کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درمان جراحی سرطان پوست:


روش  های مختلفی برای درمان سرطان پوست وجود دارد. نوع روش درمان سرطان پوست که تیم پزشکی شما تصمیم به انجام آن می گیرد، براساس نوع و مرحله سرطان پوست، متفاوت است. تیم پزشکی شما درباره گزینه  های موجود با شما صحبت خواهد کرد و توضیح می دهد که کدام گزینه برای شما مناسب  تر است. گاهی اوقات، تیم پزشکی شما ممکن است سرطان پوست را با استفاده از یک روش ساده و در یک عمل جراحی سرپایی از بین ببرد. گاهی هم ممکن است نیاز به یک روش جراحی گسترده  تر باشد. در نتیجه، زمان عمل تغییر می کند.
1. داشتن رضایت:
قبل از انجام هر نوع درمان سرطان پوست، شما باید رضایت خود را به صورت مکتوب اعلام کنید. شما باید فرم رضایت نامه را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید که روشی را که قصد انجام آن را دارید و همچنین خطرات ناشی از آن را کاملا درک کرده اید.
2. بیهوشی:
اگر درمان سرطان شما شامل انجام هر نوع جراحی باشد، قبل از عمل به شما داروی بیهوشی داده می شود. برای انجام یک عمل جراحی ساده، جراح معمولا با تزریق یک داروی بی حسی موضعی، محل درمان را بی حس می کند. بنابراین شما در این روش بیدار خواهید بود اما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. بعد از گذشت چند ساعت از عمل، بی حسی از بین می رود.
برای درمان جراحی گسترده تر، استفاده از بیهوشی عمومی ممکن است برای جراحی شما مناسب تر باشد. در این مورد، با متخصص بیهوشی ملاقاتی خواهید داشت و آنها چگونگی عملکرد ماده بیهوشی را توضیح خواهند داد. با بیهوشی عمومی، شما  در طول عمل جراحی به خواب خواهید رفت و با پایان یافتن عمل جراحی، به آرامی از خواب بیدار خواهید شد. ممکن است چند ساعت پس از بیدار شدن احساس گیجی داشته باشید، اما این حالت از بین خواهد رفت. حافظه و تمرکز شما ممکن است به مدت 1 تا 2 روز تحت تاثیر داروی بیهوشی قرار بگیرد اما این مشکل نیز حل خواهد شد.
3. برداشتن سرطان پوست:
روش واقعی جراحی که برای از بین بردن سرطان پوست استفاده می شود، بستگی به نوع و مرحله سرطان متفاوت خواهد بود. جراح شما ممکن است از یکی از روش های زیر برای درمان سرطان پوست استفاده کند:
جراحی میکروگرافی موهس ( MMS):
روش جراحی میکروگرافی موهس به جراح این اجازه را می دهد تا به آرامی، لایه به لایه پوست را از ناحیه درمانی جدا کند. آنها از میکروسکوپ استفاده خواهند کرد تا بررسی کنند که آیا سلول  های سرطانی در آخرین لایه پوست وجود دارند یا خیر. آنها به انجام این کار ادامه خواهند داد تا زمانی که هیچ  نوع سلول  سرطانی در لایه پوست وجود نداشته باشد. این روش به منظور برداشتن سرطان پوست و حفظ بافت سالم پوست طراحی شده  است. این روش مناسب  ترین روش مورد استفاده در سرطان کارسینوم سلول بازال و کارسینوم سلول سنگفرشی است.
برش:
جراح با استفاده از یک چاقو یا تیغ جراحی،غده سرطانی را از روی پوست شما قطع کرده و یا اصلاح می کند. چندین روش مختلف وجود دارند که در آنها، جراح می تواند این کار را انجام دهد از جمله :
برش ساده:
جراح با استفاده از یک چاقوی جراحی، پوست سرطانی رشد کرده و ناحیه کوچکی از بافت سالم  اطراف آن را بر می دارد. پس از عمل، پوستی که برداشته شده است، برای بررسی میزان بدخیم بودن سرطان، به آزمایشگاه فرستاده می شود. بسته به نتایج، ممکن است به درمان بیشتری نیاز داشته باشید.
برش وسیع:
جراح با استفاده از یک چاقوی جراحی، پوست سرطانی رشد کرده و ناحیه  وسیعی از بافت سالم  اطراف آن را بر می دارد.آنها همچنین ممکن است یک لایه عمیق تر از پوست را با یک برش ساده بردارند. سپس جراح، پوست را به آزمایشگاه می فرستد تا میزان بدخیم بودن سرطان را بررسی کند. بسته به نتایج، ممکن است به درمان بیشتری نیاز داشته باشید. جراحان اغلب از این روش برای درمان ملانومای بدخیم استفاده می کنند.
برش اصلاحی:
جراح از تیغ ریش تراشی برای تراشیدن یا پوسته پوسته کردن پوست سرطانی رشد کرده استفاده می کند. مجددا جراح، پوست را به آزمایشگاه می فرستد تا میزان بدخیم بودن سرطان را بعد از عمل بررسی کند. بسته به نتایج، ممکن است به درمان بیشتری نیاز داشته باشید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 838



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional