کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


شیمی درمانی سرطان تیروئید:


شیمی درمانی همان دارو درمانی است که از مواد شیمیایی برای کشتن و از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می کند. شیمی درمانی به صورت تزریق درون رگ صورت می گیرد. مواد شیمیایی از طریق جریان خون به کل بدن منتقل می گردد و سلول های سرطانی را از بین می برد. برای درمان سرطان تیروئید معمولا از شیمی درمانی استفاده نمی کنند، اما گاهی برای بیمارانی که مبتلا به سرطان آناپلاستیک تیروئید می باشند، تجویز می شود. شیمی درمانی را ممکن است به صورت ترکیبی با پرتو درمانی انجام دهند.
دارو درمانی هدفمند:
دارو درمانی هدفمند بر روی سلول های سرطانی و غیر عادی مترکز می باشد. با مسدود کردن این ناهنجاری ها، دارو درمانی سلول های سرطانی را از بین خواهد برد. در دارو درمانی هدفمند براز از بین بردن سرطان تیروئید، داروها به مقابله با سیگنال های ارسالی به سلول ها که آن ها را تشویق به رشد و تقسیم سلولی می کند، می پردازد. این نوع درمان معمولا در سرطان های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد.
تزریق الکل به درون سلول های سرطانی:
در این روش الکل را به درون سلول های کوچک سرطانی تیروئید تزریق می کنند برای این کار از عکس برداری اولتراسوند به صورت همزمان برای تشخیص محل تزریق استفاده می کنند. این کار موجب کوچک شدن سلول های سرطانی تیروئید می گردد. این روش در صورتی که سرطان بسیار کوچک و نیازی به انجام جراحی نداشته باشد پیشنهاد می شود. گاهی از این روش برای از بین بردن سرطانی که بعد از جراحی در عدد لنفاوی ایجاد شده است استفاده می گردد.
مراقبت های تسکین دهنده برای سرطان تیروئید:
در این روش از داروهای مسکن استفاده می شود که هدف آن ها رهایی از درد و دیگر علائم جدی بیماری های می باشد. متخصصان مراقبت های تسکین دهنده با شما و اعضای خانواده صحبت خواهند کرد تا به کمک هم بتوانید یک تیم حمایتی تشکیل دهید و از این طریق بتوان بر مشکلات و دردهای ناشی از بیماری غلبه کرد.
مراقبت های تسکین دهنده را می توان همراه با دیگر درمان های تهاجمی استفاده کرد از جمله جراحی، شیمی درمانی یا پرتو درمانی. از این درمان در اوایل دوره سرطان استفاده می شود. استفاده از مراقبت های تسکین دهنده همراه با دیگر روش های درمانی موجب احساس بهتر بیمار خواهد شد و طول عمر او را افزایش خواهد داد. مراقبت های تسکین دهنده توسط یک تیم پزشکی انجام می شوند که در این تیم پرستاران، متخصصان آموزش دیده نیز حضور دارند. هدف این تیم بهبود کیفیت زندگی بیمار و خانواده آن ها می باشد.
تشخیص و مقابله با سرطان تیروئید:
تشخیص این بیماری ممکن است که ترسناک باشد. ممکن است از این نمی دانید از این پس چه باید بکنید هراس داشته باشید. بالاخره هر فردی راه مقابله با بیماری را پیدا خواهد کرد.
هرگاه که راه خود را تشخیص دادید مراحل زیرا را دنبال کنید:
اطلاعات لازم و کافی درمورد این بیماری کسب کنید تا بدانید چگونه باید از خود مراقبت کنید:
تمام جزئیات بیماری خود را یادداشت کنید از جمله نوع آن، مرحله ای که در آن هستید و درمان های انتخابی. از پزشک خود برای کسب اطلاعات بیشتر مشاوره بگیرید. می توانید از موسسه ملی سرطان امریکا اطلاعات لازم در مورد سرطان خود کسب کنید.
با دیگر افراد مبتلا به سرطان تیروئید ارتباط برقرار کنید:
ممکن است صحبت کردن با دیگر افراد مبتلا به این بیماری به شما احساس بهتری بدهد. از پزشک خود در مورد گروه های حمایتی که تشکیل شده اند بپرسید یا با گروه هایی که به صورت آنلاین می توان با آن ها در ارتباط بود رابطه برقرار کنید.
هر آنچه که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید را کنترل کنید:
پیشرفت این بیماری از کنترل شما خارج است اما اقداماتی وجود دارد که با انجام آن ها می توانید به سلامت خود حین درمان و بعد از آن کمک کنید. به عنوان مثال، از رژیم غذایی غنی از میوه‎ ها و سبزی جات استفاده کنید، به اندازه کافی هر شب بخوابید تا روز بعد احساس خستگی نکنید و سعی کنید فعالیت های فیزیکی مناسب در طول هفته انجام دهید.
وقت معاینه:
اگر علائم و نشانه هایی در خود احساس می کنید که نگران کننده است، به پزشک خانواده خود مراجعه کنید. اگر او تشخیص بدهد که مشکل تیروئید دارید ممکن است که شما را به یک متخصص غدد درون ریز ارجاع دهد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 693



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional