کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


قرار دادن ایمپلنت پستان:


جراح شما سپس اینپلنت را در پستان قرار می دهد. آنها می توانند ایمپلنت را روی عضله قفسه سینه (pectoris major)، زیر ماهیچه سینه یا ترکیبی از هر دو قرار دهند.
ایمپلنت زیر جلدی یا زیر غدد پستانی (روی عضله قفسه سینه):
ایمپلنت پستان که روی عضله قفسه سینه قرار می گیرد، می تواند شکل بیشتری به سینه بدهد؛ زیرا ایمپلنت به سطح پوست نزدیکتر است. این روش کمی تهاجمی است، بنابراین ممکن است در چند روز اول بعد از عمل جراحی بزرگ کردن پستان، در زیر آن احساس درد کمی داشته باشید. قرار دادن ایمپلنت بر روی عضله همچنین هنگام حرکت یا خم شدن عضله قفسه سینه امکان حرکت کمتر ایمپلنت را فراهم می کند.
ایمپلنت های زیر سینه ای (زیر عضله قفسه سینه):
ایمپلنت های پستان که در زیر عضله قفسه سینه قرار می گیرند، کمتر احساس یا دیده می شوند. دلیل این امر این است که عضله، بافت نرم لایه ای بسیار خوبی را ایجاد می کند. از آنجایی که این ایمپلنت ها به طور مستقیم زیر بافت پستانی نیستند، از این رو احتمالاً در ماموگرام ها نیز کمتر دخالت می کنند. این مکان جزو اماکن تهاجمی است و به همین دلیل به یک دوره بهبودی متوسط به ​​بیشتر نیاز دارد.
ایمپلنت دوتایی مستطح (ترکیبی):
ایمپلنت دوتایی مستطح (همچنین با عنوان افزایش دادن بی- صفحه ای نیز نامیده می شود) هر دو تکنیک زیر سینه ای و زیر غدد پستانی را با هم ترکیب می کند. قسمت بالایی ایمپلنت در زیر عضله قرار دارد. این باعث می شود خطر دیده شدن و موج دار شدن کاهش یابد. قسمت پایین مستقیماً در تماس با بافت پستان است. این کمک می کند تا نیمه ی پایین تر پستان کاملتر و شکل خمیده تری داشته باشد. جراح شما همکاری خواهد کرد تا انتخاب کند که کدام تکنیک برای شما مناسب تر خواهد بود.
بستن برش ها:
جراح تان سپس برش ها را می بندد و پانسمان روی آن قرار می دهد. ممکن است برای کاهش تورم و کبودی آبگذر هایی در زیر پوست قرار دهد. آبگذر ها معمولاً قبل از مرخص شدن و رفتن به خانه برداشته می شوند.
بازگشت به بخش:
سرانجام، شما برای بهبودی و رهایی از بی حسی به بخش بازگردانده می شوید. میتوانید در همان روز عمل یا روز بعد به خانه برگردید. نتایج کلی بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است. اما ممکن است تا 8 هفته طول بکشد تا تورم و کبودی فروکش کند. پس از این شما می توانید نتیجه کامل عمل زیبایی بزرگ سازی پستان خود را مشاهده کنید.
انواع ایمپلنت های مختلف پستان برای جراحی بزرگ کردن سینه:
جراحان مِدبِل فقط از مارک های با بالاترین کیفیت ایمپلنت ها را استفاده می کنند که از نظر کیفیت و ایمنی به شدت مورد آزمایش قرار می گیرند. اندازه ایمپلنت پستان شما بر حسب حجم، سانتی متر مکعب (سی سی)، اندازه گیری می شود. هنگامی که سایز لیوان مورد نظر خود را انتخاب کردید، جراح برای شناسایی اندازه مناسب ایمپلنت با شما همکاری خواهد کرد. با این حال، باید در نظر داشته باشید که حجم ایمپلنت پستان لزوماً با اندازه خاصی از سایز لیوانی سینه بند برابر نیست. می توانید از “آزمایش برنج” استفاده کنید تا به تصوری کلی از اندازه های مختلف ایمپلنت پستان برسید. هر ایمپلنت پستان دارای یک لایه بیرونی نازک است که از سیلیکون ساخته شده است. این لایه بیرونی ایمپلنت پستان همچنین می تواند نرم یا بافتی باشد. ایمپلنت های پستان با ژل سیلیکون یا ژل سیلیکونی بسیار منسجم، پر می شوند.
 سالین:
ایمپلنت های سالین از یک پوسته سیلیکونی بیرونی پر شده از آب نمک استریل (سالین) تشکیل شده است. جراح پوسته سیلیکونی خالی را درون پستان وارد می کند و سپس آن را از طریق دریچه کوچکی با سالین باد می کند. این بدان معناست که قرار دادن ایمپلنت های سالین نیاز به برش کوچکتری دارند و بنابراین زخم کوچکتری از عمل جراحی بزرگ سازی پستان با استفاده از ایمپلنت سیلیکونی باقی می ماند. ایمپلنت های سالین کمترین محبوبیت را بین انواع ایمپلنت ها دارند. این امر به دلیل این است که در مقایسه با ایمپلنت های سیلیکونی، بیشتر مستعد به پارگی، کاهش تورم و از دست رفتن حجم هستند. به دلیل قوام آنها، ممکن است نسبت به ایمپلنت سیلیکونی نیز طبیعی به نظر برسند.
ژل سیلیکون:
ایمپلنت ژل سیلیکونی از یک پوسته سیلیکونی بیرونی نازک و پر از ژل سیلیکونی نرم تشکیل شده است. قرار دادن ایمپلنت های ژل سیلیکون در مقایسه با ایمپلنت های سالین، به برش بزرگتری احتیاج دارند؛ زیرا آنها قبل از ایمپلنت کاری، در اندازه ی کامل خود هستند. ایمپلنت ژل سیلیکونی نسبت به ایمپلنت های سالین از قوام و استحکام بالاتری برخوردار است. این باعث می شود آنها کمتر در معرض چین و چروک قرار بگیرند و به این معنی است که نسبت به ایمپلنت های سالین بیشتر احساس و ظاهری طبیعی دارند.
ژل سیلیکونی بسیار پسبنده:
ایمپلنت های ژل بسیار چسبنده از یک پوسته سیلیکونی بیرونی تشکیل شده و دارای یک ژل سیلیکون محکم تر از ایمپلنت های استاندارد سیلیکونی هستند. اینها قوام، استحکام و طبیعی ترین ظاهر و احساس را در بین انواع فعلی ایمپلنت ها را فراهم می کنند. ایمپلنت ژل سیلیکون بسیار چسبنده نیز کمترین پارگی را ایجاد می کند. حتی در صورت پارگی، محتویات مانند سایر ایمپلنت ها بیرون ریخته نمی شوند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 748



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional