کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


مقابله با پیری پوست:


همه ما نشانه هایی از پیری پوست را می دانیم که چند مورد آن مانند چین و چروک ها ، لکه ها و نقاط رنگی را می توان اشاره کرد که از برجسته ترین موارد محسوب می شوند . این ها همگی نشانه هایی هستند که به مرور زمان به دلیل تابش بی از حد نور خورشید به وجود آیند و تقسیم های نابجای سلولی را به وجود بیاورند و در صورت مشاهده این نشانه ها ممکن است که شما فورا بخواهید سریعا از از آنها خلاص شوید یکی از این راهها که در میان زنان کشورهای اروپایی و آسیای شرقی رواج دارد تغذیه مناسب پوست و حرکات ورزشی است که مانع از چروک می شود.
آیا دستور العمل های طبیعی می توانند در جلوگیری از پیری پوست موثر باشند؟
اگر می خواهید از کرم های ضد پیری استفاده کنید ، باید سبک و شیوه زندگی سالمی را دنبال کنید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید که بتواند در تاثیرگذاری این کرم موثر باشد. به نحوی می توان گفت که پوست ما انعکاسی از سلامتی بدنمان می باشد و این به خودی خود می تواند بسیار واضح باشد که باید یک رژیم غذایی سالم متشکل شده از میوه ها، سبزیجات، پروتئین ها، غذاهای با کیفیت و چربی های ضروری بدن را داشته باشید.
یکی دیگر از عوامل بروز این مشکلات، عدم ورزش می باشد که یکی از مهمترین عوامل محسوب می شود و توصیه می شود حتما در کنار رژیم غذایی تان از تمرین و ورزش بهره مند شوید چراکه اگر این دو مورد را دنبال نکنید نشانه های پیری از آنچه که از قبل فکرش را می کردید می تواند بیشتر و زودتر در شما به وجود بیایند و خطرات و مشکلات جبران ناپذیری را به وجود بیاورند. سلنیوم و اسید آلفا لیپوئیک در حالی که هر دوی آنها آنتی اکسیدان های قوی هستند و می توانند از پوست محافظت کنند ، باید در طی تحقیقاتی در یک بازه آماری از انسانها ، تاثیرگذاری آن مورد بررسی قرار گیرد.
نکات مهم تغذیه ای برای جوان ماندن و جلوگیری از پیری پوست
ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی ایی است که می تواند به بازسازی کلاژن های پوست که نتیجه این عمل باعث کاهش چین و چروک می شود، کمک کند. با این حال هنوز کرمی در بازار با عنوان کرم ضد پیری متشکل شده از ویتامین C، موجود نیست و ممکن است که هنوز شناخته نشده باشد.
 ویتامین E و ویتامین B complex:
ویتامین E و نیاسین آمید، دو عنصری هستند که استفاده از آن ها می تواند باعث کاهش چین و چروک پوست شوند و همانند ویتامین C، از این دو عنصر هم کرمی با عنوان کرم ضد پیری معرف نشده است.
آنتی اکسیدان ضد پیری پوست:
عناصری که حاوی آنتی اکسیدان ها هستند می توانند در کاهش چین و چروک بسیار موثر باشند و پیری پوست را کاهش دهند. عناصری مانند آلوئه ورا، زنجبیل و انگور حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان هستند که استفاده از آنها می تواند بسیار در کاهش چین و چروک موثر باشند و تحقیقات هم نشان داده اند که استفاده از این عناصر می توانند در کاهش چین و چروک بسیار موثر باشند.
روش های نوین و تکنولوژی به کمک جوانسازی و جلوگیری از پیری پوست می آید:
البته می توان گفت که امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی ابزارهایی بوجود آمده اند که می توانند باعث جوانسازی پوست شوند که برخی از مهمترین آنها می توان به برخی دستگاه های لایه بردار، لیزر درمانی و تزریق بوتاکس اشاره کرد که بایستی با تجویز و توسط پزشک متخصص انجام شود.
تمرینات صورت برای جوان ماندن و جلوگیری از پیری پوست:
 در این مقاله از نمناک ما تمریناتی به شما معرفی خواهیم کرد که دیگر نیازی به عمل های جراحی و بوتاکس و لایه برداری و موارد دیگر این چنینی نخواهید داشت ؛ تمریناتی که بسیار تاثیر گذار است و با مشاهده تاثیرات آن بسیار شگفت زده خواهید شد. تمام این تمرین که ما به شما معرفی می کنیم همگی برای بهبودی ماهیچه ها و افزایش جریان خون می باشد و هیچ عوارضی را به وجود نخواهند آورد و شما می توانید با اطمینان کامل تمارین زیر را انجام دهید .

3  |  نمناک  |  بازدید: 1156



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional