کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عمر لمینت سرامیکی و کامپوزیتی:


یکی از دغدغه های کسانی که می خواهند لمینت دندان را انجام دهند این است که از میزان عمر دقیق لمینت دندان خبری ندارند. در حقیقت باید گفت که لمینت دندان به نوعی طراحی شده است که هیچوقت از دندان جدا نشود. در حقیقت شعار لمینت دندان هم همین است و همیشه بر روی دندان قرار خواهد داشت. این اصل زمانی تحقق پیدا می کند که پزشک شما به خوبی روند نصب لمینت دندان را بر روی شما انجام داده باشد و در کنار ان شما هم مراقبت های کافی و لازم را از دندان خود داشته باشید تا بتوانید همیشه از آنها استفاده کنید.
عوامل زیادی هستند که می توانند عمر لمینت دندان شما را کم کنند. یکی از این عامل ها هوای سرد یا گرم است. زمانی که دندان های شما در هوای سرد و گرم قرار داشته باشند ممکن است که باعث آسیب دیدگی شوند و همین می تواند عمر لمینت دندان را کم کند. همچنین در کنار آنها مواد سفتی مانند ته دیگ و میوه های سخت می تواند عمر دندان ها را کم کند. فرد برای اینکه لمینت دندان های مقاومی داشته باشد باید از چنین مواردی دوری کند و آنها را دور از دندان های خود نگه دارد.
برخی فکر می کنند که دندان هایی که بر روی آنها لمینت دندان صورت گرفته است دیگر نیازی به بهداشت و مراقبت ندارند. این تفکر اشتباه است زیرا دندان های زیر لمینت هم می توانند به اندازه همان دندان های اصلی دچار آسیب های فراوانی شوند یا بپوسند. شما باید برای کم نشدن عمر لمینت دندان های خود به میزان مناسبی از دندان های تان مراقبت کنید و این مراقبت شامل مسواک، نخ دندان و شوینده های دهان می شوند.
لمینت دندان تنها پوسته هایی است که بر روی دندان شما قرار می گیرد و نمی تواند عملیات مفیدی در بخش بهداشت دندان شما داشته باشد. حتی اگر نتوانید به خوبی از آن مراقبت کنید می تواند پلاک های میکروبی در دندان ایجاد کند که علاوه بر کم کردن عمر لمینت دندان، نیاز به ترمیم هم دارد و این ترمیم باید از پشت لمینت دندان صورت بگیرد. همه این موارد تاثیرات زیادی بر روی عمر لمینت دندان دارند و گاهی می توانند عمر آن را بسیار کم کنند. به همین علت باید به خوبی مراقب لمینت دندان های خود باشید.
افرادی که واجد شرایط انجام لمینت سرامیکی و کامپوزیتی دندان نیستند:
در کنار بسیاری از افرادی که لمینت دندان انجام می دهند، افراد دیگری هم هستند که نمی توانند از مزایای لمینت دندان بهره مند شوند و باید کارهای دیگری را مانند ارتودنسی و … انجام دهند. عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود یک شخص نتواند لمینت دندان انجام بدهد. هنگامی که شخص عادت های خاص دهانی مانند لمس زیاد دندان با زبان داشته باشد نیز نمی تواند لمینت دندان انجام دهد زیرا باعث پوسیدگی آن می شود. حال برخی افراد هم هستند که پوسیدگی های بسیار زیادی بر روی دندان های خود دارند.
اگر این افراد بخواهند بر روی همین دندان لمینت انجام دهند دچار مشکل می شوند زیرا این پوسیدگی عفونت ایجاد می کند و این عفونت اگر پشت لمینت دندان باشد وارد لثه می شود که خطرات زیادی را به همراه دارد. به همین دلیل کسانی که پوسیدگی های شدید دارند، نباید لمینت دندان را انجام دهند. همچنین دلایل دیگری هم مبنا بر انجام ندادن لمینت دندان وجود دارد. مثلا در برخی افراد مینای کمی در میان دندان های شان وجود دارد یا بافت دندان هایشان ضعیف هست. در چنین افرادی بسیار بهتر است که لمینت دندان صورت نگیرد.
هزینه لمینت سرامیکی و کامپوزیتی دندان:
هزینه دقیقی برای لمینت دندان مشخص نیست. دو فاکتور مهم در هزینه وجود دارد و آن این است که هزینه لمینت دندان و لمینت سرامیکی نسبت به پوسته های کامپوزیتی گران تر است. نمی توان قیمت دقیقی را برای لمینت دندان مشخص کرد زیرا به عوامل زیادی بستگی دارد. گاهی هزینه های زیادی در کنار خود هزینه لمینت دندان وجود دارد. مثلا فرد ممکن است مشکلات زیادی را در دندان ها و لثه های خود داشته باشد که ابتدا باید آنها را برطرف کند و تمام این کارها هزینه های خاص خود را دارند.
لمینت سرامیکی:
همچنین پزشک ها بر اساس تجربه های خود قیمت های خود را تغییر می دهند. پزشکی که تجربه بیشتری در انجام لمینت دندان داشته باشد، هزینه بالاتری خواهد داشت و شما باید مبلغ بیشتری را برای آن پرداخت کنید. جنس و نوع دندان شما و همچنین مواد اولیه خود لمینت دندان بسیار مهم است.
مواد اولیه مرغوب هزینه های بیشتری دارند و نوع دندان شما تعیین کننده میزان هزینه است. اگر دندان شما نیاز به تراشکاری زیادی داشته باشد قطعا قیمت بیشتر خواهد بود. سرامیک ها و کامپوزیت ها از جنس های متفاوتی ساخته شده اند. گاهی همین نوع جنس می تواند قیمت را چندین برابر تغییر دهد.
عوامل موثر بر روی هزینه لمینت دندان:
حداقل تراشی که بر روی دندان ها انجام می شود تعیین کننده هزینه اولیه لمینت دندان است.
میزان تراشی که پزشک باید بر روی دندان های شما انجام بدهد هرچقدر که کمتر باشد هزینه درمان هم نیز پایین تر می آید.
زمان بخش مهمی از قیمت است.
هرچقدر که زمان بیشتری بر روی درمان شما لحاظ شود، قیمت هم افزایش پیدا می کند. فرم هر دندان متفاوت است و تراشکاری های آن زمان خاص خود را دارد. مثلا دندان ها کانین زمان بیشتری را برای تراشکاری لازم دارند در صورتی که دندان های جلویی زمان کمتری را می خواهند.
دقت هم در کنار زمان از اهمیت بالایی برخوردار است.
همچنین پزشک برای دقت بیشتر خود ممکن است از وسیله هایی استفاده کند که هرکدام از آنها هزینه های خاص خود را دارند. به همین دلیل پزشک بنا بر دقت کافی خود، هزینه را تغییر می دهد.
پزشک نیاز دارد که دندان ها را دقیقا قرینه همدیگر قرار دهد.
البته این قرینه شدن بعد از تراشکاری ایجاد می شود که برای انجام چنین کاری نیاز به وقت کافی دارد که خود بخشی از هزینه لمینت دندان را در بر می گیرد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 700



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional