کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


کم کاری تیروئید بدون تیروئید:


افراد مبتلا به کم کاری تیروئید اغلب برای جلوگیری از موادی که عملکرد تیروئید را کند می کنند، هدایت می شوند. با این حال، اگر فرد بدون تیروئید باشد، لازم نیست نگران این موضوع باشد زیرا هیچ تاثیری در تیروئید غیر موجود آنها نخواهد داشت. بنابراین، کسانی که فاقد تیروئید هستند با رژیم غذایی خود می توانند آزادتر عمل کنند. با این حال، مانند هر کسی که تحت درمان جایگزینی هورمون قرار دارد، مهم است که بیش از حد سویا مصرف نکند. هنگامی که بیش از حد سویا در بدن وجود دارد، می تواند بر جذب هورمون تیروئید تأثیر منفی بگذارد. این می تواند تأثیر منفی بر داروهای تیروئید فرد بگذارد.
بدون تیروئید، بدن نمی تواند هورمون های مهم تیروئید T4 و T3 را تولید کند. علاوه بر این، تبدیل T4 به T3 در درجه اول در تیروئید صورت می گیرد (تبدیل می تواند در بافت محیطی رخ دهد اما تقریباً به همان اندازه کارآمد نیست). بدون وجود غده تیروئید، تقریباً مطمئناً کمبود T3 خواهد بود. به همین دلیل، برای بیماران کم کاری تیروئید بدون تیروئید مهم است که درمان هایی تجویز شوند که علاوه بر T4، شامل T3 نیز شود.
کسانی که به کم کاری تیروئید مبتلا می شوند باید مرتباً ارزیابی شده و داروهای خود را به طور مناسب برای تنظیم هورمون های تیروئید تنظیم کنند. دلیل این است که عملکرد تیروئید می تواند به طور نامنظم تغییر کند. با این حال، هنگامی که فرد بدون تیروئید است، در میزان تیروئید آنها نوسان کمی وجود دارد، زیرا از منابع خارجی تهیه می شود. افراد بدون تیروئید در واقع می توانند تنوع عملکرد و نوسانات تیروئید را تخفیف دهند. بنابراین، بهینه سازی و حفظ سطح هورمون ممکن است آسان تر باشد.
جراحی تیروئید و زندگی بدون تیروئید:
زندگی بدون تیروئید ممکن است! اگرچه ممکن است به نظر برسد که افراد بدون تیروئید توسط جامعه پزشکی فراموش شده اند که اینگونه نیست. بیشترین اطلاعات در مورد این بیماری مربوط به افراد مبتلا به غده تیروئید و بدون آن است. با این وجود شناخت تفاوتهای مهم مانند واریانس رژیم غذایی، نیاز به داروی T3 و نوسانات کمتر در سطح تیروئید بسیار مهم است. با کمک های پزشکی مناسب و آگاهی بیشتر در مورد کم کاری تیروئید، حتی اگر تیروئید نداشته باشند می تواند یک زندگی کامل را تجربه کند.
چرا به عمل جراحی تیروئید نیاز دارم؟
جراحی تیروئید درمانی برای چندین اختلال غده تیروئید توصیه می شود. اینها ممکن است یکی از موارد زیر را شامل شود:
گواتر بزرگ تیروئید یا چند گره (گواتر غده تیروئید بزرگ شده است) و باعث ایجاد علائم انسدادی تنفس یا مشکلات بلع می شود.
آدنوم تیروئید گره انفرادی (تومور خوش خیم)
سرطان تیروئید
بیماری گریوز (پرکاری تیروئید یا تیروتوکسیکوز)
کیست مکرر تیروئید
جایی که نوع ندول مشخص نیست
مهم است که عمل جراحی تیروئید شما توسط یک جراح باتجربه انجام شود که مرتباً عملیات تیروئید را انجام می دهد. هرگونه سؤالی که در ذهن شما است از جراح سؤال کنید، مانند تعداد عمل های تیروئیدی که انجام می دهند، هرگونه عارضه احتمالی (از جمله عوارض مربوط به خودشان) و همچنین هرگونه گزینه دیگری که برای جراحی تیروئید وجود دارد. حرفه پزشکی حق شما را برای شرکت در تصمیم گیری در مورد چنین موضوعی مهم تشخیص می دهد و از شما خواسته می شود قبل از عمل رضایت آگاهانه خود را صادر کنید.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 990



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر محمد بهادرمنش

دکتر محمد بهادرمنش

متخصص گوش و حلق و بینی

0910-7011070

دکتر بهزاد عابدین

دکتر بهزاد عابدین

متخصص گوش و حلق و بینی

021-26601967

دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional