کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


پیوند آزاد لثه:


این پیوند شبیه پیوند بافت همبند است. اما به جای ساخت یک فلپ و برداشتن بافت از لایه های زیرین آن، مقداری از بافت سقف دهان به طور مستقیم خارج می شود و پس از آن به لثه ای که قرار است درمان شود متصل می شود. این روش اغلب در افرادی که لثه نازکی دارند استفاده می شود چون این افراد برای بزرگ شدن لثه ها به بافت اضافی نیاز دارند.
پیوند پدیکل:
در این فرایند، به جای برداشتن بافت از سقف دهان (کام)، از لثه اطراف و یا نزدیک دندانی که نیاز به ترمیم دارد، پیوند برداشته می شود. در فلپ، یا پدیکل، تنها یک برش جزئی ایجاد می شود به طوری که قسمتی از آن در جای خود متصل باقی می ماند. سپس لثه بیمار را به بالا یا پایین کشیده می کشند تا ریشه دندانی که نمایان شده را بپوشاند.
این فرایند تنها در افرادی که مقداری بافت لثه نزدیک دندان دارند انجام می شود. برخی از دندانپزشکان و بیماران استفاده از پیوندهای بانک بافت را به جای برداشتن بافت از سقف دهان ترجیح می دهند. گاهی اوقات از پروتئین های محرک برای تحریک بدن برای رشد استخوان و بافت استفاده می کنند. دندانپزشک می تواند بهترین روش مناسب با نیاز بیمار را تعیین کند.
ریکاوری بعد از پیوند بافت لثه:
بعد از انجام این جراحی می توانید به خانه برگردید. از آن جایی که دندانپزشک از داروهای بی حسی برای شما استفاده کرده و نمی توانید رانندگی کنید باید با کسی هماهنگ کنید که شما را به خانه برساند. دندانپزشک دستورالعمل های خاصی در خصوص مراقبت های بعد از جراحی، برنامه غذایی، فعالیت فیزیکی و داروها در نظر می گیرد. تا زمانی که محل جراحی ترمیم نشده، خط لثه را مسواک نزنید یا نخ دندان نکشید. برای کنترل تولید پلاک در طی پروسه بهبود باید از شوینده های مخصوص دهان استفاده کنید.
علاوه بر این برای پیشگیری از عفونت از آنتی بیوتیک استفاده کنید. برای یک یا دو هفته بعد از جراحی از مواد غذایی شل و مواد غذایی ای همچون تخم مرغ، پاستا، ژله، ماست، پنیر، سبزیجات پخته شده و بستنی استفاده کنید. میزان دردی که بعد از جراحی دارید به نوع پیوند بافت لثه ای که انجام شده بستگی دارد. اگر از سقف دهان هیچ بافتی برندارند، معمولا درد خیلی کمی حس خواهید کرد. اما اگر از سقف دهان بافت برداشته شود، ممکن است چندین روز بعد از انجام آن اذیت شوید.
زخم های دهان احساسی مثل سوختن برای فرد ایجاد می کنند اما خبر خوب این است که خیلی زود ترمیم می شوند. مصرف داروهای ضد التهاب بدون نیاز به تجویز یا داروهای مسکن باعث می شود که فرد تا چند روز بعد از جراحی اذیت نشود. اگر چه ممکن است بهبود کامل یک یا دو هفته زمان ببرد اما روز بعد از جراحی قادر هستید که فعالیت های همیشگی خود را انجام دهید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 776



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional