کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


طراحی لبخند با لمینت دندان:


لمینت دندان یا همان ونیر veneers در اصل لایه‌ای همرنگ دندان است که قسمت جلویی دندان را برای بهبود زیبایی آن می‌پوشاند. لمینت دندان یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای زیباسازی دندان‌ها است و بسیاری از پزشکان برای ساختن لبخندی زیبا برای مراجعین خویش از آن استفاده می‌کنند. ونیر دندان به سطح جلوی دندان متصل شده و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می‌دهد. امروزه هزاران نفر برای زیباسازی لبخند خود اقدام به استفاده از انواع لمینت دندان می‌کنند و به وسیله‌ی آن به نتیجه‌ی دلخواه خود در این مورد می‌رسند. فواید لمینت دندان موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد که در ادامه‌ی مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت. هزینه لمینت دندان با توجه به زیبایی که به لبخند شما می‌بخشد چندان زیاد نیست و برای استفاده از ونیر دندان شما نیاز به انجام یک عمل سخت روی دندان خود و تحمل درد خاصی ندارید.
داشتن خنده‌ای زیبا تنها به داشتن یک چهره‌ی جذاب کمک نمی‌کند بلکه بیش‌تر از آن، می‌تواند شما را یک قدم به رؤیاهایتان نزدیک‌تر سازد. شما با داشتن خنده‌ای زیبا می‌توانید به موفقیت در کسب و کار خود، پیدا کردن دوستان جدید و یا دست پیدا کردن به مرد یا زنی که دوستش دارید، نزدیک‌تر شوید.
لبخند شما می‌تواند نشانگر اعتماد به نفس و احساسات شما باشد. چنین عنصر مهمی از چهره اگر چندان زیبا نباشد، نمی‌تواند تأثیر خود را به خوبی داشته باشد. شما با لبخند زدن حتی می‌توانید خود را به شکلی مهم خوشحال‌تر سازید. چنین موضوع پر اهمیتی، قاعدتاً نیازمند توجه بسیار زیادی است.
موضوع مهم آن است که همه‌ی افراد دارای یک لبخند رؤیایی نیستند. بسیاری از مشکلات دندان می‌تواند زیبایی لبخند شما را تحت تأثیر قرار دهد. برخی دارای دندان‌های بد رنگ بوده و گاهی نیز دارای دندان شکسته هستند. فاصه‌ی میان دندان‌ها و نامنظم بودن آن‌ها نیز می‌تواند تأثیر بسیار مخربی را روی زیبایی دندان‌ها داشته باشد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 819



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional