کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


روش های لیفت سینه بدون جراحی:


تاکنون روش  های لیفتینگ سینه بدون جراحی کاملا بی تاثیر بوده اند. متاسفانه تبلیغات پر سر و صدا مانع از آگاه شدن مردم نسبت به این واقعیت می شوند. دکتر گرگ بوفورد جراح پلاستیک شهر اینگلوود می گوید اینها همه تبلیغات غلوآمیز هستند و مدرکی برای اثبات ادعا های خود ندارند.
دکتر رابرت ان یانگ یک جراح پلاستیک دارای بورد تخصصی در سن آنتونیو معتقد است که با اینکه علم در زمینه هایی مثل به کار گیری فرکانس های رادیویی یا RF ، انتقال چربی و درمان با سلولهای بنیادی به پیشرفت  های زیادی رسیده است. اما هنوز به آن درجه از کیفیت و تاثیر که بتوانند لیفتینگ خوبی را به انجام برسانند نرسیده است.
تکنیک هایی وجود دارند که سینه های شل و آویزان را کمی سفت تر می کنند. این تکنیک ها تا حدی به اهداف خود یعنی سفتی و بهبود نسبی سینه ها رسیده اند. اما روش  های درمانی که برای افتادگی شدید سینه ها پیشنهاد شده است به سختی نتیجه می دهند. یانگ می گوید مطالعات نشان دادند که با استفاده از بعضی روش  ها می توان سینه را یک یا چند اینچ لیفتیتگ کرد اما برای بیشتر زنانی که بچه دار شده اند یا افتادگی سینه هایشان خیلی زیاد است این روش ها برای برگشتن سینه ها به وضع ایده آلشان کافی نیست.
چرا اینطور است؟ همانطور که بوفورد اشاره می کند شلی و افتادگی سینه ها به خاطر ماهیچه های ضعیف نیست. بلکه به خاطر فیبرهای داخلی است که به آنها لیگامان های کوپر گفته می شود که با گذشت زمان کش آمده و ضعیف می شوند. او می افزاید وقتی این اتفاق می افتد بافت اطراف لیگامان ها سست شده و سینه ها شروع به افتادن می کنند. نهایتا قبل از اینکه بتوانیم لیفتینگ موثری داشته باشیم و سینه ها را بدون جراحی فرم دهیم لازم است که استراتژی های بهتری در جهت سفت کردن لیگامان های سینه به کار ببریم.
دکتر سوزان ترات یک جراح پلاستیک دارای بورد تخصصی در بورلی هیلز می گوید با اینکه بعضی روش های درمانی غیر جراحی باعث ورم خفیفی می شوند که ممکن است به نظر برسد سینه ها چند میلی متری بالاتر قرار گرفته اند ولی اکثر جایگزین های لیفتینگ سینه فقط پوست را تحت درمان قرار می دهند. او توضیح می دهد در تقریبا تمامی موارد، لیفتینگ لازم است زیرا مقدار قابل توجهی از پوست باید برداشته شود تا لفاف دور سینه تنگ شود.
علاوه بر این بوفورد می گوید بسیاری از درمان های لیفت سینه بدون جراحی معمولا توسط جراحان دیگر انجام می شود. بوفورد می گوید در حالی که بعضی از جراحان پلاستیک (مثلا خودم) لیفتینگ سینه بدون جراحی را به شدت پیشنهاد می کنند، بیشتر این روش  ها به وسیله جراحان دیگر انجام می شود که متاسفانه از آناتومی این قسمت از بدن و همچنین تغییرات آناتومیکی که با پیری سینه رخ می دهد بی اطلاع هستند. او می افزاید بدون درک این مفاهیم کلیدی دستیابی به روش های بهینه برای لیفتینگ واقعی سینه غیر ممکن است.
لیفت سینه با لیزر:
این درمان که به عنوان لیفتینگ سینه از طریق لیزر به بازار عرضه می شود شامل استفاده از لیزر کول بیم است. درمان لیفتینگ سینه بدون جراحی با استفاده از لیزر یک لایه نازک از پوست را بر می دارد و ظاهرا پوست را سفت میکند و در نتیجه یک لیفت طبیعی به سینه می دهد. اینکه آیا این روش کارایی دارد یا نه خود داستان دیگری است.
بوفورد می گوید در حال حاضر هیچ لیزری کارایی لازم را برای لیفتینگ سینه ندارد. دکتر ترات با این عقیده موافق است و اشاره می کند که کار تمام لیزرها به این صورت است که پوست را زخمی کرده و ساختار بافت زخم و کلاژن را بهبود می بخشند. او می گوید تاکنون هیچ کدام از روش های درمان با لیزر نتایج دراز مدتی را در هیچ قسمت از بدن نشان نداده اند. همچنین استفاده از لیزر می تواند دردناک باشد و باعث ایجاد سوختگی و ایجاد لکه های پوستی در پوست های تیره تر شود.
ترماژ:
ترماژ روشی درمانی است که از امواج انرژی فرکانس های رادیویی یا RF  برای سفت کردن کالوژن ها در پوست استفاده می کند. برخی از متخصصین از این روش به جای لیفتینگ سینه از طریق جراحی استفاده می کنند و برای خود بازار درست کرده اند. با این حال بوفورد می گوید که تاکنون هیچ نتیجه قابل توجهی با این روش ندیده است و ترات اشاره می کند که این روش یک تکنولوژی قدیمی تر است که دردناک بوده و تصور نمی شود که چندان موثر باشد.
بوتاکس:
اگر عقیده آن هایی که لیفتینگ سینه با بوتاکس را تبلیغ می کنند بپذیریم، پذیرفته ایم که بوتاکس همان اثری را که روی صورت می گذارد روی سینه ها نیز خواهد گذاشت. به عنوان مثال اثر لیفتینگ و سفت کردن. همانطور که ترات اشاره می کند بوتاکس فلج کننده ماهیچه است. بنابراین هیچ راهی نیست که تزریق بوتاکس بتواند عضلات سینه را لیفت کند. ترات می گوید تنها تاثیری که بوتاکس می تواند داشته باشد ضعیف کردن عضله پکتورالیس است که باعث لیفت کردن عضله سینه نمی شود. بوفورد جلوتر رفته و می گوید این یکی از روش  های درمانی پتوزیس سینه است که بیشترین تبلیغات غیر واقعی در مورد آن انجام شده است. او می گوید بیشتر اوقات بوتاکس روی عضلات اثر می گذارد و علت افتادگی سینه عضلات نیستند. اگر هم تزریق بوتاکس بتواند در بعضی موارد موثر باشد در لیفت سینه ها تاثیر ندارد.
ورزش سینه:
کارشناسان معتقدند که هر کس به شما بگوید با ورزش دادن سینه می توانید سینه هایتان را لیفتینگ کنید در واقع نمی دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. ترات می گوید تنها کاری که می توانید بکنید این است که عضله های پکتورالیس ماژور را تمرین دهید (روی این عضلات کار کنید) که تازه هنوز هم برای سفت کردن سینه ها کافی نیستند. این تمرین برای تمام قسمت های بدن می تواند استفاده شود. شما نمی توانید پوست و بافت نرم را با ورزش سفت کنید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1062



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional