کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


عوارض صاف کردن مو:


داشتن موهایی صاف و لخت از جمله دغدغه های دخترانی با موهای مجعد و فر می باشد. البته که موهای مجعد و فر از زیبایی های فراوانی برخوردار است اما طبع انسان تنوع طلب است و نیاز به تنوع دارد. در این مطلب عوارض صاف کردن مو را به شما گوشزد می کنیم تا هرروز برای صاف کردن مو اقدام نکنید.
آیا تاثیر مواد صاف یا فرکننده مو، موقتی و کوتاه مدت است؟
معمولا تاثیر مواد صاف یا فرکننده مو، بیشتر از 4 یا حداکثر 6 ماه نیست. این مواد فقط قادر به تغییر ظاهر ساقه موها هستند و زمانی که مو رشد کند، دوباره با حالت اولیه اش از ریشه خارج خواهد شد. در این صورت، فقط قسمت های پایینی ساقه در فاز فر یا صاف باقی خواهند ماند. درست مانند اتفاقی که در رنگ کردن موها می افتد.
آیا بعد از صاف کردن مو، دچار ریزش می شویم؟
هم بله و هم نه؛ در واقع، تمام این تغییر و تحول ها که در ساقه مو اتفاق می افتد، می تواند منجر به شکنندگی موها شود ولی از آنجا که آرایشگرهای ماهر سعی می کنند تماسی بین این مواد شیمیایی و ریشه موها برقرار نشود، پس از صاف یا فر کردن مو، ریزش آن اتفاق نمی افتد. البته اگر این مواد شیمیایی با کف سر در ارتباط باشند، می توانند ازطریق پوست سر جذب شوند و به ریشه و فولیکول های موها آسیب برسانند. ساقه موی این افراد به شدت در معرض خشکی و شکنندگی قرار دارد. به همین دلیل استفاده از چرب کننده های مختلف مانند روغن بادام یا روغن نارگیل و سرم های مو و شستن موها با شامپوهای ملایم می تواند برای این افراد مفید باشد.
روش خانگی برای صاف کردن موها:
 افرادی که موهای زبر، خشک، آسیب دیده و مجعد دارند، می توانند ساقه موهای خود را به سس مایونز آغشته کنند. سپس آنها را با کلاه مخصوص رنگ حدود 3 2 ساعت بپوشانند و درنهایت هم با شامپویی ملایم، آن را آبکشی کنند. سس مایونز حاوی سرکه، تخم مرغ و روغن است و می تواند یک نرم کننده عالی برای موهای زبر و خشن باشد. افرادی که موهای خود را صاف، فر یا رنگ کرده اند یا تمام افرادی که نمی خواهند آسیب زیادی به ساقه موهای خود برسانند، باید استفاده از سشوار را محدود به موارد خاص کنند. به طور کلی، خود چرخه شستن و خشک کردن موها با سشوار، می تواند باعث آسیب دیدن ساقه آنها به دلیل تماس با حرارت داغ سشوار و شستشوی مو شود.
 روش های صاف کردن مو در خانه:
قدم 1: موهایتان را با یک شامپوی صاف کننده ی مو بشویید و کاملا آبکشی کنید. شامپوهای حاوی کراتین و روغن آرگان بهترین نوع شامپو هستند، زیرا کوتیکول های مو را برای یک سبک موی با دوام، تقویت و صاف نگاه می دارد.
قدم 2: روی موهایتان از ریشه تا نوک، یک نرم کننده ی قوی بمالید و بگذارید برای 5 دقیقه بماند. سپس کاملا موهایتان را آبکشی کنید. محصولی را انتخاب کنید که بر پایه ی روغن ساخته شده باشد تا جلوی رطوبت را بگیرد.
قدم 3: از یک حوله ی میکروفایبر استفاده کنید و به آرامی موهایتان را با آن فشار دهید تا رطوبتش گرفته شود. این کار بدون اینکه حالت خشکی ایجاد کند، رطوبت اضافی مو را می گیرد.
قدم 4: به اندازه ی یک سکه سرم ضد وز را از وسط تا انتهای موهایتان بمالید.
قدم 5: موهایتان را از سمت ریشه به نوک با یک شانه دندانه درشت شانه کنید تا گره های مو باز شوند و مواد آرایشی بطور یکسان در همه جای مو پخش شود.
قدم 6: یک بخش 5 سانتی از موهایتان را جدا کنید، یک بیگودی درشت را در انتهای مو قرار دهید و آنرا بسمت پوست سر بپیچید. برای صاف شدن بهتر از بیگودی های 5 تا 8 سانتی استفاده کنید.
قدم 7: اگر لازم است، برای نگه داشتن بیگودی روی سرتان از یک گیره ی مو استفاده کنید. موهای ضخیم تر برای ثابت ماندن، اغلب به گیره نیاز دارند.
قدم 8: تمام موها را با بیگودی بپیچید. از تقسیم بندی های 5 سانتی استفاده کنید.
قدم 9: اجازه دهید موهایتان در معرض هوا کاملا خشک شود. توجه داشته باشید برای اینکه مو کاملا صاف شود، باید بگذارید تا تمام رطوبت مو تبخیر شود.
قدم 10: وقتی که مو خشک شد، بیگودی ها را باز کنید. مو را به آرامی با برسی که از الیاف طبیعی ساخته شده است شانه کنید تا صاف و درخشان تر شود.
قدم 11: یک قوطی اسپری ضد رطوبت را در فاصله 25 سانتی متری از سرتان قرار دهید و موهایتان را از ریشه تا نوک با آن بپوشانید تا حالت مو حفظ شود.

1  |  الو دکتر  |  بازدید: 1001



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional