کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


پلاسماجت و کاربرد آن در زیبایی:


اصلی ترین فرایند های پلاسماجت در زیبایی صورت و بدن رخ می دهد. به طور کل بیشتر کسانی که از پلاسماجت استفاده می کنند به دنبال زیبایی خود هستند و دلیل اول شان برای استفاده از پلاسما جت، زیبایی است. البته افراد دیگری هم وجود دارند که از پلاسماجت برای کار های دیگری استفاده می کنند اما پلاسماجت در پزشک های زیبایی، طرفدار بیشتری دارد. حال بهتر است که با برخی از کاربرد های پلاسماجت در زیبایی آشنا شوید و بدانید که به وسیله پلاسماجت می توان چه کارهایی را انجام داد.
به وسیله پلاسماجت می توان عملیات های بلفاروپلاستی پلک ها را انجام داد و افتادگی آن ها را به طور کامل برطرف کرد. همچنین پف و چروکی که در پلک تحتانی وجود دارد را می توان به وسیله پلاسماجت از بین برد. پلاسماجت می تواند نقش مهمی در چین و چروک هم داشته باشد. با کمک پلاسماجت می توانید چین و چروک هایی که در سطح پوست صورت وجود دارند را به طور کامل از بین ببرید. همچنین پلاسماجت می تواند چروک های دور چشم را از بین ببرد. پلاسماجت عملیات بسیار خوبی را در لیفت پوست انجام می دهد. فرقی ندارد که پوست شما چقدر چرب یا خشک است. پلاسماجت قابلیت انجام هر نوع لیفتی بر روی پوست شما را دارد. افراد بسیاری از واریس های مختلف رنج می برند. با کمک پلاسماجت می توانید تمام واریس های سطحی پوستی خودتان را برطرف کنید. همچنین پلاسماجت در از بین بردن عروق ریز پوست می تواند کمک زیادی به شما کند.
زنانی که در گذشته باردار بوده اند می توانند کمک زیادی از پلاسماجت بگیرند. استریا و ترک های زیادی بر روی پوست بعد از بارداری ایجاد می شود که فرم بدن را زشت می کند. پلاسماجت می تواند این استریا و ترک ها را به راحتی از بین ببرد.
در اثر چاقی و اضافه وزن، پوست بدن کشیده می شود و خطوط های مختلفی بر روی بدن ایجاد می شود که بیشتر در بخش باسن، شکم و ران این خطوط دیده می شود. پلاسماجت با قدرت خود می تواند این خطوط را به راحتی از بین ببرد و حتی دیگر جای این خطوط هم باقی نمی ماند.
در طی اتفاقات زیادی مانند آتش سوزی، ممکن است زخم و سوختگی های زیادی بر روی صورت یا بدن شخصی ایجاد شود. پلاسماجت می تواند جای سوختگی و زخم را ترمیم کند تا پوست تازه مجددا در آن نواحی رشد کند. همچنین پلاسماجت می تواند اسکار روی بدن را هم از بین ببرد.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هیچگونه علاقه ای به خال روی بدن خود ندارید یا می خواهید کلوئید و زگیل بدن تان را برطرف کنید، می توانید از پلاسماجت استفاده کنید. پلاسماجت بر روی زگیل ها و خال ها تاثیر قدرتمندی دارد و می تواند آن ها را از بین ببرد.
عموما در زن ها مشکلات رنگدانه ای زیادی مانند کک و مک رخ می دهد. یا حاصل تاتو های مختلف مانند ابرو و میکروپیگمنتیشن ها نیز مشکلات رنگدانه ای خواهد بود. از طریق پلاسماجت می توان این مشکلات رنگدانه ای را برای همیشه برطرف کرد. غبغب می تواند بهترین چهره را هم تبدیل به یک چهره بدفرم یا نازیبا کند. افراد زیادی از داشتن غبغب رنج می برند و می خواهند آن را عقب ببرند. پلاسماجت می تواند غبغب صورت را عقب ببرد و عملیات های لیفت را بر روی آن انجام دهد.
اگر بینی شما از نوع بینی های گوشتی است، می توانید به وسیله پلاسماجت آن را کوچک کنید. پلاسماجت در بینی های استخوانی نقش خاصی ندارد اما می تواند بینی های گوشتی را کوچک تر کند و فرم مناسبی به این نوع بینی ها دهد. تمامی این ها برخی از کاربرد های پلاسماجت در زیبایی بودند که با آن ها آشنا شدید. این تنها کاربرد های پلاسماجت نیست و فرایند های بسیار زیاد دیگری در زیبایی رخ می دهد که پلاسماجت هم در آن نقش دارد و بخشی از کار را به عهده خود می گیرد. در متن بالا تنها به مهم ترین کاربرد های پلاسماجت در زیبایی اشاره شد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 830



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر علیرضا تقی زاده

دکتر علیرضا تقی زاده

متخصص پوست مو و زیبایی

021-33257983

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional