کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


سوالات گوش و حلق و بيني:


پاسخ سوالات برخي از کاربران درخصوص “گوش و حلق و بيني” كه توسط دكتر علی اصغر شیرازی متخصص اين رشته داده شده است، به شرح ذیل است:
آیا برای زنگ گوش درمانی است؟
پاسخ: از دكتر علی اصغر شیرازی، متخصص گوش و حلق و بینی: بستگی به علت زنگ دارد، برخی از وزوزها قابل درمان مستقیم است و برخی قابل درمان نیست مثلا پارگی پرده گوش و یا چسبیدگی استخوان های گوش ایجاد زنگ می کند که با جراحی خوب می شود واگر عصب گوش صدمه دیده باشد خوب نمی شود اما در کل باید علت را از پزشک جویا شد و طبق تشخیص پزشک متخصص درمان را آغاز کرد.
می خواستم ببینم بینی من نصف روز بازه و نصف روز بسته کیپ می شه دلیلش چیه و راه درمانش چیه؟
پاسخ: از دكتر علی اصغر شیرازی، متخصص گوش و حلق و بینی: دو علت دارد یا آلرژی معمولی است یا اینکه گرفتگی و ترشح دارد. التهاب داخل بینی (رینیت) بستگی به مواد آلرژی زا دارد و اگر رینیت وازوموتور است که اختلال سیستم عصبی خودکار بینی است و بینی گرفته می شود .کیپ شدن بینی درمان دارد به پزشک مراجعه کنید.
مدتي است دچار سرگيجه شده ام دكترهاي متعدد رفتم گفته اند از گوش داخلي مشكل دارم. چه دارويي برايم خوب است .داروهاي داده شده اكثرا آرام بخش و خواب آور است سرگيجه ام را خوب نكرده و هنوز حفظ تعادل كامل را ندارم. دارويي كه سرگيجه ام را بر طرف كند چيست؟
پاسخ: از دكتر علی اصغر شیرازی، متخصص گوش و حلق و بینی: درخصوص سرگیجه یکسری سوالات باید از بیمار پرسیده شود و پیچیده است و در برخی موارد نیز باید آزمایشاتی صورت گیرد.
گوش راست من مدت ۳ سال است که صدایی شبیه دیگ زود پز می دهد من به متخصص مراجعه کردم نتیجه حاصل از آزمایش این شد «تینیتوس گوش راست از نوع تونال با فرکانس حدود ۸۰۰۰HZ می باشد» SRT 25 ،MCL 55 ،SDS 95% می خواستم ببینم آیا این مشکل من درمان قطعی دارد یا خیر؟
پاسخ: از دكتر علی اصغر شیرازی، متخصص گوش و حلق و بینی: باید مشکل بررسی شود اگر شنوایی کم شده این امکان وجود دارد که با درمان کاهش شنوایی مشکل وزوز هم برطرف شود و اگر شنوایی کم نشده پس از مدتی برطرف می شود البته ممکن است چند سال طول بکشد.
 من چند ساله که سینوزیت دارم و ریه هام حساس هستند اگه تو هوای سرد برم بیرون سینوس هام چرک می کنن دماغ هام بسته میشن و چرک ها که کم کم به درون ریه هام میرن سرفه ام میگیره تا زمانی که سینوس هام خالی بشن. یه بار طوری چرکی شدن که متخصص گفت اگه تا ۱۰ روز دیگه به آنتی بیوتیک جواب ندن مجبوریم چرک ها رو تخلیه کنیم. اما خوشبختانه با آنتی بیوتیک های قوی خوب شدن می خواستم ببینم مشکل سینوس های من درمانش چی هست؟
پاسخ: از دكتر علی اصغر شیرازی، متخصص گوش و حلق و بینی: اینکه سرما ایجاد سینوزسیت می کند خیلی علمی نیست اما سرما خوردگی و ورود باکتری به داخل سینوس ایجاد سینوزیت چرکی می کند .خیلی اوقات افراد درد دارند و علت آن صد در صد معلوم نیست. معمولا اختلاف هوا در داخل سینوس است یا اینکه استخوان پیشانی به سرما حساس است اما دلیل عفونت نیست و خیلی از مواقع افراد با سرما سردرد می گیرند و سینوزیت ندارند و اگر بعد از این مساله دچار ترشح چرکی شود در گلو ،حنجره تحریک می شود و سرفه می آورد که باید درمان شود و اگر چرک دارد با مصرف آنتی بیوتیک میتوان مشکل را رفع نمود و نیاز به جراحی ندارد.

1  |  سلامتی  |  بازدید: 1391



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional