کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


لمینت سرامیکی و کامپوزیتی دندان:


پرسلن چینی نوعی سرامیک است که خاصیت بالایی از خود نشان می دهد و برای ساخت لمینت سرامیکی دندان استفاده می شود. در حقیقت زمانی که نام لمینت سرامیکی دندان می آید منظور همان پوسته ای است که به اندازه دو میلی متر از پرسلن چینی جدا شده و بر روی دندان انسان قرار می گیرد.
این پرسلن چینی در آزمایشگاه ها وجود دارد و همیشه افراد مشغول تراشکاری بر روی آن برای ساخت لمینت سرامیکی مختلف هستند. لمینت سرامیکی دندان هزینه نسبتا بالایی دارد و مقاومت بسیار بیشتری نسبت به لمینت کامپوزیتی دندان دارد. همچنین زیبایی و طراحی بهتری بر روی دندان از خود نشان می دهد.
لمینت کامپوزیتی دندان:
لمینت کامپوزیتی دندان نیازی به ساخته شدن در آزمایشگاه ها ندارد و دیگر زمانی در نزد پزشک قرار نیست به هدر برود. لمینت کامپوزیتی دندان خود مانند یک لایه آماده است و به وسیله اشعه بر روی دندان های اصلی قرار می گیرد. معمولا افرادی از لمینت کامپوزیتی دندان استفاده می کنند که دندان های شان دچار شکستگی و خراش های جزئی شده است. این لایه می تواند مانند یک محافط برای این دندان ها عمل کند و همچنین زیبایی خود را به وجود می آورد.
لمینت کامپوزیتی دندان از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر است و با سرعت بیشتری بر روی دندان نصب می شود. البته لمینت کامپوزیتی دندان هم مانند همان لمینت سرامیکی دندان در شاخه زیبایی قرار می گیرد و زیبایی و سفیدی مناسبی را بر روی دندان ها ایجاد می کند. عده ای فکر می کنند که لمینت کامپوزیتی دندان تنها جنبه درمان دارد و نمی تواند دندان ها را زیبا کند که این تفکر اشتباه است.
آسیب لمینت سرامیکی و کامپوزیتی دندان به دندان ها:
مهم ترین چیز در انجام لمینت دندان این است که شما از دندانپزشک خود آگاهی کامل داشته باشید و بدانید که او به خوبی می تواند لمینت دندان را بر روی دندان های شما انجام دهد. هر پزشکی در ابتدا سعی می کند که عکس های کاملی از وضعیت فعلی دندان ها و فک شما داشته باشد.
پزشک به وسیله این عکس ها می تواند ایراد های فعلی دندان های طبیعی تان را متوجه شود و قبل از انجام لمینت دندان آنها را ترمیم کند. گاهی وقت پزشک به شما می گوید که نباید لمینت دندان را انجام دهد. در این شرایط پزشک به خوبی می داند که لمینت دندان ممکن است به دندان های اصلی شما آسیب وارد کند و در چنین شرایطی شما می توانید روش های دیگری مانند ارتودنسی را بر روی دندان های خود انجام دهید.
فواید لمینت سرامیکی و کامپوزیتی دندان:
مانند تمامی جراحی های زیبایی دیگر، لمینت دندان هم دارای فواید زیادی است که شما می توانید به خوبی آنها را بر روی دندان خود احساس کنید. بزرگ ترین مزیت لمینت دندان این است که مردم نمی توانند فرق پوسته لمینت و دندان های اصلی شما را متوجه شوند. دلیلش این است که پزشک لمینت دندان را دقیقا مطابق دندان های فعلی شما آماده می کند و تشخیص رنگ و برآمدگی آنها کاملا سخت خواهد بود.
مشکل دندان های طبیعی این است که با مصرف زیاد سیگار، قهوه و چنین مواردی می توانند تغییر رنگ دهند یا ضعیف تر شوند که لمینت دندان چنین مشکلی را ندارد. لمینت دندان با مواد بسیار محکمی ساخته می شود که در برابر چنین مواردی کاملا مقاوم هستند و هیچگونه تغییر رنگی از خود نشان نمی دهند.
لمینت دندان کاربرد زیادی برای دندان های سیاه دارد. برخی از دندان هایی که در طول زمان سیاه شده اند را نمی توان با هیچ راهی سفید کرد اما لمینت دندان به دلیل اینکه یک پوسته بر روی دندان قرار می دهد، دیگر آن سیاهی دیده نمی شود و فرد می تواند حس تازه ای در خود داشته باشد.
در اصل لمینت دندان برای افرادی که به دنبال زیبایی هستند ایجاد شده است اما فواید پزشکی زیادی هم دارد. شخصی که می خواهد لمینت دندان را بر روی خود انجام دهد در ابتدا باید دندان های سالمی داشته باشد. به همین علت پزشک دندان های او را بررسی می کند و اگر مشکلی در آنها وجود داشته باشد، برطرف می کند و پس از آن لمینت دندان را بر روی شخص انجام می دهد. به همین دلیل دندان ها دوباره سالم می شوند.
اعتماد به نفس بخش مهمی است که لمینت دندان به شما می دهد. لبخند نازیبا می تواند اعتماد به نفس زیادی را از شما بگیرد و باعث می شود که کمتر در جامعه از لبخند خود استفاده کنید اما لمینت دندان می تواند لبخند زیبایی را برای شما ایجاد کند که باعث می شود اعتماد به نفس تان رشد زیادی کند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 805



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional