کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


درمان چین و چروک های سینه:


منطقه شکاف سینه -به دلیل کشیده شدن پوست سینه به سمت پایین- در برابر چین و چروک آسیب پذیرتر است. درست مانند پوست حساس صورت، سینه نیز اغلب در معرض اشعه های مضر UV قرار می گیرد که این امر می تواند باعث بروز چین و چروک های بلند مدت شود.
از پد های سیلیکونی که ادعا می کنند چین و چروک را از بین می برند گرفته تا درمان لیزری با تکنولوژی بالا، همگی، طیف گسترده ای از گزینه های درمان چین و چروک های شکل گرفته بر روی سینه هستند. اگر در مورد ایجاد چروک های سطحی یا عمیق در طول شکاف سینه خود نگران هستید، از پوشیدن لباس هایی با بالا تنه کوتاه یا لباس های شنا اجتناب کنید، اما همچنان ممکن است بخواهید تا به برخی از این گزینه های درمانی سودمند نگاهی بیندازید:
از بین بردن چین و چروک های سینه  با لیزرها:
شما ممکن است از پزشکان درباره استفاده از لیزر CO2یا همان لیزر دی اکسید کربن که به طور ناگهانی پوست را تبخیر می کند و سایر تکنیک های لیزر برای درمان چین و چروک ها شنیده باشید. این درمان ها بیشتر برای کنترل چین و چروک صورت استفاده می شوند، اما می توانند برای درمان چین و چروک های قفسه سینه و تغییر رنگ پوست ناشی از آسیب دیدگی به وسیله آفتاب نیز به کار روند.
لیزر YAG یک گزینه محبوب برای ترمیم چین و چروک های شکاف سینه است. این روش، سطح پوست را احیا می کند و به طور موثری چروک ها و زخم های سطحی معمولی ​​را درمان می کند.
مهم نیست که پزشک شما چه درمان لیزری را توصیه می کند. به احتمال زیاد به منظور دستیابی به نتایج مورد نظر، به دو تا شش جلسه درمانی نیاز دارید. در حالی که به طور معمول درمان لیزر به تنهایی افتادگی پوست را بر طرف نمی کند، اما به طور کلی در حذف چین و چروک های سطحی موثر است. علاوه بر این، در مواردی که می خواهید پوست سینه خود را کشیده و صاف کنید، می توان درمان لیزر را با درمان های سفت کننده پوست ترکیب کرد.
از بین بردن چین و چروک های سینه  با ماسک های شیمیایی:
ماسک های شیمیایی اغلب به عنوان یکی از بهترین روش های درمان چین و چروک های سینه شناخته می شوند. این فرمول ها با استفاده از اجزای شیمیایی اسیدی – اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک، اسید سالیسیلیک، اسید ترشلر، اسیدهای آلی و دیگر موارد – به منظور حذف لایه های بیرونی پوست و ایجاد پوستی جوان تر و تازه تر به کار می روند.
این درمان ها مخصوصا برای درمان آسیب فعال خورشید که می تواند پوست شما را پس از قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه فرابنفش و اشعه UV تحت تاثیر قرار دهد، موثر است. افراد متخصص اغلب از همان مواد شیمیایی که برای صورت استفاده می شود، برای نواحی سینه و گردن نیز استفاده می کنند. مشکل این روش این است که به طور معمول برای دستیابی به نتایج مورد نظر، نیاز به برنامه های درمانی متعدد است. اکثر مردم برای صاف کردن کامل پوست در طول چندین هفته نیاز به استفاده از سه یا چهار ماسک دارند.
متأسفانه، ماسک های شیمیایی برای همه قابل استفاده نیستند. آنها اغلب برای افرادی که دارای پوست تیره تر هستند توصیه نمی شوند و معمولا در هنگام درمان افتادگی پوست و چروک های شدید بهترین نتیجه را ایجاد نمی کنند.

1  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1176



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional