کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


جراحی چاله صورت:


در حالی که در فرهنگ غرب، به این موضوع به عنوان زیبایی و یک ویژگی منحصر به فرد نگاه می شود. چال گونه به طور عادی می تواند در هر دو سوی صورت وجود داشته باشد و معمولا زمانی آشکار می شود که عضلات صورت در حال حرکت است. گاهی اوقات اندازه چال گونه ممکن است به صورت غیرطبیعی بزرگ شود. یک چال گونه طبیعی معمولا زمانی تشکیل می شود که یک نقص کوچک در عضلات گونه وجود داشته باشد (در اکثر مواقع این نقص در ماهیچه شیپوری مشاهده می شود).
در این حالت معمولا در هنگام لبخند زدن پوست موجود روی این نقص کوچک به سمت داخل کشیده می شود و با جدا کردن این بخش از سایر بخش های صورت، باعث ایجاد تورفتگی یا چال روی گونه خواهد شد. امروزه امکان ایجاد یک یا چند چال بر روی گونه با استفاده از عمل جراحی پلاستیک تحت بی هوشی موضعی وجود دارد و این کار را می توان در مطب پزشک در یک روز انجام داد. به این ترتیب در حال حاضر تقاضای زیادی برای ایجاد، از طرف زنان و مردان وجود دارد. نتایج حاصل از این عمل جراحی زیبایی چال خنده معمولا دائمی است.
​جراحی چال خنده:
عمل جراحی ایجاد چال گونه به خودی خود یک عمل جراحی به نسبت ساده است و تحت بی هوشی موضعی در حالت سرپایی انجام می شود. در این حالت شما هنگام انجام عمل جراحی بیدار هستید و احساس ناراحتی ندارید. در صورتی که به بی هوشی عمومی در زمان عمل جراحی چال گونه نیاز باشد، باید هماهنگی های خاص در این رابطه انجام شود. عمل جراحی چال گونه ۲۰ دقیقه طول می کشد و شما می توانید بلافاصله پس از عمل به خانه مراجعت کنید. همچنین فرد می تواند فعالیت های عادی خود را معمولا بلافاصله پس از عمل جراحی شروع کند. در این حالت از پروتز استفاده نمی شود.
در این نوع از عمل جراحی ابزار نمونه برداری در محل گونه (بافت داخلی گونه) وارد می شود و با حرکت چرخشی در بافت گونه، بافت چربی و عضله گونه برداشته می شود. به این ترتیب یک مقدار از این بافت ها برداشته می شود و بدون وارد شدن آسیب به پوست، یک سوراخ کم عمق در زیر پوست ایجاد می شود. این بخش برداشته شده در ادامه با استفاده از بخیه قابل جذب از داخل پوست گونه (عضله) از یک سمت شکاف بسته می شود و در ادامه توسط سیستم بدن بازسازی خواهد شد. با استفاده از این عمل جراحی، روی گونه شما یک چال ایجاد می شود که در بسیاری از مواقع حتی بدون لبخند زدن نیز برای دیگران قابل مشاهده خواهد بود. به هر حال پوست شما در طول یک یا دو هفته مجددا هموار می شود. در این حالت برش داخلی ایجاد شده در عضله صورت می تواند یک چال در هنگام لبخند زدن ایجاد کند. این نوع از عمل جراحی چال گونه برای همه انواع گونه قابل استفاده است، اما بهتر است گونه فرد در هنگام استفاده از این نوع عمل جراحی زیاد فربه نباشد. اگر برخی افراد به دنبال چال هایی باشند که برجستگی زیاد داشته باشد، از یک نمونه برداری بزرگ تر می توان برای برداشتن بخش بیشتری از بافت نرم گونه آن ها استفاده کرد.
بهبودی:
معمولا بیمار پس از عمل جراحی با کمترین مقدار ورم در ناحیه صورت مواجه می شود و مراقبت های پس از این عمل جراحی شمابه خود عمل، ساده و غیرپیچیده است. در این حالت مراقبت های لازم معمولا شامل شستن دهان به صورت منظم با محلول ضد عفونی و استفاد از آنتی بیوتیک است. شما می توانید فردای روز عمل به محل کار خود بازگردید، اما از انجام فعالیت های شدید همچون ورزش و تمارین سخت که می تواند به صورت شما آسیب برساند، خودداری کنید. دوره درمان در این حالت بین ۷ تا ۱۰ روز خواهد بود.
پس از چند هفته کوتاه، شما متوجه می شوید که ناحیه گونه، ظاهر مورد نظر شما را پیدا کرده است و چال یا شکاف گونه شما در زمان لبخند زدن بیشتر پیدا می شود (در هنگام حرکت عضلات صورت). همچنین احساس خواهید کرد که شما با این ویژگی متولد شده اید. به هرحال نتایج نهایی حاصل از این عمل جراحی پس از یک ماه قابل مشاهده خواهد بود.

1  |  سلامتی  |  بازدید: 2022



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional