کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درمان های خانگی جوش سر سیاه:


در اینجا چند قانون اصلی در مورد مراقبت از پوست وجود دارد که اگر می خواهید پوست خود را از جوش های سرسیاه پاک کنید، باید آن ها را رعایت کنید.
صورت خود را لمس نکنید:
بسیاری از مشکلات پوستی ناشی از لمس غیر ضروری صورت به وجود می آیند که این باعث وخیم تر شدن مشکل نیز می شود. بنابراین، شما باید در برابر لمس صورت خود به بهترین نحو ممکن، به خصوص اگر دستان شما تمییز و ضد عفونی نباشند، مقاومت کنید. اگر لازم است صورت خود را لمس کنید، ابتدا باید دستان خود را با آب تمیز و صابون بشویید.
همچنین، دستان خود را بعد از درمان یا لمس کردن جوش های سر سیاه ضد عفونی کنید تا از پخش شدن مواد آن جلوگیری کنید. جوش های سر سیاه حاوی باکتری هایی می باشند که لمس کردن آن ها و استفاده از همان انگشتان برای لمس نواحی دیگر پوست می تواند این بیماری را به قسمت های دیگر نیز منتقل کند.
جوش های سرسیاه صورت، که یک بار تشکیل شده اند، نباید نادیده گرفته شوند. خالی کردن منافذ مسدود شده در تلاش برای پاک کردن سریع تر پوست، باعث آسیب بیشتر در بافت پوست می شود و ممکن است جای زخم بر روی صورت بماند. علاوه بر این، اگر به جوش های سر سیاه فشار بیاورید یا آن ها را با ناخن ها یا هر چیز تیز دیگری خراش دهید، منافذ ممکن است ملتهب شده و به صورت آکنه در صورت پراکنده شود. از قراردادن تلفن خود بر روی صورت نیز خودداری کنید.
از تمیز کردن بیش از حد جلوگیری کنید:
شستن مکرر صورت در طول روز می تواند باعث خشکی پوست شود. در تلاش برای حفظ پوست از گرد و غبار و میکروب، افراد زیادی که مستعد آکنه نیستند، هر چند ساعت یکبار اقدام به شستن صورت خود می کنند. ممکن است فکر کنید که این نوع تمیز کردن مکرر باعث جلوگیری از گرفتگی منافذ پوست می شود اما واقعیت این است که با از بین بردن رطوبت پوست، ممکن است مشکلات زیادی برای پوشت ایجاد شود.
خشکی پوست باعث می شود غده های چربی، چربی بیشتری تولید کنند که در این صورت مقدار زیادی مواد اضافی تولید می شود که در نهایت منجر به گرفتگی بیشتر منافذ پوستی خواهد شد. توصیه می شود صورت خود را دو یا سه بار در روز با یک ماده پاک کننده ضد عفونی کننده ملایم بشویید. به جای مالیدن، به آرامی صورت خود را خشک کنید. حتی اگر عجله ندارید می توانید اجازه دهید صورت به حالت خود به خود در معرض هوا خشک شود.
پوست را مرطوب کنید:
اگر پوست خشک باشد، غدد چربی زیر پوستی مقادیر اضافی چربی ترشح می کنند تا کمبود رطوبت پوست را جبران کنند. این بیش فعال بودن غدد چربی اغلب به تجمع روغن اضافی در فولیکول مو منجر می شود و در نتیجه منافذ مسدود می شود. برای حفظ تعادل در پوست، از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید.
جوش های سرسیاه:
توجه داشته باشید که هر نوع پوست شرایط خاص خود را دارد و نیازهای مختلفی برای مراقبت از آن نیاز است. استفاده از کرم مرطوب کننده یا لوسیون مناسب برای نوع خاص پوست شما مهم است. مرطوب کننده های مبتنی بر آب معمولاً بهترین گزینه برای افرادی است که مرتباً از جوش های سرسیاه، جوش های سرسفید یا سایر انواع آکنه رنج می برند.
از نوارهای بینی استفاده کنید:
از نوارهای بینی اغلب برای بیرون کشیدن مواد اضافی که در منافذ بالای بینی قرار دارد استفاده می شود.
مواد آرایشی خود را عاقلانه انتخاب کنید:
هنگام خرید مواد آرایش، محصولات مراقبت از پوست و یا کرم صورت، به دنبال مارک های مهمی باشید که مخصوص پوست های مستعد آکنه باشد. آرایش های سبک که چربی ندارد و در اصل مبتنی بر آب است را انتخاب کنید. مواد آرایشی بدون چربی احتمالاً کمتر باعث مسدود شدن منافذ می شوند اما باز هم می توان جوش های سرسیاه و سر سفید را پس از استفاده از آن ها نیز مشاهده کرد.
باید از آنچه برای پوست خود استفاده می کنید، آگاه باشید. هر محصول آرایش یا کیت مراقبت از پوست که مشکوک به تحریک پوستتان است، استفاده نکنید. اگر برایتان امکان دارد زمان از محصولات آرایشی 100٪ طبیعی استفاده کنید.
یک روش پاک کننده آرایشی سالم را دنبال کنید:
اگر پوست حساس، خشک و یا مستعد آکنه دارید، از آرایش طولانی مدت خودداری کنید. آرایش می تواند درون منافذ رفته و آن ها را گرفتار کند. اگر مجبور به آرایش کردن هستید، همیشه از محصولات سبک که اجازه تنفس به پوست را می دهد استفاده کنید. قبل از خوابیدن هر اثری از آرایش را از روی پوست خود پاک کنید. اگر اجازه دهید آرایش یک شب روی پوست شما باشد، این باعث می شود جوش های سر سیاه و سر سفید روی پوستتان تشکیل شوند.
به تغذیه خود توجه داشته باشید:
یک رژیم غذایی ناسالم که فاقد فیب، مواد مغذی و مواد معدنی کافی باشد بر سلامتی تأثیر خواهد گذاشت. انتخاب های غذایی ضعیف اثر خود را روی پوست منعکس می کند. غذاهای سرخ شده از مهم ترین عوامل ایجاد کننده منافذ مسدود هستند. بنابراین، شما باید رژیم غذایی چرب خود را با یک رژیم غذایی سالم و متعادل جایگزین کنید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 619



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional