کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مشکلات وجود دندان عقل نهفته:


وجود دندان عقل در دهان می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد که برای این مشلات برای انسان طاقت فرسا است. به همین دلیل است که همیشه پیشنهاد می شود که دندان عقل جراحی و کشیده شود. عفونت اولین مشکلی است که دندان عقل نهفته می تواند در دهان ایجاد کند. دندان عقل نهفته بر روی خود یک لایه لثه دارد. حال این لایه لثه احتمال دارد که دچار عفونت شود و زمانی که این لایه عفونی می شود مشکلات زیادی در دهان ایجاد می شود.
یکی از این مشکلات وجود تورم و دردهای زیادی است که در آن بخش ایجاد می شود. همچنین در آن مکانی که عفونت ایجاد شده است ممکن است چرک عفونت ترشح شود و طعم دهان را تغییر دهد. ایراد بعدی پوسیدگی در دهان است. دندان عقل نهفته همانطور که از نامش پیداست در زیر لثه است و نمی توان به آن دسترسی داشت. به همین علت به مرور زمان دچار پوسیدگی می شود و ریشه های آن از بین می رود. پوسیدگی دندان عقل نهفته نیز به دندان های جلویی هم سرایت پیدا می کند و درمان آن دندان ها قبل از کشیدن دندان عقل نهفته سخت است.
در نتیجه چنین چیزی می تواند خسارت زیادی را در دندان های آن پشت به بار بیاورد. برخی از افراد تراکم بالایی در دندان های جلویی خود دارند. چنین چیزی به دلیل وجود دندان عقل نهفته در عقب است. گاهی زاویه ای که دندان عقل نهفته در آن قرار دارد موجب می کند که به دندان های کناری فشار وارد کند. در اثر این فشار تراکم در دندان های جلویی بالا می رود و به آنها فشار ایجاد می شود. این تراکم باعث زشت شدن دندان های جلویی و مشکل آنها در غذا خوردن خواهد شد.
مشکل بعدی که دندان عقل نهفته می تواند به وجود بیاورد آسیب رساندن به دندان هایی است که در کنار آن قرار دارند. دندان عقل نهفته با فشاری که به دندان مجاور خود وارد می کند می تواند آسیب های زیادی را به آن برساند که ایجاد خراش های کوچک بر روی دندان مجاور تنها بخشی از این آسیب ها است. همچنین زمانی که یک مواد غذایی میان دندان عقل نهفته و دندان کناری خود قرار می گیرد باعث آسیب رساندن به استخوان دندان مجاور می شود که خود خطرناک است.
به همین دلیل دندان عقل نهفته می تواند مانند یک سم برای دندان های کناری خود عمل کند. دندان عقل نهفته می تواند باعث شکل گیری کیست در اطراف خود شود. با اینکه احتمال رخ دادن چنین مشکلی نسبت به دیگر مشکل ها کمتر است و کم رخ داده است اما نمی توان آن را نادیده گرفت. کیست می تواند در کنار تاج دندان عقل نهفته رشد کند و باعث جمع شدن مایع در درون خود شود که این برای دهان مضر است. کیست علاوه بر دردی که در دهان ایجاد می کند می تواند اعصاب شخص را به طور کامل خراب کند و درمان آن کار سختی است زیرا در قسمت بدی قرار دارد و دسترسی به آن سخت است.
دندان عقل نهفته:
در نهایت دندان عقل نهفته یک خطر برای استخوان فک است. دندان عقل نهفته می تواند در زاویه ای قرار بگیرد که به استخوان فک فشار وارد کند. در اثر این فشار دردهای زیادی در فک ایجاد می شود که همگی برای شخص دردناک هستند و همچنین دندان عقل نهفته می تواند باعث شکستگی استخوان فک شود. به همین دلیل باید همیشه زاویه دندان عقل نهفته را بررسی کرد و اگر به سمت استخوان فک قرار داشت هرچه زود تر آن را جدا کرد تا باعث صدمات زیادی در صورت نشود.
عوارض جراحی دندان عقل نهفته:
بعد از اینکه دندان عقل نهفته کشیده شود یک جای خالی در انتهای دهان باقی می ماند که خود جای خطرات متعددی دارد. در حقیقت بعد از کشیدن این دندان هم عوارض هایی وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید تا بتوانید برای شان راه حل پیدا کنید. در بند های زیر برخی از این مشکلات و عوارض ها به طور ساده بیان شده اند.
در انتهای دهان شما یک حفره ایجاد می شود. این حفره دائما خشک می شود و این خشکی باعث می شود که شما حساسیت پیدا کنید و هر لحظه با زبان خود آن مکان را لمس کنید تا کمی از خشکی آن کاسته شود. زمانی که بر روی دندان عقل نهفته خود جراحی انجام می دهید، یک لخته خونی بعد از آن ایجاد می شود. اگر این لخته هم از بین برود استخوان در آن مکان ظاهر خواهد شد که مشکلات خاص خود را دارد. یکی از مشکلات این است که لمس آن استخوان ممکن است برای شخص کمی درد را به همراه داشته باشد.
حفره ها نیز نمی توانند به طور کامل پوشیده شوند و در آنها جای خالی وجود دارد. در همین جای خالی می توان باکتری های زیادی را مشاهده کرد که پدید می آیند. در اثر این باکتری ها ممکن است آن حفره دچار عفونت شود و این عفونت به دندان های دیگر هم سرایت کند. همچنین مواد غذایی هم در آن بخش گیر می کنند و باعث عفونت و بد بویی دهان می شوند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 802



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional