کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


تاثیر ماساژ بر بیماری پارکینسون:


تحقیقات نشان داده کسانی که ورزش می کنند اکثراً به اختلالات حرکتی و پارکینسون مبتلا نمی شوند و در صورتی که ابتلا پیدا کنند بیماری سریع تر کنترل و درمان خواهد شد؛ به همین دلیل توصیه می شود افراد روزانه حداقل 30 دقیقه به انجام تمرینات هوازی مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه سواری، شنا و... بپردازند. احساس افسردگی به بیماری پارکنسون دامن می زند و همان طور که می دانید ورزش یکی از راه های موثر مبارزه با افسردگی شناخته شده است.

ماساژ نیز تاثیر و خواص درمانی بسیاری دارد و برای درمان و تخفیف این بیماری می توان از ماساژ درمانی به عنوان یک روش مکمل کمک گرفت.بیشتر افراد به دلیل درد کمر، سیاتیک و سایر دردهای عضلانی از ماساژ استفاده می کنند؛ ماساژ درمانی علاوه بر این که دردهای این نواحی را تسکین می بخشد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

ماساژ درمانی بر روی اعصاب تاثیر می گذارد؛ انواع ماساژ با یک مکانیسم مشابه بر روی بدن اثر دارند؛ وقتی بخشی از بدن بیش از حد تحرک داشته باشد یا بیش از حد بی تحرک بماند، اکسیژن رسانی به بافت های آن قسمت کاهش پیدا می کند؛ در نتیجه اسیدلاکتیک ترشح می شود.حرکات و فشارهای ناشی از ماساژ منجر می شوند گردش خون در بدن سریع تر شده و سیستم لنفاوی نیز بهبود بیابد. وقتی جریان خون سریع می شود اکسیژن بیشتری به بافت ها می رسد و عضلات فعال تر خواهند شد.

کششی که ضمن ماساژ در بدن ایجاد می شود بر عضلات فشار وارد کرده و سموم دفع می شوند، به تدریج فشار عضله بر اعصاب درگیر، درد را کاهش می دهد؛ همچنین ماساژ عملکرد غدد درون ریز را تنظیم کرده و باعث می شود معده، کبد، کیسه صفرا و... تقویت بشوند.ضربه هایی که توسط ماساژ به بدن وارد می شوند فعالیت قلب را بیشتر کرده و بازتاب مثبتی بر روی شاخک های اعصاب قلب به وجود می آورند. به طور کلی ماساژ توان عضلات را بازسازی کرده و با ارتباط تحریک عصبی به تقویت قشر مغز منجر می شود.

ماساژ موجب فعال سازی فرآیندهای مختلف در سیستم عصبی مرکزی شده، رهبری وضعیت عملکرد قشری حسی حرکتی را تقویت کرده و باعث تقویت مکانیزم های تسهیل کننده می شود؛ در نتیجه نوسان امواج منفی آرام شده و ترکیبات مثبت ایجاد می شود.از مزایای دیگر ماساژ این است که به توزیع مناسب خون کمک کرده و فشار شریان ها را به حالت عادی باز می گرداند. پارکینسون درمان قطعی ندارد؛ اما کار درمانی و ماساژ در این زمینه نقش به سزایی ایفا می کند؛ زیرا مانع پیشرفت بیماری شده و محدودیت های حرکتی را کاهش می دهد.

2  |  هایپر جیم  |  بازدید: 1429



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر عباس قنبریان

دکتر عباس قنبریان

متخصص گوش حلق و بینی

021-88140985

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

کلینیک شنوایی سعادت آباد

کلینیک شنوایی سعادت آباد


کلینیک شنوایی و زنگ گوش

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

پربازدیدترین فیلم های مرتبط با فضای بستری بیماران:




رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional