کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


پیشینه تاریخی تزریق بوتاکس:


در اوایل دهه 1970، سم بوتولینوم نوع A برای اولین بار، در آزمایشی بر روی میمون ها مورد استفاده قرار گرفت، اما تا سال 1980 این سم تنها برای کمک به درمان اختلالات چشم انسان استفاده می شد. در سال 1989، ماده بوتاکس آ توسط FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) به عنوان درمانی برای مشکلات چشمی ناشی از نقص عضلاتی مانند لوچی چشم، استرابیسم (انحراف چشم)، آمبلیوپی (تنبلی چشم) و بلفارواسپاسم (پلک زدن غیر ارادی یا بسته شدن غیر ارادی پلک ها) تأیید شد.
سپس متخصصین چشم متوجه شدند که به هنگام استفاده از این دارو، ناحیه اطراف چشم بسیار صاف تر می شود و چین و چروک ها به طور قابل توجهی کمتر می شوند. در سال 2002 استفاده از این سم، برای اهداف آرایشی مورد تایید واقع شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یک درمان ضد چروک محبوب در سراسر جهان مبدل گشته است، به طوری که در سال 2006 به عنوان محبوب ترین درمان آرایشی در ایالات متحده اعلام شد. سایر موارد درمانی آن – هر چند که در صف انتظار تصویب FDA است- شامل پیش گیری از تعریق زیر بغل و درمان میگرن است.
قبل از اینکه برای انجام بوتاکس به پزشک متخصص پوست خود مراجعه کنید مطالب زیر را مطالعه فرمایید تا به اطلاعاتی پیرامون این موضوع دست یابید.
بوتاکس یک نوروتوکسین است که با سوزن تزریق می شود:
در دقیقاً چه چیزی در صورت فرد تعبیه می شود؟ جان پاول توتلا، جراح پلاستیک معتبر و دارای مدرک دکترای پزشکی، چنین توضیح می دهد: بوتاكس یک نوروتوكسین تزریقی آرایشی یا کازمتیک است و یك فرم بسیار رقیق از سم بوتولینیم است، كه در باکتری های کلستریدیوم بوتولینوم یافت می شود.
این فرم رقیق شده، برای شل کردن عضلات به طور معمول در پیشانی، بین ابرو و اطراف چشم، استفاده می شود. یک متخصص پوست چنین اظهار می دارد: “ایده اصلی این است که شما به طور موقت ضربان های عصب ناحیه ای از صورت را برای عضلات ویژه ای مسدود می کنید به همین دلیل هم نمی توانید برخی از حالات خاص صورت را داشته باشید بنابراین در آن نواحی چروکی شکل نخواهد گرفت”.
وقتی بوتاکس به درستی انجام شود، ایمن است:
تصور اعمال سوزن بر پیشانی، فاصله بین چشم ها یا ابروها ممکن است کمی دلهره آور باشد، اما از این مهم مطمئن باشید، که بوتاکس نه تنها مورد تایید FDA است، بلکه روشی بسیار متداول و مشتری پسند است. بوتاکس برای اولین بار در سال 1989 با تایید سازمان FDA برای معالجه بلفارواسپاسم پلک انجام شد و اکنون طبق نظر متخصصان پوست و مو می تواند برای درمان صدها وضعیت پزشکی دیگر مانند هایپر هیدروز (تعریق بیش از حد) یا میگرن مزمن مورد استفاده قرار گیرد.
آن ها همچنین خاطر نشان می کنند که این ماده از سال 2002 برای اهداف آرایشی تصویب شده است و از آن زمان، میلیون ها نفر این تکنیک را با خیال راحت انجام داده اند و شاهد اثربخشی آن نیز بوده اند. “مهم است به یاد داشته باشید که بوتاکس هنگام اجرا توسط متخصص پوست و یا جراح پلاستیک، روشی امن و مطمئن است.”

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 813



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional