کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


علائم و پیشگیری از کرونا ویروس :


تمام افراد دچار عفونت SARS-CoV-2، احساس بیماری نمی کنند. خیلی از افراد می توانند مبتلا به این ویروس شوند و علائمی از خود نشان ندهند. وقتی علائمی وجود دارد، معمولا خفیفند و به آرامی ظهور می کنند. به نظر می رسد که کووید ۱۹ سبب بروز علائم شدیدتری در افراد مسن و افراد با بیماری های پیش زمینه ای (نظیر اختلالات قلبی یا ریوی) می شود. اگر حس می کنید علائم کووید ۱۹ را دارید، این مراحل را دنبال کنید:
۱_ بررسی کنید که تا چه حد احتمال دارد بیمار باشید:
از خودتان بپرسید که چقدر احتمال دارد که با کرونا ویروس در تماس قرار گرفته باشید. اگر در جایی زندگی می کنید که کرونا ویروس شایع است یا اگر اخیرا سفری به خارج داشته اید، بیشتر در معرض ابتلا قرار دارید.
۲_ با پزشک تماس بگیرید:
اگر علائم خفیف دارید با پزشک تماس بگیرید. برای کاهش انتقال ویروس، خیلی از کلینیک ها تماس یا چت تصویری را به جای مراجعه حضوری به کلینیک پیشنهاد می دهند. پزشک علائم تان را بررسی می کند و با مسئولین بیمارستان و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) برای تعیین این که به انجام آزمایش نیاز دارید یا نه، مشورت می کند.
۳_ در خانه بمانید:
اگر علائم کووید ۱۹ یا سایر عفونت های ویروسی را دارید در خانه بمانید و استراحت کنید. اطمینان حاصل کنید که از سایر افراد فاصله دارید. از لیوان، ظروف، کیبورد و تلفن مشترک با دیگران استفاده نکنید.
چه زمانی به مراقبت پزشکی نیاز دارید؟
حدود ۸۰% از افراد، از کووید ۱۹ بهبود پیدا می کنند، بدون این که به بستری شدن یا درمان خاصی نیاز داشته باشند. اگر جوان و سالم هستید و علائم خفیفی دارید، ممکن است پزشک پیشنهاد دهد که خود را در خانه قرنطینه کنید و ارتباط خود با سایر افراد خانواده را محدود کنید. پزشک به شما پیشنهاد می دهد که استراحت کنید، هیدراته بمانید و به دقت علائم تان را تحت نظر داشته باشید.
اگر سن تان بالاست، اختلالات پیش زمینه ای دارید یا سیستم ایمنی تان ضعیف است، پس از مشاهده علائم فورا به پزشک مراجعه کنید. در این شرایط پزشکان بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. اگر با مراقبت در خانه علائم تان تشدید شدند، باید فورا تحت مراقبت پزشکی قرار بگیرید. با بیمارستان، کلینیک و مرکز اورژانس تماس بگیرید و به آن ها اطلاع دهید که می خواهید به آن جا بروید. سپس هنگامی که خانه را ترک کردید از ماسک صورت استفاده کنید.
چگونه از عفونت ناشی از کرونا ویروس بپرهیزید:
کرونا ویروس جدید از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. در این شرایط، بهترین راه برای پیشگیری از عفونی شدن، دوری از افرادی است که در معرض این ویروس بوده اند. به علاوه با توجه به اظهارات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، می توانید اقدامات احتیاطی زیر را برای کاهش خطر عفونت انجام دهید:
حداقل ۲۰ ثانیه دستان خود را با آب و صابون بشویید.
اگر صابون در دسترس نیست، از ضد عفونی کننده دست با حداقل ۶۰ درصد الکل استفاده کنید.
صورت تان را لمس نکنید، مگر این که از قبل دستان تان را شسته باشید.
از افرادی که سرفه یا عطسه می کنند دور باشید. CDC پیشنهاد می دهد که حداقل ۶ فوت از کسی که بیمار به نظر می رسد دور باشید.
تا حد ممکن از بودن در مکان های شلوغ بپرهیزید.
افراد مسن بیشتر در معرض عفونت قرار دارند و باید اقدامات احتیاطی را رعایت کنند تا در تماس با ویروس قرار نگیرند.
کلام آخر:
هم اکنون هیچ واکسنی برای مقابله با کرونا ویروس جدید (SARS-CoV-2) وجود ندارد. به علاوه هیچ داروی مشخصی برای درمان علائم کووید ۱۹ تایید نشده است. با این حال محققان از سرتاسر جهان سخت در تلاشند تا واکسن و درمان این بیماری را پیدا کنند.
شواهدی وجود دارد که نشان می دهند برخی از داروها پتانسیل درمان علائم کووید ۱۹ را دارند. برای تعیین بی خطر بودن این درمان ها، به آزمایش های گسترده تری نیاز است. انجام آزمایش های بالینی برای بررسی این داروها می تواند چندین ماه زمان ببرد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 657



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional