کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


شرایط نگهداری سالمند در منزل:


با توجه به شرایط جسمانی که برای سالمندان در اثر کهولت سن و بیماری های مختلف پیش می آید، نیاز به افراد آموزش دیده در این حوزه را ایجاب می کند. پرستارهای بسیاری هستند که از سالمندان مراقبت می کنند اما برای اینکه از سالمند شما به خوبی و با رعایت نکات مراقبت شود بهتر است از شرکت های خدماتی که در زمینه نگهداری سالمند خدمات ارائه می دهند استفاده کنید. زیرا هر سالمند شرایط متفاوتی دارد که شرکت های خدماتی پرستاران خود را با توجه به آن شرایط آموزش می دهند. برای مثال برخی از سالمندان به فراموشی یا زوال عقل، ناتوانی حرکتی، مشکلاتی لگنی و … مبتلا هستند یا برای حمام کردن و توالت نیاز به کمک دارند. همچنین سالمندان از نظر عاطفی نیازمند توجه و محبت از سمت سایر افراد هستند. شرکت خدماتی سما گستر پارسا در زمینه مراقبت و نگهداری از سالمندان درمنزل، نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، پرستاری از بیمار در منزل، اعزام خدمت كار جهت انجام امور منزل بهترین خدمات را ارائه می دهد.
امروزه با افزایش مشغله افراد و کار خارج منزل طولانی مدت بسیاری را بر آن داشته تا برای سالمندان خود پرستار اختیار کنند تا هم خیال خودشان از جانب سالمندانشان آسوده باشد هم به کار و مشغله های روزمره خود برسند.
برخی از مزیت های داشتن پرستار برای نگهداری سالمند:
رسیدگی به تغدیه سالمندان: یکی از عوامل مهم در سلامتی سالمند، تغذیه است. نگهداری سالمند باید همواره توام با تلاش در درست کردن غذاهای مفید باشد زیرا با افزایش سن، بدن نیازمند یک سری مواد غذایی خاص می باشد. از طرفی چون سالمندان تحرک کافی ندارند اگر تغذیه آنها سالم نباشد منجر به افزایش وزن و به خطر افتادن سلامت آنها می شود.
نظافت شخصی: پرستار علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و نظات شخصی خود باید به نظافت سالمند هم رسیدگی کند. برای مثال برخی از سالمندان نیاز به استغاده از پوشک دارند لذا پرستار باید در این زمینه نکات مهم بهداشتی را رعایت کند تا سالمند دچار بیماری های عفونی نگردد.
افزایش اعتماد به نفس: با افزایش سن، توانایی های سالمند در انجام کارها کاهش می یابد و این امر در گذر زمان منجر به کاهش اعتماد به نفس سالمند می شود. پس برای حفظ اعتماد به نفس سالمند باید ذر کنار آن ها بود و به آنها در انجام امور کمک کرد که همین امر منجر به افزایش حس ارزشمند بودن او می شود.
تفریحات: سالمندان به دلیل کاهش توان حرکتی خود خیلی قادر به تنهایی قادر به تفریح نیستند و ماندن در خانه برای طولانی مدت روحیه سالمند را تضعیف می کند. برای همین سالمندان نیاز به یک پرستار دارند تا آنها را همراهی کنند یا در گفت و گو با آنها مشارکت کنند تا باعث دلگرمی سالمندان گرامی شود.
امورات مذهبی: نگهدار سالمند موظف است سالمند عزیزش را در اموری همچون وضو گرفتن، نماز خواندن،قرائت قرآن و انجام کلیه امور مذهبی کمک کند.
ورزش و سلامتی سالمندان: ورزش عامل سلامتی برای هر شخص است. ورزش برای سالمندان نیز از اهیمت ویژه ای برخوردار است. زیرا سالمندان به فعالیت های بدنی احتیاج دارند و این کار سبب می شود که از گردش خون در بدن آن ها افزایش یافته و فعالیت مغز و قلب آن ها بهتر صورت بگیرد. همچنین انجام ورزش از افسردگی در سالمندان نیز جلوگیری می کند. اما سالمندان برای انجام فعالیت های ورزشی نیاز به کمک دارند که پرستاران مجرب بهترین گزینه برای کمک به آنها هستند.
همراهی سالمند: پرستار در حین نگهداری سالمند وظیفه دارد تا او را در جاهای مختلف همراهی کند. زیرا در بسیاری موارد سالمند نیازمند ویزیتهای دوره ای پزشکی دوره و گاها مجبور است برای برخی فعالیت ها به بانک یا ادارات مختلفی رفت و آمد داشته باشد که به یک فرد نیاز است که او را همیشه همراهی کند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 811



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر عباس غفاری

دکتر عباس غفاری

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88140985

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

کلینیک شنوایی سعادت آباد

کلینیک شنوایی سعادت آباد


کلینیک شنوایی و زنگ گوش

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک راشا

کلینیک راشا


گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

پربازدیدترین فیلم های مرتبط با فضای بستری بیماران:




رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional