کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


راه های سم زدایی مو:


1. شامپو مناسب نوع مو خود را انتخاب کنید:
هنگامی که بحث شامپو می شود، شما احتمالا می خواهید از یک شامپوی مناسب برای موی خود استفاده کنید.
موی انسان می تواند:
نازک
نرمال
خوب
آرام (ریلکس)
طبیعی
آسیب دیده یا رنگی
شما نیاز خواهید داشت محصولی را انتخاب کنید که به طور خاص برای نوع موی شما تهیه شده باشد؛ در غیر این صورت، موهای شما آسیب خواهند دید و دیگر خبری از براق شدن یا نرمی آنها نخواهد بود. می توانید از اینجا شروع کنید که شامپویی را استفاده کتید که برچسب هایی مثل “آلوئه (Aloe) ” “سم زدایی (Detox)” یا “از بین بردن مواد مضر (Toxin Rid)” است. البته شما ممکن است بخواهید بر روی شامپو روشن کننده تمرکز کنید و از آن استفاده کنید. این شامپو توانایی آنرا دارد که ساختارهای موجود در آب معدنی سخت و ته نشین های آنرا از بین ببرد. یکی از مزایای استفاده از شامپو براق کننده این است که رطوبت موهای رنگ شده را حذف نمی کند.
2. پوست سر خود را با برس های مناسب و مخصوص بشویید:
اکنون که موضوع بحث ما در مورد پوست سر انسان می باشد، باید این توصیه را نیز به شما داشته باشیم که بهتر است شانه ای را انتخاب کنید که دندانه های پهنی داشته و از تمیز کننده موی سر (شیئی کوچک با دندانه های ریز برای تمیز کردن پوست سر) نیز استفاده کنید. شانه با دندانه های پهن را برای موهای خشک استفاده کنید؛ به این صورت که با کمک شانه از ریشه های مو به نوک مو بیایید. (اگر موهایتان در انتها گره ها دارد ابتدان موهایتان را به قسمتهای مختلف تقسیم کرده و قبل از شانه کردن، ابتدا قسمتهایی که گره دارد را به سمت نوک موها ماساژ دهید). همچنین می توانید قبل از شامپو از روغن استفاده کنید تا به روان تر شدن بدنه ی مو کمک کنید. این کار کمک می کند در حین فرآیند شامپو زدن و خشک کردن مو به آن آسیب نرسد.
سپس در حین دوش گرفتن، از یک تمیز کننده پوست سر استفاده کنید، که این تمیز کننده همیشه باید زیر آب مورد استفاده قرار گیرد. پوست سر را در حرکتی دایره ای ماساژ دهید تا تمام چربی های زائد از بین رفته و تمام ماسک دتوکس نیز از سر پاک شود و یا می توانید از ماسک های نرم کننده استفاده کنید. برس های بزرگ به تحریک پوست سر کمک می کند و استفاده آسان تر از محصولات را امکان پذیر میکند.
3. از روغن های طبیعی استفاده کنید تا موها و پوست سر شما سالم باشند:
روغن ها یک عنصر ضروری برای مو – نوع ریلکس شده یا طبیعی- هستند. روغن ها دقیقا همان چیزی هستند که موها را زنده، با طراوت و براق می کنند. ما نمیتوانیم پوست سر را فراموش کنیم، چرا که باید این قسمت کاملا به روغن آغشته شود. در واقع پوست سر را می توان بخشی قابل احترام از موی سر دانست! طبق نظرسنجی سال 2015 که در مورد لوازم بهداشتی مورد استفاده برای مو انجام شد، استفاده از روغن می تواند بدنه ی مو را روان کند و در صورت استفاده منظم از شکستگی مو نیز جلوگیری کند. هنگامی که محققان خواص روغن های معدنی، روغن نارگیل و روغن آفتابگردان را مورد بررسی قرار دادند، دریافتند که تمام روغن های مذکور از آسیب دیدن موها جلوگیری می کنند، میزان براق شدن مو ها را تنظیم کرده ومیزان حساسیت مو را نیز کاهش می دهند. با این حال، تنها روغن نارگیل میتواند است که می تواند از دست دادن پروتئین را متوقف کند.
4. از کَره ی مو (ماده که برای نرم شدن مو استفاده می شود) فراموش نکنید تا مویی طبیعی و نرم مانند آبنبات پنبه ای داشته باشید:
برند های متعددی برای انتخاب وجود دارند و همه آنها در طیفی از عصرها قرار می گیرند. اگر تاکنون هرگز از کره مو استفاده نکرده اید یا اصلا نمیدانید کره مو چیست؛ باید بگوییم ترکیبی ست از روغن و کره که برای نرمی مو مورد استفاده قرار می گیرد. آنها مو را مرطوب کرده و به عنوان نوعی محافظ عمل می کنند تا اطمینان حاصل شود که موهای شما خشک و شکننده نشوند و نیز آسیب نبینند.
5. از مواد شیمیایی، حرارت و پردازش (کار کردن بر روی مو) اجتناب کنید:
باید بدانید با برگشتن به عادات روزمره تان، عملا از تمام پیشرفتهایی که تاکنون صحبت کردیم، برخواهید گشت. آسیب های مو از انجام کارهای خاص با مو و دادن گرمایی بیشتر از کشش مو به آن نشات می گیرد که این باعث میشود منفذ های مو بیشتر شده و نگهداری از آن سخت تر شود.
برای اینکه سم زدایی مو واقعا نتیجه دلخواهتان را داشته باشد، نیاز هست که از موارد زیر اجتناب کنید:
*رنگ کردن موها؛ چراکه روشن کردن مو یا رنگ کردن آن می تواند به رشته های مو آسیب برساند.
*گرم یا داغ کردن موها که معمولا با استفاده از لوازمی مثل اتوی مو یا ابزارهای داغ کننده مو انجام می شود.
*استفاده از محصولات مویی که حاوی سدیم لورث سولفات و سدیم لوریل سولفات باشند.
با این حال، اگر تغییر رنگ موهایتان بخشی از روال روزمره تان باشد، اطمینان حاصل کنید که محصولات مراقبت از موی مناسب در منزل استفاده می کنید. درمان های کاندیشنر (حالت دادن) عمیق را حداقل یک تا دو بار در هفته انجام دهید و بین هر مرتبه خشک کردن موها حداقل یک ماه فاصله بیاندازید. اگر حتما نیاز دارید تا به موی خود حرارت بدهید، می توانید از درمان حرارتی که در آن از سیلیکون نیز بکار رود، استفاده کنید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 916



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional