کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مطب درمانی برای سرگیجه وضعیتی:


درحالی که برخی از پزشکان از لرزاننده ها در مانور اپیلی استفاده می کنند، برخی از مطالعات نشان داده اند که این کار کمک کننده نمی باشد. از اشعه هایی برای درمان این بیماری در مواقعی که بسیار مقاوم است استفاده می گردد. در صورت پیش بینی قبل از مانور از داروی ضد تهوع استفاده کنید می تواند کمک کننده باشد.
مانور گانس:
این یک روشی است که در گذشته برای درمان سرگیجه وضعیتی خوش خیم حمله ای مورد استفاده قرار می گرفت و علت این نامگذاری نام مخترع آن می باشد. این مانور ترکیب از دو مانور اپیلی و سمونت می باشد.
چه شواهدی نشان می دهند که دو مانور اپیلی و سمونت موثر می باشند؟
بسیاری از بیماران گزارش هایی از وضعیت خود ارائه کرده اند. میزان رضایتمندی بیماران از این روش های 81 درصد بود در صورتی که تنها در 37 درصد موجب تسکین یا عدم بهبود شده بود. مطالعاتی نشان داده اند که مانور اپیلی موثر است.
اگر این مانورها برای درمان بیماری مفید واقع نشوند چه باید کرد؟
درحالی که تقریبا بین 50 تا 75 درصد از مواقع مانور اپیلی در اولین مرحله کمک کننده و موثر بوده است، 25 درصد از آن ها درمان نشده اند یا حتی 5 درصد از آن ها بدتر شده اند. به همین دلیل، در افرادی که سرگیجه ادامه می یابد، معاینه مداوم و منظم و انجام تست ها مهم می باشد. خوب است که هر یک ماه یک بار به پزشک مراجعه شود.
دلایل امکان پذیری وجود دارد که علت ایجاد سرگیجه بعد از درمان اتفاق خواهد افتاد:
مانور برای شما مناسب نبوده و تاثیری بر روی شما نداشته است.
تغییر کانال (باید درمان را به روش های تازه انجام دهید)
دیگر مشکلاتی که به این بیماری اضافه شده است از جمله میگرن که در این حالت درمان باید تغییر کند.
کانال جم
مشاهده نشده است که علل ایجاد کننده سرگیجه وضعیتی وخیم حمله ای، آیوپتیک در مقایسه با تروما، به روی نرخ رفع علائم تاثیر بگذارد. مطب درمانی سرگیجه وضعیتی وخیم حمله ای ممکن است که 2 یا 3 بار انجام می شود، در درمان بیماران مبتلا بین 85 تا 95 درصد موثر خواهد بود. اگر جز افراد در صف انتظار هستید یا علائم شما خفیف هستند و خطرات ناشی از سفر برای درمان بسیار بیشتر از خود بیماری باشد، ممکن است که پزشک درمان خانگی تمرینات ایپلی را توصیه کند.
اگر این مانور در شما جواب دهد اما سرعت درمان کم باشد دیگر روش های درمانی پیشنهاد خواهد شد. وقتی که تمام روش ها مورد امتحان قرار گرفت، آن گاه تشخیص راحت تر خواهد شد و در صورتی که باز هم علائم ادامه داشته باشند جراحی به عنوان راه درمان دیگر توصیه خواهد شد. این اتفاق نادر است. برخی از بیماران برای درمان به دیگر مکان هایی که دارای امکانات و ابزارهای خاص می باشند مراجعه می کنند. همان طور که هر فردی با تکان دادن ناگهانی سر و بدن ممکن است به سرگیجه مبتلا شود به کمک این دستگاه ها می توان آن را به خوبی درمان کرد.
سرگیجه وضعیتی خوش خیم حمله ای:
سرگیجه وضعیتی وخیم حمله ای غالبا دوباره باز خواهد گشت. تقریبا یک سوم از بیماران بعد از یک سال که از درمان آن ها گذشت دوباره سرگیجه وضعیتی خوش خیم حمله ای در آن ها عود خواهد کرد و بعد از 5 سال تقریبا نیمی از بیماران دوباره بیماری در آن ها عود خواهد کرد. اگر سرگیجه وضعیتی وخیم حمله ای دوباره عود کند، پزشک با یکی از مانور ها به درمان دوباره او خواهد پرداخت. درحالی که تمرینات روزانه کارآمد به نظر می رسند، اما نتوانسته اند از ایجاد بیماری سرگیجه وضعیتی خوش خیم حمله ای جلوگیری کنند.
در بعضی از افراد سرگیجه می تواند محدود شود اما عدم تعادل ادامه خواهد داشت. برخی از محققان گزارش کردند که بیماران آن ها غیر قابل درمان بودند و این ممکن است به دلیل صدمات غیر قابل جبرانی بوده است که به آن ها وارد شدن است. در برخی از افراد ممکن است که نیاز به یک دوره توانبخشی دهلیزی مورد نیاز باشد تا عوامل ایجاد کننده سرگیجه وضعیتی خوش خیم حمله ای را به طور موثرتر از بین برد حتی بدون استفاده از یک مانور ویژه.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 739



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر ایوب ولدبیگی

دکتر ایوب ولدبیگی

شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

021-22648270

دکتر نیما رضا زاده

دکتر نیما رضا زاده

شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

021-88058723

دکتر اکرم پوربخت

دکتر اکرم پوربخت

متخصص شنوایی و تعادل

021-22250541

دکتر فرنوش جاراللهی

دکتر فرنوش جاراللهی

شنوایی شناسی کودکان

021-22228051

دکتر آرزو بیگدلی

دکتر آرزو بیگدلی

شنوایی شناس

021-22005047

دکتر سعید فراهانی

دکتر سعید فراهانی

متخصص شنوایی و تعادل

021-88870928

دکتر محسن احدی

دکتر محسن احدی

شنوایی شناسی مرکزی

021-22250541

دکتر سعید اعرابی

دکتر سعید اعرابی

متخصص شنوایی سنجی

021-88140985

دکتر مسلم شعبانی

دکتر مسلم شعبانی

دکترای شنوایی شناسی

021-22180100

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

کلینیک شنوایی سعادت آباد

کلینیک شنوایی سعادت آباد


کلینیک شنوایی و زنگ گوش

کلینیک شنوایی و تعادل بهار

کلینیک شنوایی و تعادل بهار


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

کلینیک شنوایی، سرگیجه پاستور

کلینیک شنوایی، سرگیجه پاستور


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional