کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مزایای جراحی پروتز لب:


لب‌ های پر و قلوه‌ ای نشانه‌ ی شادابی و جذابیت است؛ اما فرایند بالا رفتن سن می‌ تواند موجب باریک و چروکیده شدن لب شود. این در حالی است که برخی از افراد صرف‌ نظر از سن، به‌ طور ژنتیکی لب‌ های باریکی دارند. با وجود اینکه برجسته‌ سازی لب با استفاده از تزریق ژل و چربی روشی متداول است اما پروتز لب بهبودی طولانی‌ مدت‌ تری را به فرد عرضه می‌ کند. پروتزهای لب، شکل و اندازه‌ های مختلفی دارند و برای برجسته‌ سازی لب باید فرم آنها را سفارش داد. پروتزها معمولاً از یک ماده مصنوعی به نام پلی‌تترا فلوئورواتیلن بسط یافته ساخته می‌ شوند که آن را از لب‌ ها عبور داده و برای اینکه کاملاً اندازه‌ ی لب باشد اضافات آن برداشته می‌ شود به همین خاطر برای انجام صحیح پروتز، یافتن یک متخصص مجرب ضروری است. در ادامه با بخش مقالات جراحی پلاستیک کلینیک دکتر مروستی همراه باشید.
مزایا:
دائمی بودن نتایج موجب می‌ شود که برای برجسته‌ سازی لب نیازی به تکرار تزریق نداشته باشید. از نظر هزینه اگر شما هزینه پروتز لب را با هزینه‌ ی انجام دو بار در سال روش‌ های موقتی بزرگ کردن لب مقایسه کنید هزینه آن رضایت‌ بخش است. پروتز به‌ راحتی قابل برداشتن است. پروتزهای مدرن لب به‌ صورت متفاوتی نسبت به گذشته در لب قرار داده می‌ شوند به همین علت اگر فرد خواهان داشتن لب‌ های کوچک‌ تر یا بزرگ‌ تر باشد می‌ توان آن‌ ها را از لب خارج کرد.
سایر مزایای پروتز لب عبارتند از: حداقل میزان تهاجم، دوره بهبودی کوتاه، سازگاری کامل پروتز با بافت اطراف، نتایج به‌ دست‌ آمده متناسب با نظر بیمار، ماندگاری طولانی‌ مدت نتایج، قابل بازگشت بودن نتایج، نرم و غیرقابل تشخیص بودن پروتز از بافت اطراف آن.
متقاضی مناسب برای پروتز لب:
بیشتر افرادی که برجسته‌ سازی لب با پروتز را انجام می‌ دهند افرادی هستند که به‌ طور طبیعی لب‌ های باریک و نازکی دارند. سایر افرادی که بزرگ کردن لب را مدنظر قرار می‌ دهند افرادی هستند که نشانه‌ های بالا رفتن سن موجب شده لب‌ هایشان نازک و یا چروک به نظر بیایند. با اینکه تزریق ژل برای برجسته‌ سازی لب می‌ تواند نتایج بسیار خوبی به فرد عرضه کند اما همه‌ ی افراد تمایل ندارند که هرچند ماه یا چند سال برای انجام روش‌ های درمانی اصلاحی به پزشک مراجعه کنند. تأثیرات پروتز لب ماندگاری طولانی‌ مدت تری دارد بنابراین سال‌ ها طول می‌ کشد تا نتایج برجسته‌ سازی لب از بین برود. برخی از افراد تصمیم می‌ گیرند که پروتز لب را به همراه دیگر عمل‌ های جراحی صورت مانند لیفت پوست صورت انجام دهند.
قبل از انجام پروتز لب:
اگر هرگونه رویداد و برنامه از پیش تعیین‌ شده‌ ای در نظر دارید طوری برنامه‌ ریزی کنید تا فرایند پروتز لب را حداقل دو هفته قبل از آن تاریخ انجام دهید تا برای بهبودی زمان کافی داشته باشید.
قبل از درمان باید از سلامتی خوبی برخوردار باشید. حداقل دو هفته قبل از درمان مصرف داروهایی مثل آسپرین، ایپوپروفن، نیاسین، روغن ماهی، چای سبز، روغن کبد ماهی و ویتامین (آ) را قطع کنید. این داروها به افزایش‌ دهنده خونریزی شناخته می‌ شوند.
سیگاری‌ ها باید چند روز قبل از پروتز لب سیگار نکشند. نیکوتین سیگار موجب می‌ شود که رگ‌ های خونی تنگ شده و با به تأخیر انداختن زمان التیام و ترمیم، دوره بهبودی پس از جراحی را افزایش می‌ دهد. همچنین باید این موضوع را در ذهن داشته باشید که سیگار کشیدن می‌ تواند باعث بروز مشکلات قلبی و تنفسی در هنگام انجام فرایند درمان شود.
اگر مستعد تب‌ خال هستید حتماً جراح را قبل از درمان مطلع کنید.
از نیمه‌ شب قبل از درمان از خوردن غذا پرهیز کنید. در برخی از نمونه‌ های جراحی لازم است در دهان بیمار لوله‌ گذاری شود که با این کار هرگونه غذای موجود در معده‌ ی بیمار می‌ تواند از معده خارج و وارد ریه شود و در آنجا موجب عفونت گردد.
در زمان ملاقات با جراح، لباس راحت بپوشید.

1  |  دکتر جمیلی  |  بازدید: 1200



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional