کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ويروس کرونا:


کرونا ویروس نوعی ویروس شایع است که باعث ایجاد عفونت در بینی، سینوس ها یا گلوی شما می شود. بیشتر ویروس های کرونا خطرناک نیستند.
برخی از انواع آنها جدی هستند. حدود 858 نفر در اثر سندرم تنفسی خاورمیانه یا مرس (MERS) جان خود را از دست داده اند که نخستین بار در سال 2012 در عربستان سعودی و سپس در کشورهای دیگر در خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اروپا ظاهر شد. در آوریل 2014، اولین آمریکایی به خاطر ابتلا به MERS در ایندیانا بستری شد و یک مورد بستری دیگر در فلوریدا گزارش شد. این دو بیمار، به تازگی از عربستان سعودی برگشته بودند. در ماه مه 2015، شیوع MERS در کره رخ داد که بزرگترین شیوع خارج از شبه جزیره عربستان بود. در سال 2003، 774 نفر در اثر شیوع سندرم حاد تنفسی حاد (SARS) درگذشتند. پس از آن هیچ فردی به هیچ کدام از انواع کرونا ویروس مبتلا نشده بود.
اما در اوایل ژانویه سال 2020، سازمان بهداشت جهانی نوع جدیدی را شناسایی کرد: کروناویروس رمان 2019 (2019-nCoV) در چین. در اواخر ژانویه، تایید شد که 300 نفر به این بیماری دچار شده اند و تعداد کشته شدگان که هنوز هم به انگشتان دست نمی رسید، در حال افزایش اعلام شد. اما با وجود غربالگری ها در فرودگاه، یک مسافر اولین پرونده را به ایالات متحده آورده بود.
غالباً یک کرونا ویروس باعث علائم عفونت تنفسی مانند خس خس بینی، سرفه و گلو درد می شود. شما می توانید این بیماری ها را با استراحت کردن و داروهای بدون نسخه درمان کنید. کرونا ویروس همچنین می تواند باعث عفونت گوش میانی در کودکان شود.
کرونا ويروس انسانی:
ويروس کرونا انساني موجب سرماخوردگي شده و در گاستروانتريت نوزادان دخالت دارند.  ویروس کش خاصی براي عفونت هاي کرونا ويروس وجود ندارد. فیلم پیشرفت کرونا گویا این واقعیت است. دستورالعمل مراقبت بیمار مشکوک به کورونا ویروس جدید را وزارت بهداشت و درمان منتشر نموده است که در ادامه ذکر خواهیم کرد.
يک کرونا ويرا باعث شيوع جهاني و سندروم تنفسي حاد بسيار سخت(SARS) در سال 2002 شد. کرونا ويروس هاي جانوري موجب بيماري در حيوانات اهلي مي شوند که از نظر اقتصادي اهميت دارند و در حيوانات پست باعث عفونت هاي پايدار در ميزبانهاي طبيعي خود مي گردند. چون کشت کرونا ويروس هاي انساني مشکل است ، به همين علت خصوصيات آنها به خوبي شناخته نشده است. به گزارش “ورزش سه” تعدادی ورزشکار نیز به این بیماری دچار شده بودند.
درمان خانگی سرماخوردگی چیست؟
دو گروه آنتي ژني از کرونا ويروس هاي انساني به نام نژاد 229EوOC43 وجود دارند. کرونا ويروسي که در سال 2002 از مبتلا به سندروم حاد تنفسي (سارس) جدا شد ، در گروه 2 به عنوانOC43 قرار دارد. کرونا ويروس هاي حيوانات اهلي و جوندگان در اين دو گروه قرار دارند. گروه متمايز آنتي ژني ديگري (سومين گروه) يافت شده است به نام ويروس برونشيت عفوني مرغ ها که به خوبي مورد بررسي قرار گرفته است .
به نظر مي رسد که نا هم تيپي عمده آنتي ژني در بين نژادهاي يک گروه يعني نژاد 229E وجود دارد. واکنش متقاطع بين برخي از نژادهاي انساني با بعضي از نژادهاي جانوري وجود دارد. بعضي از اين ويروس ها داراي هماگلوتينين مي باشند
در آزمایشگاه ویروس شناسی جهت تشخیص آن از تست سریع ویرال به روش مولکولار استفاده می شود. در آزمایشگاه ویروس شناسی بیمارستان مسیح دانشوری تست های تشخیص بیماریهای ویروسی با تعرفه دولتی انجام می شوند.زمان جوابدهی تستها از بیست و چهار ساعت لغایت هفتاد و دو ساعت می باشد.
در آزمایشگاه ویروس شناسی پزشکی مسیح دانشوری بیماری آنفلوانزا به روش تست ویروسی مولکولار سه روزه و با تعرفه دولتی انجام می شود.در تست تشخیصی مربوط به نمونه های اورژانسی مانند نمونه مایع نخاع یاCSF زمان جوابدهی به کمتر از زمان بیست و چهار ساعت کاهش می یابد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 735



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional