کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


دستورات پس از جراحى دندان:


حدود چهل وپنج دقيقه بعدازكشيدن دندان يا جراحى دندان گاز  را محکم فشار دهيد . بعداز اين مدت گاز را با زبان بيرون بياندازيد. ( دست داخل دهان برده نشود ) از دست کاری ناحیه جراحی خًودداری کنید. تا ۲۴ ساعت (بهتر است تا سه روز) از سیگار  ودخانيات و مواد اعتياد اور استفاده نكنيد. تف نکنید و مک نزنید با نی چیزی نیاشامید.
خونریزی :
مقداری نشت و جریان خون از ناحیه جراحی طبیعی و عادی است . ممکن است صبح لکه خونابه روی بالش خود ببینید! نگران نشوید . تف نکنید و مک نزنید با نی چیزی نیاشامید . این کارها باعث خونریزی خواهد شد . اگر احساس می کنید از ناحیه عمل خون می آید یک گاز استریل مرطوب در ناحیه جراحی بگذارید و به مدت ۳۰ دقیقه محکم در محل نگه دارید . درشب اول بعد از جراحی زیر سر خود چند بالش بگذارید تا سربالاتر قرارگیرد یا در حالت نشسته استراحت کنید .
درد و ناراحتی :
درد و ناراحتی بعد ازجراحی تا حدودی عادی است. که با استفاده از مسکن های تجویز شده تا حدی کنترل می شود ولی کاملا” حذف نخواهد شد . داروهای تجویز شده را طبق دستور مصرف کنید. درصورتی که داروها باعث تهوع می شود آن را با یک لیوان کامل آب یا مختصری غذا مصرف کنید . وقتی داروهای مسکن مصرف می کنید از رانندگی و کار با وسائلی که دقت زیادی می خواهد پرهیز کنید . بسیار مهم است که مقادیر زیادی مایعات بنوشید . ازمصرف مایعات با نی اجتناب کنید چرا که باعث خونریزی می شود . تا یک ساعت بعد از جراحی از خوردن غذا اجتناب کنید . در۲۴ ساعت اول بعداز جراحی از خوردن غذاهای داغ و بسیارگرم اجتناب کنید. در این مدت استفاده از غذاهای نرم و خنک مثل بستنی یا ماست یا فرنی یا شیرسرد و از این قبیل بسیار راحت و مناسب است . دراولین فرصت که می توانید و احساس ناراحتی نمی کنید رژیم غذایی معمول خود را ازسر بگیرید . در روزهای اول غذاهای نرم مناسب تر است .
بهداشت دهان :
در۱۲ ساعت اول بعد از جراحی دهان شویه نکنید آب دردهان نگردانید مسواک نزنید . از ۲۴ ساعت بعد از عمل هر ۶ ساعت یکباردهان خود را با آب نمک رقیق شستشو دهید. ( نصف قاشق چای خوری نمک دریک لیوان کامل آب ولرم تمیز) از فردای جراحی دندان ها را بطور مرتب و به آرامی مسواک بزنید ولی از ناحیه جراحی اجتناب کنید .
تورم :
تورم ناحیه بعد از جراحی عادی و واکنش طبیعی بدن می باشد و در برخی افراد زیاد است . تورم طی ۴۸ ساعت بعد از جراحی به حداکثر خود می رسد و معمولا طی ۶-۴ روز به تدریج کم می شود . کاربرد کمپرس یخ در ناحیه عمل بصورت یک ربع در میان برای ۲۴ ساعت اول می تواند به کنترل تورم کمک کند و ممکن است احساس راحتی بیشتری کنید . کاربرد کمپرس گرم از روز سوم جراحی به بعد به کاهش تورم و سرعت بهبودی کمک میکند.

2  |  دکتر آذرفر  |  بازدید: 893



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional