کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ویژگی‌های داروی ویوانس:


داروی ویوانس یک محرک سیستم عصبی مرکزی است. این دارو بر روی مواد شیمیایی در مغز و اعصاب تأثیر می‌گذارد که به بیش فعالی و حرکات تکانه‌ای کمک می‌کند. این دارو برای درمان اختلال بیش فعالی کمبود توجه (ADHD) در افراد بزرگ‌سالی و کودکانی که حداقل ۶ سال دارند استفاده می‌شود. از این دارو همچنین برای درمان اختلالات تغذیه‌ای متوسط و شدید در بزرگ‌سالان استفاده می‌شود. این دارو نباید برای کنترل چاقی یا کاهش وزن استفاده شود. در این مقاله به بررسی مفصل و جامع این دارو خواهیم پرداخت.
اطلاعات مهم در مورد داروی ویوانس:
مصرف این دارو ممکن است ایجاد عادت کند و این دارو یک داروی است که ممکن است مورد سوءاستفاده قرار گیرد. اگر مشکلی د مورد سوءمصرف مواد یا الکل یا نوشیدنی‌های الکلی دارید، به پزشک خود دراین‌باره اطلاع دهید. داروهای تحریک‌کننده باعث ایجاد سکته مغزی، حمله قلبی و مرگ ناگهانی در افراد مبتلابه فشارخون بالا، بیماری قلبی یا نقص قلبی می‌شوند. همچنین اگر شما یک مهار کننده مونوآمین اکسیداز (MAO) در ۱۴ روز گذشته مصرف کرده‌اید از این دارو استفاده نکنید. ممکن است که یکتداخل دارویی خطرناک  رخ دهد. مهار کننده‌های مونوآمین اکسیداز ( MAO)  شامل ایزوکاربوکسازید، لینزولید، فنلزین، رزاژیلین، سلژیلین و ترانیل سیپرومین هستند. داروی ویوانس ممکن است موجب ایجاد بیماری روانی جدید یا بدتر شدن (افکار غیرمعمول یا رفتار غیرعادی) شود، به‌ خصوص اگر شما سابقه افسردگی، بیماری روانی یا اختلال دوقطبی داشته باشید. ممکن است دچار مشکلات گردش خون شوید که ممکن است باعث ایجاد بی‌حسی، درد و یا تغییر رنگ در انگشتان دست یا انگشتان شما می‌شود. در صورتی‌ که علائم مشکلات قلبی، درد قفسه سینه، احساس سرگیجه یا تنگی نفس را احساس کردید؛ یا علائم روان‌پریشی مانند پارانویا، عصبانیت، مشکلات رفتاری جدید، دیدن یا شنیدن چیزهایی که واقعی نیستند و یا علائم مشکلات گردش خون مانند زخم ناشناخته روی انگشتان یا پنجه پای شما به پزشک خود دراین‌ باره اطلاع دهید.
نکاتی که باید  قبل از استفاده از این دارو  بدانید:
اگر شما به این دارو حساسیت دارید ، نباید این دارو را مصرف کنید.
مصرف داروهای تحریک‌کننده باعث ایجاد سکته مغزی، حمله قلبی و مرگ ناگهانی در افراد خاص شده است. اگر موارد زیر را دارید به پزشک خود دراین‌باره اطلاع دهید:
مشکلات قلبی یا نقص مادرزادی قلبی.
فشارخون بالا.
سابقه خانوادگی بیماری قلبی یا مرگ ناگهانی.

نکات مهم در مورد داروی ویوانس:
در این موارد برای اینکه مطمئن شوید مصرف این دارو برای شما ایمن است و خطری در پی ندارد، با پزشک مشورت کنید:
افسردگی، بیماری روحی، اختلال دوقطبی، روان‌درمانی یا افکار یا اقدامات انتحاری.
بیماری کلیوی.
بیماری شریان کرونر (مسدود شدن شریان‌ها).
مشکلات گردش خون در دست یا پا.
اعتیاد به مواد مخدر یا الکل.

برخی از داروها می‌توانند با این دارو تداخل ایجاد کنند و باعث ایجاد یک بیماری جدی به نام سندرم سروتونین شوند. اطمینان حاصل کنید که اگر شما همچنین داروهای محرک، داروهای مخدر، داروهای گیاهی یا داروهایی را برای درمان افسردگی، بیماری‌های روانی، بیماری پارکینسون، سردرد میگرنی، عفونت‌های جدی یا پیشگیری از حالت تهوع و استفراغ مصرف می‌کنید، پزشک شما از این امر خبر داشته باشد. قبل از هرگونه تغییر در نحوه و زمان مصرف داروهای خود، از پزشک خود دراین‌ باره سؤال کنید. معلوم نیست که آیا مصرف این دارو به جنین آسیب می‌رساند یا نه. بااین‌حال، مصرف دارو در دوران بارداری می‌تواند باعث زایمان زودرس، وزن کم هنگام تولد یا علائم ترک مصرف مواد در نوزاد شود. اگر باردار هستید یا قصد بارداری دارید، به پزشک خود دراین‌باره اطلاع دهید. این دارو می‌تواند از طریق شیر مادر به نوزاد شیرخوار انتقال یابد. اگر در حال شیردادن یک نوزاد هستید،  بدون اطلاع به پزشک خود این دارو را مصرف نکنید. مصرف این دارو برای درمان ADHD در کودکان کمتر از ۶ ساله تائید نشده است. همچنین مصرف این دارو برای افراد مبتلابه اختلال خوردن غذا در افراد جوان‌تر از ۱۸ سال تائید نشده است.
چگونه باید این داروی ویوانس مصرف کنید؟
این دارو را دقیقاً همان‌طور که توسط دکتر شما تجویز می‌شود، مصرف کنید. راهنمایی‌های بر روی برچسب نسخه خود را خوانده و بر اساس آن عمل کنید.  این دارو  را در دوز های بیشتر  و یا کمتر از مقادیر توصیه‌شده، مصرف نکنید. پزشک شما برای حصول بهترین نتایج گاهی ممکن است دوز مصرف این دارو را در شما افزایش دهد. مصرف این دارو ممکن است باعث ایجاد عادت شود. هرگز این دارو را با شخص دیگری به اشتراک نگذارید، به‌ویژه افرادی که سابقه سوءمصرف مواد یا اعتیاد دارند. دارو را درجایی که دیگران نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، نگهدارید. فروش و یا دادن این دارو به شخص دیگری غیرقانونی است و مصرف این دارو صرفاً با از طریق تجویز پزشک توصیه می‌گردد. این دارو را می‌توانید با یا بدون غذا به‌عنوان اولین چیز در صبح مصرف کنید. تمام اطلاعات ارائه‌ شده به بیمار، راهنماهای دارویی و ورق‌های آموزشی ارائه‌شده به شما را بخوانید. اگر سؤالی دارید، از پزشک خود یا یک دکتر داروساز بپرسید. قرص‌های جویدنی قبل از قورت دادن باید کاملاً جویده شوند.

1  |  مجله قرمز  |  بازدید: 2957



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional