کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مزایا و معایب پروتزهای سیلیکونی:


درست مثل پروتزهای آب نمکی، پروتزهای سیلیکونی هم از لایه ای بیرونی ضخیمی تشکیل شده اند. اما بر خلاف پروتزهای آب نمکی، پروتزهای سیلیکونی با ژل سیلیکون پر شده اند که چسبناک تر از نمک است. پروتزهای سیلیکونی انواع مختلفی دارند و درجه انسجام و سفتی آن ها با هم متفاوت است.
هر چه این ژل انسجام کمتری داشته باشد، پروتز نرم تر است. پروتزهایی که چسبندگی بیشتری دارند سفت ترند و بهتر شکل خود را حفظ می کنند. بسیاری از زنانی که از پروتز سینه استفاده می کنند، پروتزهای سیلیکونی را انتخاب می کنند چون طبیعی تر به نظر می رسند. پروتزهای سیلیکونی برای زنان ۲۲ سال به بالا مناسب ترند.
ظاهر پروتزهای سیلیکونی:
همان طور که قبلا هم به آن اشاره شد پروتز سیلیکونی طبیعی تر به نظر می رسند و دلیلی که خیلی از افراد آن ها را انتخاب می کنند همین مزیتشان است. به علاوه بیماران با این پروتزها احساس راحتی بیشتری دارند. به گفته بعضی از پزشکان اگر سینه هایی طبیعی می خواهید که با آن ها احساس راحتی کنید بهتر است پروتز سیلیکونی را انتخاب کنید. بسیاری از جراحان پلاستیک با تجربه پروتز سینه آب نمکی (سالین) را پیشنهاد نمی دهند چون نتیجه ای که فراهم می کنند تا طولانی مدت دوام ندارد.
بی خطر بودن و دوام پروتزهای سیلیکونی:
بر خلاف آن چیزهایی که شنیده اید، طبق مطالعات مختلفی که صورت گرفته بی خطر بودن پروتزهای سیلیکونی اثبات شده است. اما باید این را بدانید که در صورت پاره شدن پروتزهای سیلیکونی، مواد آن جذب بدن نمی شود و در صورت پارگی باید آن ها را در بیاورید. به علاوه، در آوردن پروتزی که سوراخ شده کاری دشوار است.
البته ورژن جدیدی از پروتز سیلیکونی این مشکل را حل کرده. به این پروتزها پروتزهای ثابت یا Gummy bear می گویند. دلیل این که به آن ها پروتز ثابت می گویند این است که استحکام بالایی دارند و منسجم هستند. به دلیل همین انسجام است که به راحتی پاره نمی شوند. خیلی از جراحان این مورد را به عنوان یک مزیت به حساب می آورند و این پروتزها را بی خطر می دانند.
پس از ظهور این پروتزها، تقاضا برای آن ها بالا رفته و همه تا کنون از نتایج آن راضی بوده اند. پروتزهای ثابت مشکل پروتزهای سیلیکونی را ندارند چون احتمال پاره شدن در آن ها خیلی کم است، دلیلش این است این پروتزها از پروتزهای عادی محکم ترند. با گذشت زمان این پروتزهای سیلیکونی نسبت به پروتزهای سیلیکونی قدیمی محکم تر می شوند.
قیمت پروتزهای سیلیکونی:
همان طور در قسمت های بالا هم اشاره شد، پروتزهای سیلیکونی دو برابر پروتزهای آب نمکی (سالین) هزینه دارند. اما هزینه کلی جراحی به این بستگی دارد که کجا این عمل را انجام می دهید، تجربه پزشکتان چقدر است و خیلی از عوامل دیگری که این جا دخیل هستند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1043



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional