه با بخش مقالات جراحی پلاستیک کلینیک دکتر مروستی همراه باشید. کسانی باید بوتاکس بزنند که واقعا به آنه نیاز دارند. تزریق بوتاکس برای نوجوانی که چین و چروک ندارد و بیشتر به هوای بالا کشیدن ابرو یا تغییر چهره می آید، درست نیست. اگر هدف از بوتاکس پیشگیری از بروز چین و چروک های پوستی است، توصیه های ساده را می توان جایگزین بوتاکس کرد.
- اگر به موقع از ضد آفتاب و عینک آفتابی و کرم های مرطوب کننده استفاده کنیم و موقع مطالعه یا تماشای تلویزیون اخم نکنیم شاید تا سال ها هیچ نیازی به تزریق بوتاکس نداشته باشیم. حتی با بروز اولین چروک های سطحی می توان از لیزر فراکشنال کمک گرفت که به صورت طبیعی پوست را جوانسازی می کند و بهتر از بوتاکس است.
چه کسانی نامزدهای مناسبی برای تزریق بوتاکس محسوب می شوند؟
- کسانی که به دلیل حرکات زیاد عضلانی صورت، چروک های سطحی روی پوست شان ظاهر شده و در حال پیشرفت و عمیق تر شدن است، برای بوتاکس گزینه مناسبی هستند. استفاده از بوتاکس در زمینه های درمانی نیز برای کسانی که دچار گرفتگی های عضلات گردن یا اسپاسم پلک هستند، انحراف چشم دارند، دچار تعریق بیش از حد در نواحی مثل زیر بغل هستند یا میگرن دارند، توصیه می شود. برای رفع چین و چروک چانه و گردن و دور لب یا بالا بردن گوشه لب و ابروها وکاهش نمایش لثه موقع خنده نیز می توان از بوتاکس استفاده کرد اما پزشک متخصص باید این کار را انجام د هد و از بوتاکس استاندارد استفاده شود.
بوتاکس عارضه هم دارد؟
- از عارضه بوتاکس های تقلبی و چینی زیاد شنیده ایم. در ایران بوتاکس کانادایی اصل نداریم اما روی خیلی از بوتاکس های چینی آرم کانادایی خورده است. حتی بوتاکس های استاندارد اگر درست و بجا و با دوز مناسب تزریق نشوند، می توانند عارضه دار باشند.
در چه کسانی و در چه موقعیت هایی نباید بوتاکس تزریق کرد؟
- در خانم های باردار و شیرده، کسانی که مبتلا به فلج عضلات هستند یا عفونت فعال در محل دارند یا به آلرژی های فعال مبتلا هستند، تزریق بوتاکس ممنوع است.
چرا در خانم باردار ممنوع است؟
- به هر حال بوتاکس نوعی سم است و احتمال دارد به جنین برسد. وقتی فردی به بوتاکس حساسیت نشان می دهد، به این معنی است که آنتی ژن این سم وارد مویرگ های ریز خونی شده و واکنش های پوستی نشان داده است. این احتمال وجود دارد که آنتی بادی ها بعد از تزریق بوتاکس فعال شوند و به جنین آسیب برسد.
کسانی که به بیماری های نقص سیستم ایمنی مبتلا هستند هم نباید بوتاکس بزنند؟
- بله، کسانی که بیماری های خود ایمنی دارند بهتر است بوتاکس تزریق نکنند زیرا سیستم ایمنی در این افراد ضعیف است و هر عامل جدیدی می تواند واکنش ها ایمنی ایجاد کند و باعث تشدید بیماری قبلی شود.
در کسانی که بیماری های زمینه ای دارند، مثلا به قند خون یا فشار خون مبتلا هستند، چطور؟
- کسانی که داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین مصرف می کنند، بهتر است از یک هفته قبل از بوتاکس، مصرف دارو را قطع کنند تا موقع تزریق، خونریزی نداشته باشند. در افرادی که بیماری زمینه ای کنترل شده دارند تزریق بوتاکس مشکلی ایجاد نمی کند اما همیشه بهتر است با پزشک شان مشورت کنند. کسانی که اگزما های پوستی دارند نیز بهتر است صبر کنند تا بیماری خاموش شود. به دنبال تزریق بوتاکس، اگزما و عفونت فعال در هر ناحیه از صورت می تواند سیستم ایمنی را درگیر کند.

1  |  برترینها  |  بازدید: 1221



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional